Strona 1 z 1

Obsługa klienta przez światowych liderów w Polsce

: 11.10.2011 15:46:14
autor: makulat0r
Jak wyglada obsluga klienta w oddzialach polskich?
Mam Gianta i czekam na czesc zamienna (dolny link) 2 miesiace bo musza to sprowadzac z Holandii (7 tyg tego w magazynie szukaja?). Gwarancji w Giant Polska praktycznie tez nie ma, gdyz jest tak sformulowana, ze Giant Polska moze wszystko odrzucic i podobno odrzuca.

Jak to wyglada z innymi firmami a zwlaszcza z Specialized, Transition, Commencal, Mondraker?. (Gianta juz nie kupie, mysle co zamiast tego zabrac).

Re: Obsługa klienta przez światowych liderów w Polsce

: 11.10.2011 15:55:22
autor: beancycles
Banshee daje 2 lata gwarancji na ramę dla pierwszego właściciela, do tego dożywotnio jest program crash replacement (także dla pierwszego klienta)

W chwili obecnej 7 Anna nie jest już przedstawicielem na Polske, wiec jak będziesz zainteresowany dodatkowymi informacjami daj znać.

: 11.10.2011 16:01:22
autor: GgG
beancycles pisze:W chwili obecnej 7 Anna nie jest już przedstawicielem na Polske, wiec jak będziesz zainteresowany dodatkowymi informacjami daj znać.
Czy to jakaś ukryta reklama? ;)

Re: Obsługa klienta przez światowych liderów w Polsce

: 11.10.2011 16:28:50
autor: beancycles
W żadnym wypadku, raczej informacja dotycząca warunków gwarancji oraz możliwość, w przypadku zainteresowania, przedstawienia dokładnie w jaki sposób jest rozpatrywana ;)

Re: Obsługa klienta przez światowych liderów w Polsce

: 11.10.2011 21:08:45
autor: makulat0r
Interesuje mnie doswiadczenia uzytkownikow. Sprzedawcy zawsze tak mowia zeby uszczesliwic potencialnego klienta a potem sie okazuje co innego (na poczaktu mi 2 tyg powiedzieli w Giancie a po 3 tygodniach, ze niestety jeszcze co najmniej miesiac).