Strona 1 z 4
2011 Eurobike
: 01.09.2011 13:01:27
autor: Kokolino
ENVE i ich carbonowe obręcze do DH ( na filmie)
http://www.mtb-news.de/news/2011/09/01/ ... mponenten/ panowie chwalą się tym że sa to obrecze bradziej stabilne niż jakiekolwiek inne

: 01.09.2011 14:36:22
autor: SegatiV
Kółeczka fajne, ale ja się kierownicami jaram 225g przy 800mm !

jakieś 600pln, będę ją mieć!

: 01.09.2011 15:05:31
autor: frango
Dla mnie za szeroka, bom kurdupel a ciąć żal

: 01.09.2011 15:39:07
autor: SegatiV
Dlaczego żal? Ja będę ciąć 770-780 :P
Re: 2011 EUROBIKE
: 03.09.2011 13:36:20
autor: Kokolino
obręcze ENVE DH w tej chwili ważą 495 g ale wersja finalna ma zejść do 470 dostępne będą od początku roku za bagatela 999 $ ( za obręcz) panowie pokazali też nowe obręcze do AM które zostały odchudzone z 440 do 380 g i też będą kosztować nie mało bo 899 $ (za obręcz)
: 03.09.2011 14:05:37
autor: pietryna
Głowa kogoś boli...
: 03.09.2011 14:27:30
autor: Spaced
pietryna pisze:Głowa kogoś boli...
Nikogo nic nie boli. Zobacz ceny szosowych topowych kół carbonowych.
: 03.09.2011 14:57:20
autor: pietryna
Widziałem już dawno temu. To już jest niestety przykre.
: 03.09.2011 15:12:44
autor: SegatiV
Nie znasz realiów, łapiesz się za głowę. Znasz realia - jest Ci przykro że Cię nie stać i że jeszcze długo będzie tyle kosztować.
: 03.09.2011 15:16:36
autor: Awaria
smieszne czasy, mniej materialu, a cena rosnie

kiedys bylo odwrotnie

: 03.09.2011 15:36:40
autor: SegatiV
Lżej nie oznacza mniej

: 03.09.2011 20:44:15
autor: xsnailx
to i tak jest tanio w porownaniu z szosa, ze nie wspomne o sprzetach do jazdy na czas

zobaczcie ile kosztuja wytwory np madfiber-a

czy zippa
do zjazdu stykna zerguly 2 pary kol max, a na szosie to by trzeba miec tak minimalnie 3 pary carbonu (25 mm, 50 mm, >80mm + do tego dysk + jakies alu na treningi inaczej zawsze bedzie problem z doborem optymalnego kolka, ze nie wspomne o tym ze kolka sa szytkowe i para ktora uzywasz na suchym jest nie do uzycia na mokrym (trzeba by szytke na nowo kleic)
: 05.09.2011 18:16:20
autor: Korean_Boy
jesli ktos ma obrecze ZTR Flow to taka inwestycja w enve sie nie oplaca - waga ta sama a cena prawie 10 razy mniejsza - wiadomo ze wytrzymaloscia na bank beda ustepowac enve dh ale cos za cos ...
: 05.09.2011 18:34:40
autor: SegatiV
Korean_Boy o opłacalności to nawet nie mówmy, komplet kół na tych obręczach wyjdzie jakieś 9000pln, bo nie wrzucisz tam zwykłych "dt champion" i piasty innej niż Krzyś

: 05.09.2011 22:30:43
autor: Korean_Boy
zastanawia mnie bardziej kto to w ogole kupi, bo nawet w usa malo tych kół jeździ.. a przeciez dla nich 1k $ na obrecz jest duzo latwiejsze do przełknięcia niż dla nas
: 05.09.2011 22:36:16
autor: frango
W temacie o V10c wrzuciłem foty roweru niejakiego Christiaana z Holandii, a to już niedaleko do Polski

: 05.09.2011 23:43:13
autor: Spaced
SegatiV pisze:" i piasty innej niż Krzyś

Przychodzi mi do głowy koło 10 firm, które wolałbym tam od krzysiów, które obecnie nie sa juz az tak specialne jak za to co oferują
frango pisze:W temacie o V10c wrzuciłem foty roweru niejakiego Christiaana z Holandii, a to już niedaleko do Polski

Ja ci juz mówilem, ze Christiaan jest biedny inaczej. Poczekam aż wyjda enve dh i zobaczymy za ile bedzie amki sprzedawac

: 07.09.2011 09:02:09
autor: Korean_Boy
a co już się na nie czaisz ?
wydaje mi sie ze nie zmieni AM na DH bo to oznaczałoby jakieś 150g więcej na kołach...
Re: 2011 Eurobike
: 07.09.2011 22:29:41
autor: Kokolino
a jednak bedzie gold w marzocchim 888 na 2012 ?
oficialne foto CCDB AIR a tu co prawda po niemiecku ale spory artykuł o tym damperze
http://www.mtb-news.de/news/2011/08/02/ ... daempfern/
BOS też nie śpi