1. Jestem nowym posiadaczem tematycznego roweru
2. Rower pomimo wieku jest praktycznie nowy, nie używany, rama nie jest malowana jak to niektórzy bajkopisarze produkowali, nie jest nawet poobijana. Nigdy nie była w górach.
3. Fox chodzi jak marzenie - również nie używany - praktycznie zero zadrapań, płynna praca. Jedyny problem to brak pełnej regulacji, który został usunięty 3mm podkładką pod mostkiem. Ewentualny serwis - przewiduję w granicach ok 200zł ze zmianą uszczelek (być może ze starości)
4. Hamulce na początku nie hamowały - bo A. Tarcze były usyfione, B. Klocki (nie dotarte), same zaciski, klamki - NOWE.
5. Nowe X.0 wraz z kasetą
6. Za długi łańcuch - skrócony o 2 ogniwa - bo ocierał o wózek przerzutki - przeżynając go
7. Zatarte/uszkodzone łożysko rolki napinacza - wymiana obu dla równowagi (5zł sztuka)
8. Luzy na suporcie - źle złożone
9. Luz na ramie - odkręcona nakrętka
10. W sumie serwis po zakupie ok 150zł, cena zakupu 6K
Nie żałuję ani złotówki - fun jaki daje ten rower jest nie do opisania, do tego jako początkującemu - czuję że da mi go jeszcze +100 do końca sezonu.
Nigdy nie widziałem tak wyraźnie i ostro od tak dużej dawki adrenaliny po pierwszym zjeździe w Koninkach.
Może i obręcze śmiechowe (opony Spec S-Works 2,7 trochę już popękane ze starości), ale na chwilę obecną spełniają moje niewygórowane potrzeby w ich materii.
Ciężar - duży - ale ze mną na pokładzie 110kg jaka to różnica (3-4kg mniej czy więcej)
Rama - gdzieś mam że pęka - jeżeli będę w stanie ją zakatować (bo sama z siebie nie pęknie) będę wtedy na etapie kupowania czegoś nowocześniejszego. Demo 9 to już legenda. (aha z info wyczytanych na forach zagranicznych. Te ramy pękają jak nie szanuje się sprzętu - wszelkie luzy na tulejach i łożyskach w zawieszeniu obciążają koszyk dampera )
+
Rama
Hamulce Saint
Korby
Amortyzator
Masywny mostek
Przerzutka X.0
Korby i suport
Pedały -nowe na maszynach
Siodło - nowe
-
Obręcze
Opony - bo stare
Damper w planach zmiana na Foxa DHX 5.0 lub nowszego