Strona 1 z 1
Stery z regulacją kąta główki -1,5 /1 stopnia
: 24.08.2011 16:45:01
autor: spacemonkey
Mam małe pytanko , czy jest możliwość dostać gdzieś w Polsce takowe stery? Wiem że w CRC są Cane Creek AngleSet ZS49 ale cena prawie 1000zł to lekka przesada. A może ktoś posiada coś takiego na sell.
: 24.08.2011 17:28:13
autor: LisuKrakow
nie wiem do jakiej ramy chcesz to kupic ale ja do swojej glorki chce zapakowac Works Copmonents (wpisz sobie w google) cena ok 70-80 funtow, wychodzi ponad dwa razy mniej niz za CC, sa jeszcze K9 AngleSet, ale nie wiem jak z cenami.
: 24.08.2011 23:07:11
autor: spacemonkey
Co do ramy cannondale perp oryginalnie ma 66 stopni po modyfikacji dampera i ustawieniu korony w 888 uzyskałem ok 64 a chciał bym uzyskać coś w okolicy 62/63 stopni. Na to wygląda że i tak wszystko trzeba z WB sprowadzać.
: 24.08.2011 23:36:58
autor: GgG
k9 kosztują 55Ł + wysyłka za same miski. Nie uważasz, że 62 stopnie to ostra przesada która urwie Ci główkę i do tego będzie się beznadziejnie jeździć po płaskich górach?
: 24.08.2011 23:41:22
autor: Spaced
Nie urwie ale jak się z kraju nie wyjeżdża to zejście poniżej 63 stopni jest przesadą
: 25.08.2011 01:08:22
autor: GgG
http://www.pinkbike.com/photo/6692542/ Naprawdę potrzebujesz czegoś takiego?
: 25.08.2011 07:21:44
autor: spacemonkey
Chce osiągnąć taki kąt ponieważ jeździłem już na 63 stopniach i rower owszem traci zwrotność na wąskich krętych trasach , ale zachowuje się bardzo stabilnie przy większych prędkościach , stabilniejszy w „lotach” , przyzwyczaiłem się do tego. Co do kątów max i tak uda się osiągnąć 63stopnie stery są mi potrzebne bym nie musiał potrzebnych wartości kątów otrzymywać podnoszeniem półki w 888 (chciał bym ją mieć ustawioną na min jak zazwyczaj w chwili obecnej jest prawie max). A co do płaskich kątów w Summum masz 63 stopnie i możliwość -1,5 daje to 61,5 stopnia dużo zawodników ma coś takiego a nie widziałem urwanej główki
: 25.08.2011 08:00:41
autor: ACextreme
Moim zdaniem (choć się nie znam) jeśli producent umożliwia regulację kąta główki w danym zakresie to musi przemyśleć konstrukcję ramy, aby wytrzymała jazdę z takim ustawieniem.
Nie kojarzę jaki kont jest w PERP, lecz podejrzewam, że ok. 55-56?
: 25.08.2011 12:18:39
autor: GgG
spacemonkey pisze:A co do płaskich kątów w Summum masz 63 stopnie i możliwość -1,5 daje to 61,5 stopnia dużo zawodników ma coś takiego a nie widziałem urwanej główki
Zaraz zaraz... Napisałeś Summum? Bo sam masz chyba inną ramę, to co porównujesz jedną do drugiej.
spacemonkey pisze:stabilniejszy w „lotach”
Tu bym napisał odwrotnie, w locie poczujesz długość roweru, wagę, ale kąt główki? Amortyzator naciera w powietrze i lepiej się leci, jak wieje pod półkę?
: 25.08.2011 18:20:09
autor: Las3k_91 Ldz
GgG pisze:w locie poczujesz długość roweru, wagę, ale kąt główki
Mniejszy kąt główki = dłuższa długość.
: 25.08.2011 21:59:42
autor: miki_ck
Las3k_91 Ldz pisze:dłuższa długość
ał...
spacemonkey pisze:w Summum masz 63 stopnie i możliwość -1,5 daje to 61,5 stopnia dużo zawodników ma coś takiego a nie widziałem urwanej główki
A pomyślałeś o tym, że Summum był zaprojektowany tak, aby główka wytrzymała takie obciążenia?
Ale jeśli potrzebujesz takiej geometrii to nie myślałeś o zmianie ramy na typowo zjazdową zamiast przerabiać ramę do fr?
: 25.08.2011 22:05:40
autor: EZrider
Las3k_91 Ldz pisze:dłuższa długość.
Bitch, please...
spacemonkey nie wygląda mi na laika i nowicjusza - wie co robi. Próbuj K9 tylko łożyska do nich dokup. Perp wytrzyma dużo.
miki_ck pisze:przerabiać ramę do fr?
Rama do FR która ma potencjał modów: pytę 1.5 cala + mocowanie dampera do którego można dorabiać różne własne pomysły/dokupić pod inny damper i haki wymienne + 180mm skoku ma potencjał jakich mało (o ile ktoś nie śmiga DH racing po trasach WC). I dobrze się na tym jeździ.
: 25.08.2011 22:49:21
autor: spacemonkey
Co do wytrzymałości ramy perp jest tak zaprojektowany że wytrzyma sporo , konstrukcja główki wzmocnienia itp. wydają się solidniejsze niż w summum ( chodź to co się może wydawać mocniejsze niekoniecznie takie musi być jedynym sposobem by się przekonać to sprawdzić doświadczalnie ). Rama ma potencjał 200mm skoku bardzo długi wahacz możliwość montażu pływającego adaptera hamulca i zmiany linków pod damper , jak by nie było różni się tylko przednim trójkątem od judge dh tylko ten kąt 66 trochę za dużo .
GgG Obniżenie kątów zwiększa rozstaw osi w rowerze co przekłada się na jego ogólną długość +.
Przez długie lata jeździłem w dircie i krótki rowerek do skakania jest jak najbardziej pożądany niewielkie odchylenia powodują szybka reakcje załamywanie się itp. idealne wklejanie w lądowania, co innego ma się do dużych prędkości i sporych płaskich lotów na odległość gdzie rower musi być stabilny i „nie pikować”.
: 29.02.2012 07:42:02
autor: ArthurGreen
Panowie, odświeżę.. Gdzieś w polandzie dostępne stery z regulacją kąta ?? Chciałbym do demo wpakować i tak szukam ale nie widzieć.
: 26.06.2012 09:06:02
autor: hemi427
również odświeże, ktoś wie gdzie można dostać stery z regulacją kąta?
: 26.06.2012 10:31:22
autor: quilong
Posiadam K9 i polecam, zero problemów a chyba najtańsza opcja. Trzeba do nich jeszcze dokupić łożyska zintegrowane, z tego co pamiętam to 41mm 45*x45* cena ~100zł. Dają zmniejszenie kąta o 2*