Obsługa klienta przez światowych liderów w Polsce
: 11.10.2011 15:46:14
Jak wyglada obsluga klienta w oddzialach polskich?
Mam Gianta i czekam na czesc zamienna (dolny link) 2 miesiace bo musza to sprowadzac z Holandii (7 tyg tego w magazynie szukaja?). Gwarancji w Giant Polska praktycznie tez nie ma, gdyz jest tak sformulowana, ze Giant Polska moze wszystko odrzucic i podobno odrzuca.
Jak to wyglada z innymi firmami a zwlaszcza z Specialized, Transition, Commencal, Mondraker?. (Gianta juz nie kupie, mysle co zamiast tego zabrac).
Mam Gianta i czekam na czesc zamienna (dolny link) 2 miesiace bo musza to sprowadzac z Holandii (7 tyg tego w magazynie szukaja?). Gwarancji w Giant Polska praktycznie tez nie ma, gdyz jest tak sformulowana, ze Giant Polska moze wszystko odrzucic i podobno odrzuca.
Jak to wyglada z innymi firmami a zwlaszcza z Specialized, Transition, Commencal, Mondraker?. (Gianta juz nie kupie, mysle co zamiast tego zabrac).