Strona 1 z 1
RS boxxer race '08 vs '10
: 02.11.2011 19:18:33
autor: szustaczek
witam
mam pytanie, czy ktoś może powiedzieć (doradzić) który z wymienionych amortyzatorów kupić? który ma lepszą pracę?
pozdrawiam
: 02.11.2011 19:21:02
autor: XxUzixX
Podaj o jakie wersje dokładnie chodzi, bo to co podałeś to jak by porównać Lambo z Maluchem

Re: RS boxxer race '08 vs '10
: 02.11.2011 19:21:58
autor: Ignacek
2010 ma mniej problemów z pękaniem podobno, jest lżejszy, ładniej wygląda.
co do pracy to nie wiem, ale stawiam na to, że nowszy będzie miał lepszą pracę, niż jego starsze odmiany

: 02.11.2011 19:30:11
autor: szustaczek
napisałem, że RACE jeśli nie na tyle wyraźnie to oba roczniki RACE
: 02.11.2011 20:04:03
autor: diesel2117
Jak dla mnie to 08 ma przyjemniejszą pracę. Kumepl (xDKrystian z forum) ma boxxera race 08 i według mnie praca magia, aż sam bym go łykną

: 02.11.2011 21:15:12
autor: zetek
Jeden kolega miał Boxxera Race 2010, drugi ma Boxxera Race 08 i wszyscy w trójkę twierdzimy, że 08 ma lepszą pracę;)
: 02.11.2011 21:24:50
autor: Jaśko
Ja miałem 2 szt Race 2006, 2008 - super widelec, ale trochę wiotki konstrukcyjnie.
Teraz mam RC 2011, praca jest inna (mniej czuły, mniej płynny), najwiekszą różnićą na + jest dla mnie jego sztywność, jest duuuużo lepiej pod tym względem . Tłumik tez został zmieniony , widelec nie topi się jak poprzedni model, co również dodaje pewności, rower lepiej trzyma geometrie. Generalnie do ścigania zdecydowanie wolę tego na lagach 35mm.
: 02.11.2011 21:36:16
autor: Schokowafel
10 to 08 w nowej obudowie z jedna różnicą. 10 ma w tłumiky tzw. black box speed stack, czyli zaworowanie szybkiej kompresji, które posiadał Team i WC 06-09. Działa to tak kiedy zawór flood gate przpuści olej do środka tlumika to bez BBSS płynie on bez kontroli i amortyzator traci tłumienie co w efekcie sprawia, że amortyzator "ubija się" na szybko nastepujących po sobie kanciastych obiektach, natomiast speed stack kontroluja szybka kompresje i niweluje to nurkowanie. 08 będzie lepiej sprawował się "pod rękami" a 10/11 na trasie. Ja bym tu porównał modele Team 06-09 z Race 10/11 W tym porównaniu Team ma regulację flood gate, którą można w starszych boxxerach race 06-09 regulować wewnętrznie zwykłą nakrętką. Jesli w nowych tez się da szukałbym Race 10/11/12
: 02.11.2011 22:09:17
autor: Spaced
3/4 zle działajacych boxxerów 2010 mogłoby działac lepiej jakby użytkownicy poczytali i spedzili dzien grzebiąc przy nich

: 02.11.2011 22:44:58
autor: diesel2117
Spaced pisze:
3/4 zle działajacych boxxerów 2010 mogłoby działac lepiej jakby użytkownicy poczytali i spedzili dzien grzebiąc przy nich
Normalnie kiedyś zrobię wielką encyklopedię boxxera 10/11 ze wszystkimi twoimi cytatami na temat źle przygotowanych amorkach

: 02.11.2011 23:38:54
autor: zetek
diesel2117 pisze:Normalnie kiedyś zrobię wielką encyklopedię boxxera 10/11 ze wszystkimi twoimi cytatami na temat źle przygotowanych amorkach

Tak to jest, jak jest się maniakiem Boxxerów

: 02.11.2011 23:49:04
autor: Spaced
zetek pisze:
Tak to jest, jak jest się maniakiem Boxxerów

Nie jestem. Od teama wolalbym 888 rc3 i pewnie foxa. WC/FOX/888 to kwestia ceny dla mnie tak dlugo jak sie w ava nie chce inwestowac.
Po prostu mój boxxer i wszystkich znajomych, którzy przy swoich pogrzebali działał super. Wiec albo zyje w cudownej krainie pomyślności albo ktoś coś źle robi

: 03.11.2011 08:08:17
autor: Cesiu
Miałem Boxxera Race 2008 obecnie mam RC CL 2011. Po przeserwisowaniu, przesmarowaniu, wymianie oleju, dobraniu sprężyny i spsikaniu Brunoxem, nie widzę wielkiej różnicy w pracy, może 2008 był trochę bardziej czuły, ale różnica nie jest duża, natomiast 2011 na pewno jest sztywniejszy ze względu na golenie 35mm. Krążą plotki, że 2010 miały za mało oleju, lub w ogóle nie miały, po wyjściu z fabryki, w 2011 był olej ale i tak od razu (po jazdach próbnych) przeszedł podstawowy serwis i zaczął lepiej pracować.
: 03.11.2011 09:03:03
autor: Jaśko
U mnie w Oem'owm rc 2011 fabrycznie było za dużo oleju - pracowało okolo 170mm i dalej, nawet bez sprężyny, nie szło wgiąć.
: 03.11.2011 10:07:08
autor: quake
Schokowafel pisze:10 to 08 w nowej obudowie z jedna różnicą. 10 ma w tłumiky tzw. black box speed stack, czyli zaworowanie szybkiej kompresji, które posiadał Team i WC 06-09.
Boxxer Race 2010 nie ma SpeedStacka w tlumiku.
Sam SpeedStack w starszych modelach tez nie sprawdzal sie najlepiej...
diesel2117:
Problem w tym, ze Spaced ma racje. Boxxerowi 2010 wystarczy 15min czulosci (smar itd.) zeby pracowal rewelacyjnie.
Boxxer 2008 po serwisie bedzie pracowal lepiej, niz 2010 bez, ale dobrze przygotowany 2010, to Ci moge zagwarantowac, pracuje duzo lepiej niz jakikolwiek seryjny 2008
