Strona 1 z 2
Widelec do Scott Voltage FR
: 03.01.2012 09:09:34
autor: Fallout
Witam. Mam do swojego scott`a voltage FR włożonego totem`a coil obniżonego do 165mm. Próbując robić manuala bądź wheelie czuję, że przód jest jednak zbyt ciężki i nie mogę nad nim zapanować.
Myślę o zmianie widelca na coś lżejszego i teraz pytanie na co ? Może jakiś fox 36 ? Zastanawiałem się też, czy nie wsadzić może bebechów od solo air do totema ?
: 03.01.2012 09:50:40
autor: Vin_OSW
2,9 kg to za dużo? :O Pakuj, pakuj

: 03.01.2012 09:57:23
autor: Fallout
W poprzednich ramkach nie odczuwałem tego. W tej ramie przy ustawieniu slope style z tyłu jest to jednak uciążliwe dosyć..
: 03.01.2012 10:34:10
autor: Vin_OSW
Ja na starym V10 z 888 RC ledwo co odrywałem przednie koło od ziemi, do 2 dniach już nawet bannyhop wchodził

Więc katuj

: 03.01.2012 13:16:53
autor: Fallout
Ja jezdzilem kiedys z baaardzo ciezkim travisem z przodu i tez nie narzekałem ale cos jest na rzeczy ;P Myślę też że może by wsadzić ten protone kit ? Da mi to dodatkowo możliwość regulacji skoku no i waga o prawie 400 gram spadnie. Co o tym sądzicie ?
: 03.01.2012 13:46:52
autor: adrian50005
Chyba nie jeździłeś na monsterze

Tam dopiero ciągnie w dół.
Dla mnie amor 2,9 kg to lekki sprzęt. Więc chyba nie jest to kwestai sprzętu ale chyba dziwnych odczuć ?
: 03.01.2012 14:09:01
autor: Spaced
Do czego chcesz tego widla uzywac lepiej? Jak do lotow i lokalnych tras to raczej totem overkill.
: 03.01.2012 16:14:28
autor: Las3k_91 Ldz
W Voltagu? Jeszcze taki mały? Nieeeee... Co ma sobie tam wsadzić, Rebę?
A co do wheelie, to nie jest wina widła, bo on ciężki nie jest. Geometrii ramy, ustawienia zawieszenia, braku techniki i siły jak już.
: 03.01.2012 16:47:34
autor: LestatBiker
2,9 i ciężko? <facepalm> Ćwiczyć ćwiczyć i ćwiczyć i mocniej się do tyłu odchylać

ja mam z przodu jakies 10 kg i nie narzekam manual leci kiedy chce, czyli kwestia siły i techniki .
: 03.01.2012 18:01:45
autor: boogiel
Dokładnie, to nie jest wina widelca. tu się geo+umiejętności liczą, ale te 400g nie da Ci na tyle wyczuwalnej różnicy.
: 03.01.2012 18:07:08
autor: KFP
Nie przesadzaj ze to malo, to jest rower do fr/dh ale takze do slope'a! Ja mam w swoim Argyle RCT Air 140mm 2012 i sie jezdzi super!
: 03.01.2012 19:05:00
autor: Las3k_91 Ldz
Fallout - oponę i dętke zmień, to więcej z wagi zejdziesz, poza tym kręcące się koło ma inercję i bardziej odczujesz... ale ciągle uważam, że nie w tym rzecz. Masz gdzieś bikechecka tutaj?
: 03.01.2012 19:32:54
autor: KFP
Nie mam, moze wieczorem wrzuce jesli chcesz
: 03.01.2012 19:45:02
autor: Las3k_91 Ldz
A chętnie.

: 03.01.2012 19:55:10
autor: Włóczykij89
DOUBLE BLAST i nie ma lipy

Pakuj na siłce

: 04.01.2012 01:49:36
autor: piotrmarch
"Muszę wymienić totema w mojej freeridówce bo wychodzi mi za krótkie wheelie na rynku" - pro:D Żadne pakowanie na siłce, za ciężkie amory, opony czy co tam jeszcze wymyślicie - kwestia techniki i wyczucia.
: 04.01.2012 09:11:32
autor: Fallout
Widzę, że zrobiliście sobie pośmiewisko no ale nie będę nawet tego komentował. Rozumiem, że na wszystkim da sie zrobić nie tylko manuala ale i sporo więcej i wystarczy tylko masa godzin spędzonych na treningu. Jednak TA GEOMETRIA czyli voltage o rozmiarze s + krótkie haki + ustawienie skoku na krótki przy damperze 216 mm powoduje, że przód łatwo poderwać natomiast już dużo ciężej go opanować bo lata na boki jak po...chlastany. W przypadku np banshee scythe z tym widelcem sprawa wyglądała tak, że ciężej było poderwać przód ale za to był stabilniejszy po poderwaniu i nie majtało dziobem na boki. Rower ma być użytkowany we Freeride i Slope
: 04.01.2012 09:21:31
autor: miki_ck
Fallout pisze:[...] przód łatwo poderwać natomiast już dużo ciężej go opanować bo lata na boki jak po...chlastany.
Masz jeszcze podkładki pod mostkiem? Zanim bym zmieniał amora, wolałbym obniżyć kierownicę. Będzie nieco ciężej się wyrywać przód, ale potem powinno być stabilniej - przynajmniej u mnie tak to działa

: 04.01.2012 09:52:01
autor: Fallout
Tak, mam sporo tych podkładek, może nawet skrócę trochę rurę.. Tak to wygląda złożone
http://www.pinkbike.com/photo/7306470/?s6