Strona 1 z 1
[gara] Devinci Wilson + 888 evo
: 03.01.2012 22:54:50
autor: gara
b]Rama:[/b] Devinci wilson 2010
Widelec: Marzocchi 888 rc3evo 2010
Damper: Fox dhx rc4
Kierownica: Nuke proof warhead
Mostek: Sunline v1
Gripy: Odi rogue
Barendy: Odi
Stery: Fsa Orbit
Siodło: Earthworks Slim
Sztyca: Thomson Elite
Zacisk:
Korby: shimano saint
Support: shimano saint sm-bb80
Zębatka: Dartmoor Sting
Łańcuch: hg-73
Pedały: Crank Brothers - Mallet 1
Napinacz: e13 ls+
Przerzutki: sram x7
Manetki: sram x9
Kaseta: sram pg970 11-26
Koło przód:
Obręcz: mavic 721
Szprychy: dt
Piasta: nuke proof generator
Opona: syncros bht
Dętka: Kenda
Koło tył:
Obręcz: mavic 721
Szprychy: dt
Piasta: nuke proof generator
Opona: syncros bht
Dętka: Kenda
Hamulec przód, klamka: Elixir Cr
Hamulec tył, klamka: Elixir Cr
Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Modyfikacje:
Waga:
: 03.01.2012 22:58:28
autor: boogiel
Boski! Sam chcę wilsona! Jak ze sztywnością wahacza? Jakie masz tu łozyska? I czy możesz jego prace porównac do innych ram, jest czuła?
: 03.01.2012 23:04:55
autor: gara
boogiel dzieki, łożyska szczerze mówiąc to nie wiem, wahacz jest sztywny a zawieszenie czułe. Po przesiadce z glorki na +, zawieszenie na początku czułe a później progresywne.
: 03.01.2012 23:07:08
autor: boogiel
Choruję na tę ramę, jest niesamowita

Ile masz wzrostu i jaki to rozmiar? Na jakim ustawieniu śmiga Ci się najlepiej?
: 03.01.2012 23:07:51
autor: Forfiter92
ładne pan to masz, zuch chłopak

: 03.01.2012 23:11:04
autor: gara
180cm, rozmiar m, ustawienie 230.
: 03.01.2012 23:13:47
autor: cubone
boogiel Jestem byłym właścicielem powyższego roweru, po 2 latach jazdy na nim mogę stwierdzić kilka faktów:
- rama klei się do podłoża,
- jest dużo bardziej progresywna w stosunku do glorki 2011,
- na komplet łożysk wydałem 60zł, jakością nie ustępują oryginalnym,
- znaczącego braku sztywności wahacza nie wyczułem,
- ostatnio nieco urosłem - rama w rozmiarze M jest za krótka przy moim wzroście 188cm.
Ogólnie mogę ja bardzo polecić po 2 latach użytkowania, trzeba jedynie uważać na dolną rurę oraz odkręcające się śruby na tylnych hakach.
Pozdrawiam
: 03.01.2012 23:18:13
autor: mlynooo
obleśna jest ta kierownica, świetny set amor+rama ;]
: 03.01.2012 23:22:24
autor: boogiel
cubone Szkoda, że jest progresywna mocno. Ale chyba nie ma problemu z łykaniem większych nierówności, prawda? Ja mam 179 więc myslę, że też m bym brał.
Klei się do ziemi tak, że prawie się nie da "oderwać"?

Korci mnie dosyć, tymbardziej, że w Kanadzie/Usa są w ładnych cenach.
Jedynie kiera nie pasuje, widziałbym białe nitro/funna
Edit. Na dolną rurę trzeba ochronkę
http://www.pinkbike.com/photo/5536160/
: 04.01.2012 10:31:36
autor: ddex
tez smigam na tej ramie na ustawieniu 215 i low bb jest bardzo liniowa, (rowniez odpowiednie ustawienie dampera szybka kompresja bliska minimum i bottom out troszke bardziej na +)
Wachacz jest wystarczajaco sztywny ale w 7poincie 08 byl sztywniejszy

Mnie sie raz tylko poluzowala jedna srubka na haku, wkrecona na lock tite i smiga jak trzeba.
A do wlascicieli (jeszcze nie zmienialem lozysk) wymienialiscie same lozyska czy te tulejki tez ? Bo zastanawiam sie nad kompletnym setem z usa (ktory jednak malo nie kosztuje)