Strona 1 z 2

Domain 318 a 302

: 30.10.2011 23:15:13
autor: gejekNS
siemka miałem kiedyś domaina 302 i jak dla mnie jego praca była niezbyt dobra, nadarza się okazja wyrwać 318 w dobrym stanie za rozsądne pieniadze i tu mam pytanie czy praca w 318 jest dużo lepsza czy poza kompresją nic się nie zmienia ???

Re: domain 318 a 302

: 31.10.2011 09:30:31
autor: pimpekfr
Miałem 318 a później 302 i jak dla mnie lepiej jeździło mi się na 302 : )

: 31.10.2011 09:57:52
autor: pietryna
302 nie ma czegoś takiego jak otwarcie zaworu kompresji przy mocnym uderzeniu, także w stosunku do 318 powinien zamulać bardziej, przy czym może RS tak to zaprojektował w tym akurat HC2 że tłumienie jest minimalne.

: 31.10.2011 10:41:16
autor: wasall
zacznijmy od tego że 302 nie ma regulacji kompresji to po co w 302 zawór otwierania kompresji przy mocnym uderzeniu ?
Po 2 to że 318 nie ma tego zaworu jest tylko kompresja a nie ma pokrętełka Gate które reguluje właśnie to co powiedziałeś.
a jak sie jeździ na domainie który nie był serwisowany to wszystko inne działa lepiej ale to już moje zdanie ;)

: 31.10.2011 11:17:19
autor: pietryna
Niewiedza napędza biznes...

Co z tego że nie ma regulatora? To wg ciebie automatycznie wyklucza istnienie tłumika kompresji w amorze? Stary Junior T w ogóle nie miał wg ciebie tłumików, tylko same sprężyny?

Widać że widziałeś HC2 jak i MC... Motion controll bez floodgate to jest hydra coil 2. Co z tego że nie ma regulacji?

: 31.10.2011 14:15:43
autor: wasall
nie rozgarniam teraz jeżeli nie ma kompresji to amora sie nie da utwardzić... jeżeli nie da sie go utwardzić to po co zawór otwierania przy mocnym uderzeniu ? w domainie 302 z tego co wiem jest sam tłumik powrotu..

: 31.10.2011 14:23:57
autor: boogiel
każdy z wyżej wymienionych amorów MA tłumienie kompresji. to, ze nie ma regulacji nic nie znaczy. Moje byłe 888vf nie miały żadnych regulacji, co nie czyni je pozbawionymi tłumienia
ogarnij

: 31.10.2011 15:05:12
autor: pietryna
wasall pisze:w domainie 302 z tego co wiem jest sam tłumik powrotu..
Czyli wiesz źle...

Ale wracając do tematu. Od domaina 302 czy 318 zdecydowanie wolałbym juniora jakiegoś, nie mówiąc już o super t. Imho daruj sobie wymianę a spróbuj pobawić się tłumikiem kompresji.

: 01.11.2011 10:08:35
autor: MUSZEL
pietryna pisze:Od domaina 302 czy 318 zdecydowanie wolałbym juniora jakiegoś, nie mówiąc już o super t. Imho daruj sobie wymianę a spróbuj pobawić się tłumikiem kompresji.
Sugerujesz, że ssv jest lepsze o MC? :)
Miałem Juniorka a teraz mam Pika (ale mam Gate'a, a z tego co widze 318stka nie ma) to wole MC. Ale że nie jeździłem nigdy na żadnym Domainie to nie porównuje :)

: 01.11.2011 10:35:38
autor: Cubus5
pietryna pisze:Od domaina 302 czy 318 zdecydowanie wolałbym juniora jakiegoś
Dobry żart kolego z rana. Domain 318 pracuje na bardzo przyzwoitym poziomie, w tej cenie nie ma konkurencji.

: 01.11.2011 10:49:21
autor: pietryna
Wasza sprawa. Jeździłem na ssv, ssvf, MC i z tych trzech wybrał bym ssvf bez gadania.

Nie zauważyłem mulenia które tak się tu wałkuje wyjątkowo na forum. Nie jest to rozkręcone na max, mięciutkie hscv i trochę czuć cegły, kamienie i korzenie na rękach(przy hscv to właściwie nic nie czuć - jedziesz jak po asfalcie). Na MC to mi na takich drobnych nierównościach ręce zaczynają swędzieć po paru sekundach od wjechania na "przeszkody", tak tłucze niesamowicie.

I szczerze, trochę w dupie mam nurkowanie przy hamowaniu a jadąc na stojąco i mocno cisnąc w pedały to i zamknięty MC się łatwo ugina.

: 02.11.2011 10:18:49
autor: xDkrystian
Ja od sb powiem ci że na 302 lepiej się jeździ oczywiście serwis 2x do roku i regularne smarowanie brunoxem i praca bajeczna :)

: 02.11.2011 10:43:16
autor: diesel2117
pietryna pisze:wybrał bym ssvf bez gadania.
np. 66VF, które biją na głowę pracę domaina.
Ale domaina można już za 500 dorwać z dobrą pracą, sztywną osią i mało awaryjnością :)

: 02.11.2011 12:48:06
autor: Cubus5
diesel2117 pisze:np. 66VF, które biją na głowę pracę domaina.
Akurat, miałem z1 rv, 66 ev eta, jeździłem na Domainie 318 i naprawdę domain wygrywa. Wszystkie amorki były bardzo zadbane i jeździły od nowości u 1 właściciela.

: 02.11.2011 14:33:09
autor: diesel2117
Cubus5 pisze:z1 rv, 66 ev eta,
RV nie równy w pracy do VF ;)

: 02.11.2011 14:46:13
autor: morthias
diesel2117 , to dziwne, SSV lepsze od SSV..

Mialem mase amortyzatorow, ostatnie dwa to Domainy 302 (mialem 318, ale dotarl do mnie skrzywiony, wiec o nim sie nie wypowiadam) i nie moge o nich powiedziec nic zlego. Na pewno za ta kase najlepszy amor jaki mozna dostac.

: 02.11.2011 16:31:48
autor: diesel2117
morthias Mam Ci wypisać jakie ja miałem 66/domain?
66 vf05/sl1ata07/rc2x07/rcv07
domain 302(wadliwa seria)/318/DC R 2011 (jako jeden z pierwszych w polsce)
Więc mam porównanie do wielu innych podobnej klasy. Co nie zmienia faktu że SSVF lepiej pracuje niż SSV(rv, rcv).

: 03.11.2011 01:11:15
autor: morthias
diesel2117 , okej, z tym sie zgodze. Ale ktory z Twoich amorow mial SSVF ?

: 03.11.2011 07:04:37
autor: pietryna
RCV i ssv? Ciekawe. w nowszych ssv to chyba tylko w dj był wsadzany(+ jakieś oemy nie uwzględnione na stronie). Tak to ssvf tłumiki były wszędzie.