Czy wymieniał ktoś z Was łożyska w tej piaście, gdzie mozna je dostać oprócz w sklepie z łożyskami, dystrybutor novateca nie ma takich chciałbym wymienić komplet, czy wszystkie 4 mają takie same wymiary? I jescze jedno, czy luz na kołnierzach piasty gdy są dobrze dokręcone oznacza wyłącznie łożyska do wymiany, czy coś jeszcze moze byc nie halo?
niniejsza piasta: http://rowerowy.com/czesci/piasty/piasty_tyl/d362tyl
Novatec NT-D362 SB - jakie łożyska do piasty
Novatec NT-D362 SB - jakie łożyska do piasty
Bla bla bla, just RIDE!
Dlaczego nie w sklepie? To najsensowniejsze miejsce...adiom pisze: gdzie mozna je dostać oprócz w sklepie z łożyskami

http://www.novatecwheels.com/novatec/en ... php?sid=88adiom pisze:czy wszystkie 4 mają takie same wymiary
Wg. rysunku na stronie producenta wszystkie łożyska są takie same, choć prawdopodobnie potrzebujesz wymienić tylko te 2 na których się ośka obraca. Przynajmniej u mnie tak było (mam taką samą piastę).
Oznaczenia łożysk masz w tabelce obok rysunku.
http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
Re: Novatec NT-D362 SB - jakie łożyska do piasty
jezeli kupowac juz ze sklepu to jakiej produkcji? seryjne sa japońskie i raczej są najlepsze... polecisz cos konkretnego, czy po prostu ide do sklepu z łozyskami i prosze o łozysko z katalogu o numerze 6902sr (oznaczenie na seryjnym łozysku, oznacza typ uszczelnienia) i nie ważne jakie? nie wazne czy polskie czy JDM?
Bla bla bla, just RIDE!
I tak i tak sie rozleci po jakims czasie 
http://www.stozek.pl/sklep.php?kod=&srw ... 7&f=szukaj
nachi masz po 20zl sztuka czyli robi sie 80zl... co juz jest prawie jak piasta.
Zwykle masz po 3,60.
Rok z pewnoscia przejezdza a jak sie popsuja to znowu wymienisz.

http://www.stozek.pl/sklep.php?kod=&srw ... 7&f=szukaj
nachi masz po 20zl sztuka czyli robi sie 80zl... co juz jest prawie jak piasta.
Zwykle masz po 3,60.
Rok z pewnoscia przejezdza a jak sie popsuja to znowu wymienisz.
http://spinacz86.pinkbike.com/
Re: Novatec NT-D362 SB - jakie łożyska do piasty
Dzięki SPZ że tak ogarnąłeś temat, Nachi to sprzęt nie do zajechania, tego już nie trzeba mi wyjaśniać, cena wysoka ale jakość najwyższa. Piasta ma się kręcić a nie nie wydawać dziwne dzwięki wiec raz na 2 lata niezawodniczej jazdy można się szarpnąć.
Jeszcze w sprawie luzów, czy to wyłącznie domena łożysk? czy coś jeszcze wypadałoby wymienić, sprawdzić, dokręcić?
Jeszcze w sprawie luzów, czy to wyłącznie domena łożysk? czy coś jeszcze wypadałoby wymienić, sprawdzić, dokręcić?
Bla bla bla, just RIDE!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości