Strona 1 z 2
888 rc3 ti '09 vs. 888rc3 09 vs. boxxer
: 19.10.2011 22:19:13
autor: boogiel
Witam!
Zastanawiam się nad wymianą amorka. NIe jestem wymagający co do pracy, ważne zeby była całym skokiem, choć lubie taki "plush".
Myślałem też nad odchudzaniem rowerku, jednak patrząc na wagę tych 888 to chyba mi się to nie uda. Chyba, że wsadzić do nich protone. Ma to sens?
Jak z pracą boxxera team/race z roczników 07 do 09? Jak można ją porównać do tych 888? Jak z wytrzymałością?
Studiowałem forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Licze na Was

: 20.10.2011 16:26:06
autor: EZrider
Jeżeli możesz kupić RC3 Ti, to będzie to najlepszy wybór i względnie lekki.
: 20.10.2011 16:32:07
autor: boogiel
No ewidentnie "względnie", bo "jedyne 3.6 kg ważą :/ Chyba, że da się protone do nich wsadzić, lecz czy jest sens?
Myślałem też nad rc2x + protone albo rc + protone, ale to chyba za stare amory na ten system.
: 20.10.2011 16:37:22
autor: SMOTER
Boogiel do starego amortyzatora Protone nie wsadzisz... chyba ze kupisz rc2x lub rc prosto z salonu

: 20.10.2011 16:48:45
autor: boogiel
Albo jedną nową lagę.
A macie jakieś odniesienie do pracy boxxera starego? Da się to jakoś porównać z modelami 888 vf i rc? Chodzi mi o wersje team/wc z lat 2007 lub 2009
: 20.10.2011 17:28:29
autor: zetek
Miałem Team'a z 08 roku, niby nie za długo, wręcz bym powiedział niecały tydzień. Jednak jeden dzień w górach zaliczony na nim. Praca dobra, wręcz bym powiedział, że znacznie lepsza od wszystkich Marzocchi jakie miałem do tej pory. Co do wytrzymałości, to niestety pękają i to je przekreśla. Dlatego nigdy więcej nie kupię Boxxera.
: 20.10.2011 18:00:05
autor: Spaced
zetek pisze:Dlatego nigdy więcej nie kupię Boxxera
Nowe = inna puszka = nie peka. Stare za cienka srednice lag mniały. Wiekszosc z tego co wiem przy dobiciu pekała, a to wynikało z braku sztywnosci, nie cienkich scianek bo przy tej wadze vs srednica lag nie mogły być cienkie.
: 20.10.2011 18:51:27
autor: boogiel
No właśnie to, że boxxy pękały mnie odstrasza, choć ich praca podobno jest bardzo dobra. No, i waga jest całkiem znośna. Miał ktoś może protone w rc3 2009 lub tym podobnych?
: 20.10.2011 19:48:16
autor: SMOTER
Pękają Pękaja... bla bla bla... Pogłoski wczesnych modeli , jakos w 2008 roku Marzo dało dupy z jakoscią a teraz ludzie powoli wracaja do 888. Spaced dobrze mówi od kad boxx jest w nowej puszce to nic się z nimi nie dzieje, własnie teraz skończyłem równy 2-gi sezon jak smigam na boxxie i nic się z nim nie stało a dzwona prosto w drzewo lub innych miał pełno... Jedyne co mnie denerwowało to serwis serwis serwis dlatego wracam do Marzo skoro już z nim lepiej :P
: 20.10.2011 22:33:59
autor: zetek
SMOTER, Spaced , osobiście znam 2 przypadki złamania nowego Boxxera. Jednego złamał Kobzan w Koninkach drugi poszedł na Krakowskiej lokalnej trasie. Może i są mocniejsze, jednak ja już im nie zaufam.
: 20.10.2011 22:59:23
autor: GgG
Wszystko peka, nie ma sprzetu ktory zniesie wszystko.
: 20.10.2011 23:15:58
autor: Irion
Ale zeby na lokalnej trasce gdzie hopy nie przekraczaja 1m wysokosci i 3-4 metrow lotu zalatwic boxxera?
: 20.10.2011 23:45:26
autor: GgG
Pękł podczas jazdy, kolega sobie jechał w bandzie i trzasnęło, czy raczej miał spotkanie z ziemią?
Re: 888 rc3 ti '09 vs. 888rc3 09 vs. boxxer
: 21.10.2011 13:30:20
autor: ronsek
888 ma grubsze golenie i jest mocniejszy, serwisu mniej wymaga, i te nowe sa wspanialem, wytrzymale sa

a jesli sie wsadzi do nich air kit sa naprawde bezkonkurencyjne

boxxy z goleniami 32mm byly na tyle slabe ze wiecej skokow i polegl, a wc mialy (maja) fajna prace, lecz z 888 nie maja szans w tym zakresie. jak bym mogl to nowy 888 (38mm) i air kit wytrzymalosc i praca

:):) a i tak na sprezynie 888rc3 nowe maja bardzo fajna prace i wytrzymalosc

wlasnie z dirtu sie przerzucilem spowrotem na dh i duze gapy itd nie robia na nim wiekszego wrazenia(hmm moze jak by byl box w tym sezonie by nie padl, ale kto wie co z nim bedzie w przyszlosci

)
a nowy box jest fajny, lecz bym myslal tylko nad wersja wc albo jakis z air kit'em

: 24.10.2011 19:34:22
autor: MUSZEL
SMOTER pisze:Boogiel do starego amortyzatora Protone nie wsadzisz... chyba ze kupisz rc2x lub rc prosto z salonu
boogiel pisze:Albo jedną nową lagę.
dlaczego tak jest? Gwint w ladze musi być nowy żeby Protone był szczelny czy co..?
: 24.10.2011 19:46:00
autor: dedekFR1
MUSZEL nie gwint, tylko chyba w każdym sprężynowcu powstają jakieś ryski w środku goleni pod wpływem pracy amorka, które potem jak się okazuje, te większe uniemożliwiają szczelność protone. Miałem tak raz, po nie długiej chwili 888 się zapadało i jedynym wyjściem było kupnej jednej nowej lagi, tak więc wróciłem do serii.
: 24.10.2011 20:08:58
autor: MUSZEL
dedekFR1 pisze:MUSZEL nie gwint, tylko chyba w każdym sprężynowcu powstają jakieś ryski w środku goleni pod wpływem pracy amorka, które potem jak się okazuje, te większe uniemożliwiają szczelność protone. Miałem tak raz, po nie długiej chwili 888 się zapadało i jedynym wyjściem było kupnej jednej nowej lagi, tak więc wróciłem do serii.
nie do końca rozumiem jak ryski wewnątrz lagi mogą wpływać na jej szczelność... No ale jeżeli to tak wygląda to wypada zapamiętać na przyszłość
: 24.10.2011 21:01:44
autor: mysticar
MUSZEL pisze:nie do końca rozumiem jak ryski wewnątrz lagi mogą wpływać na jej szczelność... No ale jeżeli to tak wygląda to wypada zapamiętać na przyszłość
a jak będziesz miał porysowane głęboko golenie z zewnątrz to będzie Ci amor rzygał olejem czy nie?
Tyle że w przypadku protona i powietrza nawet niewielkie zadrapania mają znaczący wpływ na działanie protona.
Re: 888 rc3 ti '09 vs. 888rc3 09 vs. boxxer
: 24.10.2011 21:06:20
autor: Korli
Na zdjęciu poniżej masz Protone, który pasował by do wyżej wymienionego amora. Zwróć uwagę na jego budowę, na białych obejmach masz uszczelki, które bezpośrednio przylegają do wewnętrznych ścianek lag. Jak wiadomo powietrze jest substancją bardzo łatwo przenikającą przez małe "szparki".
Przy większych rysach na wewnętrznej powierzchni lag między uszczelką a lagą by była szczelinka, przez która uciekało by powietrze, przez co nie było by odpowiedniej szczelności.
http://imageshack.us/photo/my-images/11 ... 42007.jpg/