Strona 1 z 2
Mondraker Summum Pro Team 2011-Czy warto kupić,
: 08.07.2011 11:20:08
autor: Marek92
Witam mam zamiar kupić Mondraker Summum Pro Team 2011 , ale wole wcześniej dowiedzieć czy warto , czekam na opinie o tej zjazdówce.
: 08.07.2011 11:35:33
autor: SegatiV
Za ile? Jaki stan...
Re: Mondraker Summum Pro Team 2011-Czy warto kupić,
: 08.07.2011 11:45:50
autor: Marek92
Za 16.700 nowy.
: 08.07.2011 11:46:28
autor: GgG
Jeśli chodzi o nowy rower to nie ma się tam do czego przyczepić poza oponami które nie nadają się do niczego.
Re: Mondraker Summum Pro Team 2011-Czy warto kupić,
: 08.07.2011 11:53:33
autor: Marek92
bo się zastanawiam między Commencal SUPREME DH Atherton Replica za 18.999, a mondrakerem i nie wiem co lepiej się sprawuje .
: 08.07.2011 12:06:48
autor: boogiel
ja bym brał commencala- ale to z powodu, że jestem zakochany w tej ramie:)
: 08.07.2011 12:11:55
autor: EZrider
Wolałbym Commencala z uwagi na zawieszenie.
: 08.07.2011 12:17:30
autor: BikerJG
Wolalbym Commencala z uwagi na to ze summumow jest jak mrowek, poza tym jakos bardziej mi sie podoba.
: 08.07.2011 12:24:31
autor: EZrider
Znajdź może w tej cenie Supreme V3? Jest już?
: 08.07.2011 12:27:12
autor: AlanCK
Ja bym brał zdecydowanie mondrakera ze względu na zawieszenie, mnogość regulacji i ustawień tej ramy...
do tego lepszy osprzęt w niższej cenie
Wygląd wyglądałem mi sie akurat commencale zupełnie nie podobają poza nowym V3
No i waga przemawia zdecydowanie na korzyść Summuma 1,5-2kg mniej

: 08.07.2011 12:35:09
autor: SegatiV
AlanCK true, też brałbym summum'a.
Dodam też że oba rowery mi się nei podobają

No, może lekki plus na Commensciala, ale
AlanCK ma rację. Na wyglądzie się nie jeździ, a i może się podobać ta rama.
Mówienie że "jest ich jak mrówek" to w ogóle porażka myślenie.
: 08.07.2011 12:42:27
autor: GgG
SegatiV pisze:AlanCK true, też brałbym summum'a.
Dodam też że oba rowery mi się nei podobają

No, może lekki plus na Commensciala, ale AlanCK ma rację. Na wyglądzie się nie jeździ, a i może się podobać ta rama.
Mówienie że "jest ich jak mrówek" to w ogóle porażka myślenie.
Moja opinia jest identyczna, a jeszcze dokładając do ramy jak mrówek to czemu nie jeździcie na bosie, dorado, kowie? Przecież boxxerów jak mrówek

: 08.07.2011 13:05:59
autor: piotrex
BikerJG pisze: Wolalbym Commencala z uwagi na to ze summumow jest jak mrowek, poza tym jakos bardziej mi sie podoba.
ja tez,szczegolnie z powodu nr 1.
SegatiV pisze:Mówienie że "jest ich jak mrówek" to w ogóle porażka myślenie.
sory stary,ale tak jak kiedys byla moda na stinky,potem na glory,potem sundaya,tak teraz jest na summuma

.a no i po drodze jeszcze sessionow 88 sporo sie przewinelo.
ja osobiscie lubie miec sprzet ktorego jest malo na trasach.
: 08.07.2011 13:27:00
autor: BikerJG
piotrex pisze:sory stary,ale tak jak kiedys byla moda na stinky,potem na glory,potem sundaya,tak teraz jest na summuma

.a no i po drodze jeszcze sessionow 88 sporo sie przewinelo.
ja osobiscie lubie miec sprzet ktorego jest malo na trasach.
Dokladnie, w dodatku wybor jest, mozna przebierac w sprzecie.
: 08.07.2011 14:33:22
autor: deviz
Tyle że te mniej popularne są droższe ...
Ja waliłbym w Commencala V3, ale podobno ich nie ma ;(
: 08.07.2011 16:05:12
autor: Litera
Jak niektórzy wypowiadający się wyżej celował bym w Mondrakera, i to że jest ich dużo na naszych trasach to śmieszny pretekst przeciwko kupieniu go. I pytanie do tych którym przeszkadza to że jeździ dużo tych rowerów, oczywiście każdy z Was jeździ Porsche, Ferrari czy Bugatti bo przecież innych samochodów typu Audi, Peugeot czy Opel (pierwsze lepsze podałem) jest masa na polskich drogach i nie warto ich kupować...
Re: Mondraker Summum Pro Team 2011-Czy warto kupić,
: 08.07.2011 16:14:28
autor: Marek92
To jak Mondraker czy jednak COMMENCAL Supreme V3 ale jak coś to ten na lepszym osszęcie .
Re: Mondraker Summum Pro Team 2011-Czy warto kupić,
: 08.07.2011 16:18:34
autor: Marek92
Bo na hwile obecnom mam univege fr-19 z domainem i z damperem roco i mam go już dosyć bo zaczęła coraz bardziej pękać .
: 08.07.2011 16:19:32
autor: EZrider
FRAME SIZE L / 430MM M / 380MM S / 380MM
A
HEAD ANGLE 63.0º 63.0º 63.0º
B
SEAT ANGLE 73.5º 73.5º 73.5º
C
TOP TUBE 600mm 575mm 550mm
D
CHAINSTAY 440mm 440mm 440mm
E
WHEEL-BASE 1215mm 1190mm 1165mm
F
FORK OFFSET 42mm 42mm 42mm
G
BB HEIGHT + 10mm + 10mm + 10mm
Góra Comm, dół Mondraker.