Strona 1 z 2
[ablee] Intense M6 + Rock Shox Totem Solo Air
: 19.09.2011 19:42:02
autor: ablee
Rama: Intense M6
Widelec: Manitou Travis Intrinsic SC 180mm

Rock Shox Totem Solo Air
Damper: Manitou Revox
Kierownica: FSA 777
Mostek: Truvativ Holzfeller
Gripy: Odi Ruffin
Barendy: Odi
Stery: Crank Brothers Sage 1.5
Siodło: Specialized
Sztyca: Thomson Elite
Zacisk: Specialized
Korby: Shimano Saint
Support: Shimano
Zębatka: Renthal 32t
Łańcuch: Sram
Pedały: HT
Napinacz: E13 SRS+
Przerzutki: Sram X9

Sram X.0
Manetki: Sram X7

Sram X.9
Kaseta: Sram X0
Koło przód: Enduro / FR&DH
Obręcz: Mavic xm719 / Azonic Outlow / Mavic d521
Szprychy: DT Swiss Competition / Azonic Outlow/DT-Swiss Revo
Piasta: Hope Pro 2 / Azonic Outlow / Razor DH
Opona: przeróżne (wagowo od 550g-1300g)
Dętka: jest
Koło tył:
Obręcz: Mavic xm719 / Azonic Outlow / Alex Rims Supra BH
Szprychy: DT Swiss Competition / Azonic Outlow / DT-Swiss Champion
Piasta: Hope Pro 2 / Azonic Outlow 150/12mm / DT-Swiss Hugi FR
Opona: przeróżne (wagowo od 550g-1300g)
Dętka: jest
Hamulce: Avid Juicy 7

Avid Code 7 203/203mm
Waga: nie jest najgorzej
Planowane modyfikacje: amortyzator ( tu bedzie problem...), stery bo te cranki sa jedno razowe. . . Sztyca teleskopowa

: 19.09.2011 20:00:04
autor: Spaced
Tyle róznych kół bo jako rower am tez m6tke traktujesz? Mi sie bardzo podoba chociaz bialy (albo czerwona 2 polka teamowa) by tu bardziej pasowały.
W planach 2 polka czy inna 1 polka?
: 20.09.2011 18:59:47
autor: ablee
Dwa komplety kół mam w góry ( jeden ze zwykłymi oponami drugi wet ), trzeci do jazdy po okolicy.
Widelec ma ważyć do 3kg... i tu się zaczyna problem.
: 20.09.2011 19:07:56
autor: KubaLa
Ja tam mam 3 komplety opon ale do jednych kół :P Wolę spędzić 10 minut na przekładaniu opon niż 5 na przekładaniu tarcz :P Rower wygląda na ładny, ale daj jakieś czyste foto...
: 20.09.2011 19:11:58
autor: GgG
KubaLaPL pisze: Wolę spędzić 10 minut na przekładaniu opon niż 5 na przekładaniu tarcz
Pewnie albee ma kompletne koła, nie tylko z oponami, które wystarczy przełożyć i można jeździć. Fajna sprawa jak ma się miejsce w samochodzie żeby takie koła zabrać + wolne fundusze na dodatkowe koła.
: 20.09.2011 19:22:52
autor: KubaLa
Fajna ale czy aż tak niezbędna? Ale w sumie, kto bogatemu zabroni.
: 20.09.2011 21:39:43
autor: XxUzixX
Ja bym tu widział totema + ewentualnie protone. Świetny rower :P
: 21.09.2011 00:46:08
autor: BiałyMadball
Ludzie... opamiętajcie się
Ładowanie jakiejkolwiek jedno półki do ramy która ma 230mm skoku mija się z celem. Siedziałem na tym rowerze i ma tak masakrycznie nisko suport (albo ja mam takie dziwne odczucie) że każdemu z was by się wydawało, że będziecie walić zaraz mufą w kamienie. Sam mam Travisa (tyle, że dwu półka) i podoba mi się jego praca, ale w mojej subiektywnej opinii, 200mm skoku do m6 jest niezbędne. Matti Lehikoinen bodajże w sezonie 2008 czy 2009 jeździł właśnie z m6 i Travisem, ale tym co ma 203 mm skoku...
http://www.littermag.com/2008/news/phot ... -thumb.jpg
GgG pisze:Pewnie albee ma kompletne koła, nie tylko z oponami, które wystarczy przełożyć i można jeździć. Fajna sprawa jak ma się miejsce w samochodzie żeby takie koła zabrać + wolne fundusze na dodatkowe koła.
ablee (vel. Beny) został wyniesiony na ołtarze przez Rzeszowskich zjazdowców kiedy dokonał zakupu Mercedesa do którego zmieści się 5 rowerów + 5 ciu chłopa
Zostawiasz tą ramę na przyszły sezon ? Bo ja pewnie wezmę od Paździocha SOCOMA, ale jak nie dam rady to bym zbierał na tą m6

: 21.09.2011 01:25:41
autor: Spaced
Zalezy od budżetu jaki masz ale przeciez ponizej 3kg albo dokladnie 3kg wazy spora czesc 2 połek. Boxx wc (team 3kg równo prawie), dorado alu, 888 evo ti, kowa.
Jak chcesz totalnie lekko bez paprania sie w idiotyczny widelec od white to boxxer wc 2010 + tłumik avy + połkomostek chunked. 2.7kg z mostkiem wyjdzie ci wtedy.
: 21.09.2011 10:28:06
autor: =disbrainer=
BiałyMadball pisze: 200mm skoku do m6 jest niezbędne
nie rozumiem... boxxer ma 568mm, totem, travis 180 SC maja po 565. nowe 66 maja 568, czyli tyle samo co boxxer. nie upieralbym sie w zwiazku z tym przy konkretnej ilosci skoku, tylko po prostu szedl w strone wyzszego amora. jak dla mnie bb zdecydowanie za nisko, ale to wlascicielowi ma sie dobrze jezdzic a nie innym forumowiczom

: 21.09.2011 11:10:49
autor: Cubus5
=disbrainer= pisze:
nie rozumiem... boxxer ma 568mm, totem, travis 180 SC maja po 565. nowe 66 maja 568, czyli tyle samo co boxxer. nie upieralbym sie w zwiazku z tym przy konkretnej ilosci skoku, tylko po prostu szedl w strone wyzszego amora
Ja rozumiem kolegę BiałyMadball po części, jest tu różnica skoku pomiędzy tyłem a przodem 50mm ale przy tych wartościach nie jest to aż tak widoczne. Zgadzam się z Tobą disbrainer.
Przykład SC V10,Trek Session10, na zawieszeniu ponad 250mm, przód 200mm.
Rower zapewne bez błota bardzo ładny, sprzętowo wymiana tak jak mówisz Travisa i nic do szczęścia nie brakuje.
: 21.09.2011 12:31:27
autor: BiałyMadball
=disbrainer= pisze:tylko po prostu szedl w strone wyzszego amora. jak dla mnie bb zdecydowanie za nisko, ale to wlascicielowi ma sie dobrze jezdzic a nie innym forumowiczom

No tak

Zapomniałem dodać, by ta dwu półka była wyższa...
Masz całkowitą rację...
Osobiście nie dbam o wagę i jeżdżę na czołgu, który waży 21 kg, a mimo wszystko jakoś sobie radzę. Ale nie ukrywam, że chciałbym go odchudzić o jakieś 2 kg. Szkoda jest rezygnować z dobrego amora, na rzecz zbicia wagi

Ale każdy ustala sobie swoje rowerowe "priorytety".
: 21.09.2011 21:38:41
autor: ablee
Spaced z widelcem będzie problem, ponieważ jest ograniczony budżet. W grę wchodzi tylko sprężyna, powietrze jest trochę upośledzone. . . Jak jedna połka to 66 evo lub totem, a dwie to Boxxer albo Travis z tytanową sprężyną.
Obecnie wiekszosć widelców ma wysokośc 565mm +/-.
Suport mam na wysokosci ok. 345mm, do tego trzeba sie przyzwyczaić.
: 21.09.2011 22:12:22
autor: Spaced
ablee pisze:Suport mam na wysokosci ok. 345mm, do tego trzeba sie przyzwyczaić.
To wcale nie jest tak zle. Co prawda masz wiecej skoku ale ja mam 348mm i proces przesiadania sie nie zajał mi prawie wcale. Niżej to lepiej, po prostu niektórzy przewrażliwieniu sa na pkt. stukniecia pedałem od czasu do czasu

: 24.09.2011 13:47:18
autor: ablee
ablee pisze:Suport mam na wysokosci ok. 345mm, do tego trzeba sie przyzwyczaić.
Mój błąd, 340mm.
Spaced pisze:To wcale nie jest tak zle. Co prawda masz wiecej skoku ale ja mam 348mm i proces przesiadania sie nie zajał mi prawie wcale. Niżej to lepiej, po prostu niektórzy przewrażliwieniu sa na pkt. stukniecia pedałem od czasu do czasu

Od kilku sezonów jeżdżę na rowerach, które maja suport zawieszony na 350mm +/- i wartość ta nie jest równa w każdym przypadku. Wysokość suportu powinna być podawana z sagiem. U mnie przy sagu ok. 30% suport jest na wysokości 285mm.
Mi się częściej zdarza przytrzeć rockringiem o ziemię, a niżeli zawadzić pedałami.
: 24.09.2011 14:20:08
autor: XxUzixX
Ja pierdo** jaki sprzęt

Jeszcze go na Rzeszowie nie widziałem :P
: 24.09.2011 16:30:09
autor: Spaced
ablee pisze:Od kilku sezonów jeżdżę na rowerach, które maja suport zawieszony na 350mm +/- i wartość ta nie jest równa w każdym przypadku. Wysokość suportu powinna być podawana z sagiem. U mnie przy sagu ok. 30% suport jest na wysokości 285mm.
Mi się częściej zdarza przytrzeć rockringiem o ziemię, a niżeli zawadzić pedałami.
To nie jest tylko i wyłacznie kwestia sagu ale tez tego jak bardzo dane zawieszenie przelatuje przez skok (rycie o ziemie).
Ja u siebie jezdzilem na sagu 45-50% przez pewien czas bo we francji jezdziłem z plecakiem i bracem, a juz wtedy byłem za ciezki i tez z ryciem nie miałem problemow. Przy odchyleniu piet na plaskim dotykałem ziemi i pedałami dotykałem sporadycznie. Czasem własnie rockring ale tez bez przesady.
: 24.09.2011 16:48:03
autor: KubaLa
O *uj. Ale jest piękny. Gdyby to siodło było ustawione jakoś 'normalnie'

: 24.09.2011 18:41:14
autor: =disbrainer=
ablee pisze:wartość ta nie jest równa w każdym przypadku. Wysokość suportu powinna być podawana z sagiem.
zdadzam sie w 100%. i uwazam osobiscie za idiotyczne ze strony producentow, ze nie podaja w ogole geometrii ramy z uwzglednieniem roznych wartosci sagu, np 30-35-40%. to nie wplywa przeciez tylko na wyoskosc bb, ale tez na kat glowki jaki jest realny przy prowadzeniu roweru. dopiero by sie okazalo, kto na jakich katach jezdzi...