Strona 1 z 1

[M_B] Giant Faith + MZ 66 RC2X + RS Vivid 5.1

: 25.08.2011 19:35:01
autor: M_B
Rama: Giant Faith 2005 RAW, rozmiar L
Widelec: Marzocchi Drop Off 2005, 170mm :arrow: Marzocchi 888 VF2 2006, 200mm :arrow: Marzocchi 66 RC2X 2007, 180mm
Damper: Progressive Suspension 5th Element, 222x70mm, sprężyna 350 lbs, shimmod :arrow: Rock Shox Vivid 5.1 Tune B, sprężyna 350 lbs :arrow: sprężyna 450, Tune A

Kierownica: Truvativ Holzfeller 760mm :arrow: Dartmoor Nitro 780mm
Mostek: Truvativ Hussefelt :arrow: Funn MZX2 :arrow: OctaneOne Chemical Pro
Gripy: WTB Moto X :arrow: ODI Rogue
Barendy: WTB :arrow: ODI
Stery: FSA Pig DH Pro

Siodło: San Marco Blaze :arrow: Ritchey WCS
Sztyca: Easton ea30 :arrow: Truvativ Holzfeller
Zacisk: BBB

Korby: Truvativ Hussefelt
Support: Truvativ Giga Pipe DH
Zębatka: Truvativ DH 38t :arrow: Weeze Steel 37t
Łańcuch: Shimano Ultegra :arrow: SRAM PC-971
Pedały: Wellgo :arrow: Echo Urban :arrow: HT EVO AE03

Napinacz: Dartmoor Tracko :arrow: Mozartt Storm
Przerzutka: SRAM x7 SS :arrow: SRAM x7 SS :arrow: Shimano Sora
Manetki: SRAM x7 :arrow: SRAM x9
Kaseta: Shimano SLX :arrow: Shimano Tiagra

Koło przód:
Obręcz: Alexrims Supra BH, 36H, 26"
Szprychy: DT Champion
Piasta: Formula DH 20mm, 36H
Opona: Maxxis Minion DH F 2,5 42A 2-ply
Dętka: Maxxis Welterweight

Koło tył:
Obręcz: Alexrims Supra BH, 36H, 26"
Szprychy: DT Champion
Piasta: Formula DH 150mm, 36H
Opona: Maxxis Minion DH F 2,5 42A 2-ply
Dętka: Maxxis Welterweight :arrow: Kenda

Hamulec przód:
Klamka: Avid Juicy 5
Zacisk: Avid Juicy 5
Tarcza: Hayes 203mm :arrow: Shimano Deore XT SM-RT76
Hamulec tył:
Klamka: Avid Juicy 5
Zacisk: Avid Juicy 5
Tarcza: Hayes 203mm :arrow: Shimano Deore XT SM-RT76

Modyfikacje:
- obrócone linki w zawieszeniu
- tuleje offset


Plany:
do wymiany w kolejności:
przerzutka Zee :arrow: hamulce na SLX/XT/Zee :arrow: nowe koło tylne :arrow: korby :arrow: oś tylna na alu

Waga: 19,51kg :arrow: ??

HA: 63,1*
WB: 1180mm
BBH: 355mm

Obrazek
:arrow:
Obrazek
:arrow:
Obrazek

: 25.08.2011 19:46:14
autor: LisuKrakow
slicznie to wyglada, jeszcze jakby tego drop offa zmienic na 888 lub 66. sam mialem 3 lata temu faitha, mega rama.

: 25.08.2011 20:02:01
autor: diesel2117
jak mi 5th chodzi? moja muli :/

: 25.08.2011 21:09:31
autor: dzemi15
Bardzo spodobała mi się nawiercona zębatka.

: 28.08.2011 10:48:52
autor: Joniu 03
Dobry trekingowy rower ... A ten kąt 69 stopni to już w ogóle marzenie . Bardzo fajnie chodzący paździerz idealny na dojazdy :D

: 28.08.2011 17:00:01
autor: tsuful_zoo
wierciłeś przednią zębatke ?? wyglada kozak .............. zębatka i rower ;)

: 30.08.2011 18:29:13
autor: M_B
dzięki Joniu :D

Tak, zębatka wiercona. Dla wyglądu ma sens jak komuś pasuje dla wagi już zdecydowanie nie bo ~6 gram nie jest warte zachodu.

diesel2117 zalej go olejem 2.5W wtedy nawet z platformą działa całkiem nieźle, po usunięciu jej i wstawieniu shimów zalewasz olejem 5W i cieszysz się dużo czulszym zawieszeniem.

: 16.02.2013 09:49:16
autor: M_B
Trochę zmian :D

: 16.02.2013 10:01:11
autor: kemi66
Rower po prostu miazga dla mnie tylko jeszcze jakieś czerwone akcenty a ta rama w raw wygląda super udanych jazd w 2013 bo na takiej maszynce to się pewnie płynie po trasie.

: 03.09.2013 02:32:28
autor: M_B
Nowy amortyzator, pedały, mostek, sprężyna. Foto wieczorem.

: 03.09.2013 07:38:42
autor: sokol3miasto
ah jak mi to mojego przypomina ;) tez planuje drop offa na 66 zmienic ale kąty dostana w pupe troche ;)

: 03.09.2013 09:13:47
autor: Impus
Czemu dostaną? Przecież Faith z założenia był robiony pod 66/888

: 03.09.2013 17:32:37
autor: sokol3miasto
jeżeli sie nie myle to miejsce rozpoczecia sterowki w 66 jest nizej niz w 888. jezeli sie myle to poprawcie

: 03.09.2013 18:01:51
autor: Impus
Jeżeli chodzi Co o wysokość od osi do korony (czyli ten parametr, który opisuje efektywną wysokość amortyzatora i to jak wpłynie na geometrię) to jest różnie i zależy to między innymi od rocznika i skoku poszczególnych modeli. Tu masz tabelki z wymiarami http://www.marzocchi.com/Template/listF ... Folder=229

: 04.09.2013 00:52:02
autor: M_B
Drop offa od dłuższego czasu nie mam, ale z tego co pamiętam faktycznie dało się go wyciągnąć na półkach tak by był wyższy niż 66, niemniej jednak to dalej jest różnica maksymalnie kilku milimetrów.
Swoje 888 miałem wyciągnięte maksymalnie, na kołach 26" grało całkiem nieźle, ale już z tylnym 24", obróconymi linkami i damperem w sagu nie szło by na tym jeździć.