Shimano Saint vs Avid Code R
Shimano Saint vs Avid Code R
siema szukam mocnego hebla do Dh, zastanawiam się nad jednym z tych dwóch, cena podobna, 4-tłoki, który według was jest lepszy?
1.http://allegro.pl/avid-code-r-przod-lub ... ml#gallery
2.http://allegro.pl/tylny-hamulec-shimano ... ml#gallery
1.http://allegro.pl/avid-code-r-przod-lub ... ml#gallery
2.http://allegro.pl/tylny-hamulec-shimano ... ml#gallery
Szkoda że nikt nie zrobił tarczy w takim klimacie:
http://www.audiostereo.pl/uploads/old/p ... 262147.jpg
http://www.audiostereo.pl/uploads/old/p ... 262147.jpg
Re: Shimano Saint vs Avid Code R
NIE MIAŁEM DO CZYNIENIA Z SAINTEM ALE CODE R UŻYWAM I ŚMIAŁO POLECAM, HAMUJĄ BEZ PROBLEMOWO, TARCZA G3 SZTYWNIEJSZA,REGULACJE ŁATWO DOSTĘPNE I PÓKI CO BEZ AWARYJNE.
bartson
Re: Shimano Saint vs Avid Code R
widzę, że większość osób poleca sainta, z tego co wiem to chyba jest też lepszy w serwisie bo samemu można odpowietrzyć itp.
a jak jeździ się na tych klamkach shimano bo ja zawsze na avidach i nie mam porównania ???
a jak jeździ się na tych klamkach shimano bo ja zawsze na avidach i nie mam porównania ???
-
- Posty: 452
- Rejestracja: 11.04.2008 21:36:34
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Mam te same odczucia, poza tym Saint jest dosyć ciężki.pietryna pisze:Klamka sainta wg mnie dość dziwnie działa. Nie jest płynna na początku, tylko następuje takie przełamanie.
Z kolei Code w nowym wydaniu zdaje się dobrą opcją, mocy nie brakuje, masa nie powala

-
- Posty: 26
- Rejestracja: 30.08.2010 18:26:12
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Kwestia gustu...miałem sainty przez dwa sezony, niby wszystko git - byłyby idealne, ale modulacja bardzo kiepska wg. moich standardów.
Teraz mam code 2011 i jestem bardziej zadowolony bo jeździ się płynniej, nie zrywam przypadkowo przyczepności (przynajmniej rzadziej).
Kupując Avida trzeba się jednak liczyć z większa awaryjnością i trudniejszym serwisowaniem.
Teraz mam code 2011 i jestem bardziej zadowolony bo jeździ się płynniej, nie zrywam przypadkowo przyczepności (przynajmniej rzadziej).
Kupując Avida trzeba się jednak liczyć z większa awaryjnością i trudniejszym serwisowaniem.
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Mam pytanie nieco z innej beczki, w moich slx też wyraźnie czuć taki sam przeskok klamki, to przełamanie jak się normalnie jedzie, i nie ukrywam wkurza mnie to, a bez tego systemu nie było by mechanizmu servo. stąd pytanie: czy jest mozliwosć pozbycia się tego servo? I czy ewentualne spiłowanie prowadnic odpowiedzialnych za ten przeskok w celu poprawienia płynnosci jakoś wpłynie na działanie klamki? zależy mi na tym żeby była płynniejsza ale hamulec nie stracił swojej mocy.
Back in black
Nie bardzo można spiłować te prowadnice, bo popychacz tłoczka będzie luźno latać i hamulec może działać w sposób zupełnie nieprzewidywalny.
Jest pewien niezawodny sposób usuwający w 100% przeskok. Wystarczy do tego trytytka o szerokości 3mm.
moje gg : 2257 872
Niech się do mnie zgłosi posiadacz hamulca SLX/XT/Saint posiadający przy sobie opaskę zaciskową 3mm. Wyjaśnię co należy zrobić i będę prosił o opublikowanie sposobu wykonania na forum.
Jest pewien niezawodny sposób usuwający w 100% przeskok. Wystarczy do tego trytytka o szerokości 3mm.
moje gg : 2257 872
Niech się do mnie zgłosi posiadacz hamulca SLX/XT/Saint posiadający przy sobie opaskę zaciskową 3mm. Wyjaśnię co należy zrobić i będę prosił o opublikowanie sposobu wykonania na forum.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość