nie mam dzwieku w pracy ale chyba chodzi o ustawienie tloczkow w rownych odleglosciach od tarczy.
oczywiscie dziala to jak masz prosta tarcze
w hopeach klocki siedza ciasno przy tarczy i jesli tloki po jednej stronie sa mocniej wysuniete to bedzie Ci wyginac tarcze w przeciwnym kierunku.
najpierw musisz sie upewnic ze masz zacisk zalozony tak ze tarcza jest idealnie po srodku miedzy sciankami zacisku - zobaczysz to bez problemu w miejscach gdzie tarcza wchodzi w "wyciecia" na koncach zacisku (przod i tyl zacisku - oba musza byc ustawione)
jak juz masz tarcze idealnie posrodku to nacisnij klamke i zobacz w ktora strone wygina Ci tarcze:
zalozmy ze wygina ja w lewo czyli tloki po prawej za bardzo wysuniete a z lewej za malo
wkladasz maly plaski srubokret za lewy klocek i popychasz go w kierunku tarczy i naciskasz klamke - tloki przesuna sie w strone tarczy - uwazaj zeby srubokretem nie porysowac tloka bo bardzo latwo go zniszczyc przy tym. jesli przesunales je za duzo to powtorz operacje z drugiej strony - do skutku
warto to sprawdzac co jakis czas. zwlaszcza jak czesto zdejmujesz kolo do transportu.
u mnie w mono m4 robi to dramatyczna roznice w sile hamowania i sprezystosci klamki.
nie zawsze jak ci "zmieknie" klamka to masz hampel do odpowietrzenia. sprobuj najpierw ustawic tloczki