Korba 2x10 a tył 9sp
: 28.08.2011 22:13:53
Witam
jako, że z wiekiem każdy z nas trochę dziadzieje, a jajca zuzywaja sie na produkcji dzieci, naszła mnie ostatnio piekielna mysl przerowbienia swojej maszyny fr na coś bardziej enduro. Skok (160/160) oraz geometria obecnego sprzęciwa, sprzyjaja mojemu szaleńczemu planowi stworzenia roweru do latania i popedałowania, a pierwszy krok w tym kierunku to 2 blaty z przodu. Tutaj tylko rodzą się pytania dotyczące napędu 2x10. Z marketingowego bełkotu wynika, ze taki napęd to conajmniej osiagnięcie na podobnym poziomie co wizyta człowieka na księzcu. Zastanawiam sie więc nad korba x7, tylko jako tako nie chce obecnie wyskakiwać z kasy na cały napęd, węc tu moja prośba do Was o pomoc w kwesti współpracy korby 2x10 z tylną zmieniarką 9sp i kaseta 9sp - da radę tak na jakiś czas, czy opcja ta odpada.
I na koniec tylko pozostaje wyjaśnienie kwesti, czy opłaca się zabawa w 2x10 czy poprostu olać to i kontynuować przygodę ze starym standardem napedu, czyli jak bozia przykazała 9 rzędówką ?
jako, że z wiekiem każdy z nas trochę dziadzieje, a jajca zuzywaja sie na produkcji dzieci, naszła mnie ostatnio piekielna mysl przerowbienia swojej maszyny fr na coś bardziej enduro. Skok (160/160) oraz geometria obecnego sprzęciwa, sprzyjaja mojemu szaleńczemu planowi stworzenia roweru do latania i popedałowania, a pierwszy krok w tym kierunku to 2 blaty z przodu. Tutaj tylko rodzą się pytania dotyczące napędu 2x10. Z marketingowego bełkotu wynika, ze taki napęd to conajmniej osiagnięcie na podobnym poziomie co wizyta człowieka na księzcu. Zastanawiam sie więc nad korba x7, tylko jako tako nie chce obecnie wyskakiwać z kasy na cały napęd, węc tu moja prośba do Was o pomoc w kwesti współpracy korby 2x10 z tylną zmieniarką 9sp i kaseta 9sp - da radę tak na jakiś czas, czy opcja ta odpada.
I na koniec tylko pozostaje wyjaśnienie kwesti, czy opłaca się zabawa w 2x10 czy poprostu olać to i kontynuować przygodę ze starym standardem napedu, czyli jak bozia przykazała 9 rzędówką ?