Strona 1 z 2

[ablee] Intense M6 + Rock Shox Totem Solo Air

: 19.09.2011 19:42:02
autor: ablee
Rama: Intense M6
Widelec: Manitou Travis Intrinsic SC 180mm :arrow: Rock Shox Totem Solo Air
Damper: Manitou Revox

Kierownica: FSA 777
Mostek: Truvativ Holzfeller
Gripy: Odi Ruffin
Barendy: Odi
Stery: Crank Brothers Sage 1.5

Siodło: Specialized
Sztyca: Thomson Elite
Zacisk: Specialized

Korby: Shimano Saint
Support: Shimano
Zębatka: Renthal 32t
Łańcuch: Sram
Pedały: HT

Napinacz: E13 SRS+
Przerzutki: Sram X9 :arrow: Sram X.0
Manetki: Sram X7 :arrow: Sram X.9
Kaseta: Sram X0

Koło przód: Enduro / FR&DH
Obręcz: Mavic xm719 / Azonic Outlow / Mavic d521
Szprychy: DT Swiss Competition / Azonic Outlow/DT-Swiss Revo
Piasta: Hope Pro 2 / Azonic Outlow / Razor DH
Opona: przeróżne (wagowo od 550g-1300g)
Dętka: jest

Koło tył:
Obręcz: Mavic xm719 / Azonic Outlow / Alex Rims Supra BH
Szprychy: DT Swiss Competition / Azonic Outlow / DT-Swiss Champion
Piasta: Hope Pro 2 / Azonic Outlow 150/12mm / DT-Swiss Hugi FR
Opona: przeróżne (wagowo od 550g-1300g)
Dętka: jest

Hamulce: Avid Juicy 7 :arrow: Avid Code 7 203/203mm
Waga: nie jest najgorzej ;)

Planowane modyfikacje: amortyzator ( tu bedzie problem...), stery bo te cranki sa jedno razowe. . . Sztyca teleskopowa :?:

Obrazek

: 19.09.2011 20:00:04
autor: Spaced
Tyle róznych kół bo jako rower am tez m6tke traktujesz? Mi sie bardzo podoba chociaz bialy (albo czerwona 2 polka teamowa) by tu bardziej pasowały.

W planach 2 polka czy inna 1 polka?

: 20.09.2011 18:59:47
autor: ablee
Dwa komplety kół mam w góry ( jeden ze zwykłymi oponami drugi wet ), trzeci do jazdy po okolicy.

Widelec ma ważyć do 3kg... i tu się zaczyna problem.

: 20.09.2011 19:07:56
autor: KubaLa
Ja tam mam 3 komplety opon ale do jednych kół :P Wolę spędzić 10 minut na przekładaniu opon niż 5 na przekładaniu tarcz :P Rower wygląda na ładny, ale daj jakieś czyste foto...

: 20.09.2011 19:11:58
autor: GgG
KubaLaPL pisze: Wolę spędzić 10 minut na przekładaniu opon niż 5 na przekładaniu tarcz

Pewnie albee ma kompletne koła, nie tylko z oponami, które wystarczy przełożyć i można jeździć. Fajna sprawa jak ma się miejsce w samochodzie żeby takie koła zabrać + wolne fundusze na dodatkowe koła.

: 20.09.2011 19:22:52
autor: KubaLa
Fajna ale czy aż tak niezbędna? Ale w sumie, kto bogatemu zabroni.

: 20.09.2011 21:39:43
autor: XxUzixX
Ja bym tu widział totema + ewentualnie protone. Świetny rower :P

: 21.09.2011 00:46:08
autor: BiałyMadball
Ludzie... opamiętajcie się :)
Ładowanie jakiejkolwiek jedno półki do ramy która ma 230mm skoku mija się z celem. Siedziałem na tym rowerze i ma tak masakrycznie nisko suport (albo ja mam takie dziwne odczucie) że każdemu z was by się wydawało, że będziecie walić zaraz mufą w kamienie. Sam mam Travisa (tyle, że dwu półka) i podoba mi się jego praca, ale w mojej subiektywnej opinii, 200mm skoku do m6 jest niezbędne. Matti Lehikoinen bodajże w sezonie 2008 czy 2009 jeździł właśnie z m6 i Travisem, ale tym co ma 203 mm skoku... http://www.littermag.com/2008/news/phot ... -thumb.jpg
GgG pisze:Pewnie albee ma kompletne koła, nie tylko z oponami, które wystarczy przełożyć i można jeździć. Fajna sprawa jak ma się miejsce w samochodzie żeby takie koła zabrać + wolne fundusze na dodatkowe koła.
ablee (vel. Beny) został wyniesiony na ołtarze przez Rzeszowskich zjazdowców kiedy dokonał zakupu Mercedesa do którego zmieści się 5 rowerów + 5 ciu chłopa :)

Zostawiasz tą ramę na przyszły sezon ? Bo ja pewnie wezmę od Paździocha SOCOMA, ale jak nie dam rady to bym zbierał na tą m6 :D

: 21.09.2011 01:25:41
autor: Spaced
Zalezy od budżetu jaki masz ale przeciez ponizej 3kg albo dokladnie 3kg wazy spora czesc 2 połek. Boxx wc (team 3kg równo prawie), dorado alu, 888 evo ti, kowa.
Jak chcesz totalnie lekko bez paprania sie w idiotyczny widelec od white to boxxer wc 2010 + tłumik avy + połkomostek chunked. 2.7kg z mostkiem wyjdzie ci wtedy.

: 21.09.2011 10:28:06
autor: =disbrainer=
BiałyMadball pisze: 200mm skoku do m6 jest niezbędne
nie rozumiem... boxxer ma 568mm, totem, travis 180 SC maja po 565. nowe 66 maja 568, czyli tyle samo co boxxer. nie upieralbym sie w zwiazku z tym przy konkretnej ilosci skoku, tylko po prostu szedl w strone wyzszego amora. jak dla mnie bb zdecydowanie za nisko, ale to wlascicielowi ma sie dobrze jezdzic a nie innym forumowiczom ;)

: 21.09.2011 11:10:49
autor: Cubus5
=disbrainer= pisze: nie rozumiem... boxxer ma 568mm, totem, travis 180 SC maja po 565. nowe 66 maja 568, czyli tyle samo co boxxer. nie upieralbym sie w zwiazku z tym przy konkretnej ilosci skoku, tylko po prostu szedl w strone wyzszego amora
Ja rozumiem kolegę BiałyMadball po części, jest tu różnica skoku pomiędzy tyłem a przodem 50mm ale przy tych wartościach nie jest to aż tak widoczne. Zgadzam się z Tobą disbrainer.
Przykład SC V10,Trek Session10, na zawieszeniu ponad 250mm, przód 200mm.

Rower zapewne bez błota bardzo ładny, sprzętowo wymiana tak jak mówisz Travisa i nic do szczęścia nie brakuje.

: 21.09.2011 12:31:27
autor: BiałyMadball
=disbrainer= pisze:tylko po prostu szedl w strone wyzszego amora. jak dla mnie bb zdecydowanie za nisko, ale to wlascicielowi ma sie dobrze jezdzic a nie innym forumowiczom ;)
No tak :) Zapomniałem dodać, by ta dwu półka była wyższa...
Masz całkowitą rację...

Osobiście nie dbam o wagę i jeżdżę na czołgu, który waży 21 kg, a mimo wszystko jakoś sobie radzę. Ale nie ukrywam, że chciałbym go odchudzić o jakieś 2 kg. Szkoda jest rezygnować z dobrego amora, na rzecz zbicia wagi :) Ale każdy ustala sobie swoje rowerowe "priorytety".

: 21.09.2011 21:38:41
autor: ablee
Spaced z widelcem będzie problem, ponieważ jest ograniczony budżet. W grę wchodzi tylko sprężyna, powietrze jest trochę upośledzone. . . Jak jedna połka to 66 evo lub totem, a dwie to Boxxer albo Travis z tytanową sprężyną.

Obecnie wiekszosć widelców ma wysokośc 565mm +/-.
Suport mam na wysokosci ok. 345mm, do tego trzeba sie przyzwyczaić.

: 21.09.2011 22:12:22
autor: Spaced
ablee pisze:Suport mam na wysokosci ok. 345mm, do tego trzeba sie przyzwyczaić.
To wcale nie jest tak zle. Co prawda masz wiecej skoku ale ja mam 348mm i proces przesiadania sie nie zajał mi prawie wcale. Niżej to lepiej, po prostu niektórzy przewrażliwieniu sa na pkt. stukniecia pedałem od czasu do czasu ;)

: 24.09.2011 13:47:18
autor: ablee
ablee pisze:Suport mam na wysokosci ok. 345mm, do tego trzeba sie przyzwyczaić.
Mój błąd, 340mm.
Spaced pisze:To wcale nie jest tak zle. Co prawda masz wiecej skoku ale ja mam 348mm i proces przesiadania sie nie zajał mi prawie wcale. Niżej to lepiej, po prostu niektórzy przewrażliwieniu sa na pkt. stukniecia pedałem od czasu do czasu ;)
Od kilku sezonów jeżdżę na rowerach, które maja suport zawieszony na 350mm +/- i wartość ta nie jest równa w każdym przypadku. Wysokość suportu powinna być podawana z sagiem. U mnie przy sagu ok. 30% suport jest na wysokości 285mm.
Mi się częściej zdarza przytrzeć rockringiem o ziemię, a niżeli zawadzić pedałami.

: 24.09.2011 14:20:08
autor: XxUzixX
Ja pierdo** jaki sprzęt :D Jeszcze go na Rzeszowie nie widziałem :P

: 24.09.2011 16:30:09
autor: Spaced
ablee pisze:Od kilku sezonów jeżdżę na rowerach, które maja suport zawieszony na 350mm +/- i wartość ta nie jest równa w każdym przypadku. Wysokość suportu powinna być podawana z sagiem. U mnie przy sagu ok. 30% suport jest na wysokości 285mm.
Mi się częściej zdarza przytrzeć rockringiem o ziemię, a niżeli zawadzić pedałami.
To nie jest tylko i wyłacznie kwestia sagu ale tez tego jak bardzo dane zawieszenie przelatuje przez skok (rycie o ziemie).
Ja u siebie jezdzilem na sagu 45-50% przez pewien czas bo we francji jezdziłem z plecakiem i bracem, a juz wtedy byłem za ciezki i tez z ryciem nie miałem problemow. Przy odchyleniu piet na plaskim dotykałem ziemi i pedałami dotykałem sporadycznie. Czasem własnie rockring ale tez bez przesady.

: 24.09.2011 16:48:03
autor: KubaLa
O *uj. Ale jest piękny. Gdyby to siodło było ustawione jakoś 'normalnie' ;)

: 24.09.2011 18:41:14
autor: =disbrainer=
ablee pisze:wartość ta nie jest równa w każdym przypadku. Wysokość suportu powinna być podawana z sagiem.
zdadzam sie w 100%. i uwazam osobiscie za idiotyczne ze strony producentow, ze nie podaja w ogole geometrii ramy z uwzglednieniem roznych wartosci sagu, np 30-35-40%. to nie wplywa przeciez tylko na wyoskosc bb, ale tez na kat glowki jaki jest realny przy prowadzeniu roweru. dopiero by sie okazalo, kto na jakich katach jezdzi...