Strona 1 z 13

[off_road] Antidote LL + Avalanche DHF + DBair CS 2014

: 12.08.2011 11:47:13
autor: off_road
Rama: Giant Glory DH 8.8" :arrow: Antidote LifeLine DH 220mm
Widelec: 888 RC2X VA 2007 :arrow: Marzocchi Monster World Cup 2006 203mm :arrow: Avalanche DHF + Ohlins 20mm revalve kit
Damper: OHLINS Cane Creek Double Barrel 241mm TI spring 350lbs (łożyska przegubowe zamiast DU) :arrow: Cane Creek DBair CS XVol 2014 241mm

Kierownica: ABR 710 :arrow: Truvativ Boobar :arrow: Reverse Triple XXX
Mostek: Ciezko powiedziec co to jest ale wycinane cnc :D :arrow: Renthal Strata Duo
Gripy: Giant :arrow: PRO Vanderham :arrow: ODI Rogue
Stery: Foride

Siodło: Velo w/composite base, hollow ti rail 190g
Sztyca: R Raceface Evolve DH 30.9 :arrow: Funn Crossfire 300mm 30.9

Korby: Raceface Evolve DH X-Type + dedykowany suport RF :arrow: Saint 815 + suport saint :arrow: SLX + suport SLX
Zębatka: 1 Blat 36T shimano :arrow: Weeze 36T
Łańcuch: Shimano XTR
Pedały: CrankBrothers 5050xx

Napinacz: Antidote
Przerzutka: Shimano XT :arrow: Shimano saint 810 SS :arrow: + Scottoiler AFS
Manetka: Shimano XT :arrow: Shimano XTR 970
Kaseta: SRAM X.0 :arrow: Shimano Dura ace 11-23

Koło przód 1,3-1,5bara:
Obręcz: Mavic EX729 :arrow: Dartmoor Raider 2012 purple
Szprychy: DT Swiss 14/15G
Piasta: Sun USA Abbah SOS DH t/axle
Opony:
- Kenda Bluegroove 2.5 Stick-E
- Maxxis Wetscream 2.5 42a
- Maxxis High Roller II 3c 2.4
Dętka: Slime 2.125

Koło tył 1,5-1,7bara:
Obręcz: Mavic EX729 :arrow: Dartmoor Raider 2012 purple
Szprychy: DT Swiss 14/15G
Piasta: Sun USA Abbah Lawwill DH t/axle
Opony:
- Kenda Nevagal 2.5 Stick-E
- Maxxis Wetscream 2.5 42a
- Maxxis High Roller II 3c 2.4
Detka: Slime 2.125

Hamulec przód:
- Zacisk Saint 810
- Dźwignia XTR 988
- przewody w oplocie unex ultra
- tarcza 203mm pływająca HOPE

Hamulec tył:
- Zacisk Saint 810
- Dźwignia XTR 988
- przewody w oplocie unex ultra
- tarcza 203mm pływająca HOPE

Inne:
- lap timer DRC X-Monitor ED1


Plany:
1. Zmiana zacisków z saint 810 na saint 820

Waga: nad głowe idzie dźwignąć ;]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 12.08.2011 12:16:18
autor: xDkrystian
no nie powiem ale rowerek śliczny :)

: 12.08.2011 12:23:44
autor: Taran96
Jaka waga?

: 12.08.2011 13:45:36
autor: Sandwitch
Taran96 pisze:Jaka waga?
off_road pisze:Waga: tego to najstarsi gorale nie wiedza.
I chyba nie chcą wiedzieć :)

: 12.08.2011 13:51:25
autor: Vin_OSW
Nie ma zboża, to słit focie przy belach :roll: :lol:

Piękny ten monster ;)

: 12.08.2011 15:25:00
autor: off_road
Jej co Wy Panowie macie z tą wagą... jak posmigam na moto po przesiadce na glorke mam wrazenie, ze nic nie wazy... ;)

Jeden lubi ogród drugi córkę ogrodnika ;D ;)

: 12.08.2011 17:03:37
autor: MacGyver
Śliczny rower! jaram się na maxa :)

: 13.08.2011 01:11:57
autor: pico931
off_road pisze: w środku już nie wiele ma wspolnego z oryginałem całkowicie przebudowane tłumiki
Mógłbyś napisać na ten temat coś więcej ?

: 14.08.2011 13:18:51
autor: off_road
pico931 pisze:Mógłbyś napisać na ten temat coś więcej ?

Nie ma sprawy.
Na pierwszy ogień poszedł tłumik kompresji końca skoku nie mylić z szybką kompresją.
Oryginał smigał aż za mocno mimo rozkręconej regulacji nie szło gada dobić.
Więc zmieniłem tzw. piston i przerobiłem obudowę, żeby brał na ostatnich cm skoku.
Dzieki temu amor prawie dobija ;) zostaje 2-3mm skoku do dobicia. na max wykreconej regulacji.

Drugą sprawą było lekkie zwiekszenie tłumienia powrotu tu też z pomocą przyszła zmiana pistona i konfiguracji blaszek odpowiedzialnych za powrót.

Trzecia modyfikacja to tłumienie wolnej kompresji, rowniez zmiana pistona i shimow.

Calosc nie buja, jest czuła, pracuje praktycznie pełnym skokiem i nie dobija.

: 14.08.2011 13:34:16
autor: Las3k_91 Ldz
To się chwali, props for the rider :D

Co do roweru - podoba mi się, chociaż ciężki frameset obwieszony raczej lekkimi częściami wydaje się taki niespójny. Jak rama ma być na dłużej, to pomaluj jak BH z podpisu, myślę, że da Ci to więcej niż zmiana XT na XTRa. Btw nie łapiesz wgniotów w 729 na tak niskim ciśnieniu?

Edit - a, i mostek za długi jak dla mnie, nawet jak Glorka krótka.

: 14.08.2011 13:39:32
autor: off_road
zmiana starego XT na cokolwiek z shadow daje naprawde duzo ;) No chyba, ze kogoś rajcuje tłuczenie sie przerzucajki ;)
Mialem mostek krotki i na dlugim sie lepiej prowadzi sprawdzone obie opcje i wybrana wygodniejsza dla mnie ;)

Co do ciśnienia w oponach lekki jestem i mogę sobie na takie rzeczy pozwolic ;)
Złaże czasem do 1bara ;) p/t

Znow gadanie o wadze... ludzie nie odchudza sie sztangi ktora jest za ciezka tylko pakuje zeby ją dźwignąć ;P

: 14.08.2011 14:04:50
autor: Las3k_91 Ldz
No dobra, ale parę lekkich rzeczy masz, siodło, dętki, ti spring.

: 15.08.2011 20:10:43
autor: off_road
Spoko ale taki szatan ze mnie nie jest zeby wyjsc z zalozenia ze jak buduje czołg to od razu kazda czesc ma byc ciezka.
Ja raczej stawiam na jakość pracy. Jesli powstanie amor ktory bedzie pracował identycznie jak moj monster zamienie go bez zastanowienia.
Mysle ze pare lekkich czesci nie dyskryminuje ich montażu w jakimkolwiek secie ;)

: 16.09.2011 13:06:01
autor: off_road
Mała zmiana z monstera na avy DHF oraz kiera na Truv Boobar

: 16.09.2011 18:12:02
autor: maciek000111999
jak spisuje sie amor ?

: 16.09.2011 18:13:25
autor: off_road
Mega jest faktycznie legendy o pracy avalanche są prawdziwe :)
Tylko zauwazyłem jedna prawidłowość im szybciej sie jedzie tym lepiej pracuje.

W porownaniu do monstera:
Ma wiecej wolnej i sredniej kompresji. Jest jakby bardziej pluszowy. Ogolnie bardzo na plus amor :)
W niedziele bedzie ostre smiganie na Puławach wiec zobaczymy co w boju pokaze :)

: 17.09.2011 07:04:02
autor: Tadziuu
No kurde, teraz to wygląda! :)

: 17.09.2011 10:28:48
autor: Spaced
Dopiero teraz zauwazylem - ty masz krótkie piny w tych 5050? A rower super. Zawieszenie miodne.

: 17.09.2011 21:25:20
autor: off_road
Tak krotkie ale nosze sie ze zmianą na długie.
Na tych dobrze trzyma ale szału nie ma.