Strona 1 z 2
[Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
: 25.07.2011 16:34:57
autor: HugO
Ma ktoś manual do 66 SL1 ATA?
: 25.07.2011 17:07:55
autor: diesel2117
Po co ci manual?
Czyżby coś ci się rozwaliło albo masz jakieś dolegliwości?
Napisz problem, a ci pomogę, 2 miesiące się z nimi borykałem..
http://www.pinkbike.com/photo/5384253/ ---> tu masz rozkręcone sl1 ata oraz rozkręcony PAR
: 25.07.2011 18:45:14
autor: tosiekDH
do tego nie ma manuala

ja go ogarnialem 2 dni

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
: 28.07.2011 11:26:41
autor: HugO
Dzięki było mi to potrzebne do serwisu, który moje 66 już przeszły
Mam jeszcze pytanie jak je ustawiacie? Ja wymyśliłem, że w tłumiku, który ma kompresje i tłumienie powrotu (tłumik 56) daje podciśnienie a w drugim trochę ponad połowę z tego co zaleca producent. Miałem jeszcze problem z obniżaniem się ale wystarczyło dokręcić te śrubki po bokach korka.
: 28.07.2011 16:39:37
autor: diesel2117
Źle myślisz..
Pompujesz w określonej kolejności..
PAR/główna/rc2
par- zalecam około 1 bar
główna-to od ciebie zależy
rc2-tu polecam podciśnienie i więcej powietrza w głównej (charakterystyka zmienia się niesamowicie na plus

)
: 28.07.2011 19:29:46
autor: tosiekDH
powiedz coś więcej o zmianie tej charakterystyki

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
: 28.07.2011 19:50:59
autor: HugO
Tak dla upewnienia się PAR to ta przy regulacji skoku głowna to ta na dole a Rc2 to ta w tłumiku od kompresji i tłumienia powrotu?
Dzięki za odpowiedzi

: 28.07.2011 20:07:50
autor: diesel2117
Par - jedyne na dole, główna to tak gdzie pokrętło ATA a rc2 - naprężenie wstępne.
tosiekDH Zapewne masz to denerwujące coś, że pracuje płynnie, ale dopiero jak jest już wciśnięty (podczas zjazdu) a gdy amorek jest wyciągnięty na 180mm (podczas jazdy) to trzeba większej siły żeby go wcisnąć na początku skoku. podciśnienie w rc2 nieweluje ci właśnie to zachowanie powietrznych amorków, a praca jest jeszcze bardziej podobna do sprężynowych amorków

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
: 28.07.2011 20:28:46
autor: HugO
Aha ok dzięki waże około 50 kg także ten 1 bar to troszkę zadużo

Ale myśle, że 70 psi będzie ok

Moje 66 miały serwis i na ślizgach był taki drobny piasek a w kadridżu (niewiem jak to się piszę zawsze się mylę) było dużo syfu (błoto itd...) to normalne?
: 28.07.2011 21:26:18
autor: diesel2117
Ja waże 51kg, w parze musi być minimum 1 bar, inaczej będzie się zapadać.
Do głównej dawałem więcej.
Piastek przy ślizgach to w 66 raczej norma, przynajmniej u mnie było

Ale że w oleju ?Chyba że zabrudzony wyrobiony olej to tak

: 28.07.2011 22:41:05
autor: tosiekDH
o co chodzi z podcisnieniem w rc2 , jak to zrobić bo nie ogarniam

: 28.07.2011 22:49:59
autor: diesel2117
Tak w skrócie..
1.pompujesz par
2. wciskasz 66 do oporu w dół
3.naciskasz wewnątrz wentyl po stronie rc2
4. puszczasz amorka, nie będzie chciał wyjść (podciśnienie)
5.pompujesz główną komore żeby ustawić twardość.
Pamiętaj, żeby główną więcej napompować, bo przy podciśnieniu na danym ciśnieniu które np. już próbowałeś i by było odpowiednie, to teraz będzie dużo miekkszy

: 29.07.2011 08:25:58
autor: tosiekDH
popróbuje

może będzie fajnie

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
: 29.07.2011 09:23:58
autor: HugO
diesel To PAR/główna/podciśnienie w RC2 czy PAR/podciśnienie w RC2/główna?
: 29.07.2011 10:07:42
autor: diesel2117
PAR-PODCIŚNIENIE W RC2 - GŁÓWNA
Przed pompowaniem głównej trzeba podciśnienie zrobić, inaczej nie uda ci się go do końca wcisnać, żeby je zrobić
Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
: 29.07.2011 17:08:26
autor: HugO
Dzięki już zrobiłem

Par/główna/Rc2 podciśnienie zrobiłem jak 4 osoby go śdobiły

: 29.07.2011 18:10:15
autor: Vin_OSW
HugO pisze:Par/główna/Rc2 podciśnienie zrobiłem jak 4 osoby go śdobiły

<facepalm>
Dlatego najpierw podciśnienie w RC2 a później główna...
Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
: 29.07.2011 19:07:39
autor: HugO
@Vin_OSV <faceplam> jak tak zrobię to amor nawet jak na nim nikt nie siedzi ma 5cm sagu i gdfgdf pracuje... -.-
: 29.07.2011 20:42:27
autor: Vin_OSW
HugO pisze:@Vin_OSV <faceplam> jak tak zrobię to amor nawet jak na nim nikt nie siedzi ma 5cm sagu i chujowo pracuje... -.-
diesel2117 pisze:Pamiętaj, żeby główną więcej napompować, bo przy podciśnieniu na danym ciśnieniu które np. już próbowałeś i by było odpowiednie, to teraz będzie dużo miekkszy

Jakieś pytania?