Strona 1 z 3

Tulejki Proshox reanimacja

: 31.01.2012 22:29:36
autor: Spaced
Z racji, ze temat o tulejkach proshox poleciał za regulamin reanimuje bez linków.

Może kogoś zainteresuje stosunkowa tania alternatywa do regulacji geometrii ramy a mianowicie tulejki montażowe typu OFFSET. Działanie można przedstawić na zasadzie włożenia dłuższego lub krótszego dampera do ramy gdyż w rzeczywistości tulejki zmieniają długość montażową amortyzatora tylnego do ok. 6 mm a amortyzator pozostaje ten sam. Dzięki tym właściwościom można regulować:

- kąt główki do 1,5 stopnia
- wysokość suportu do ok. 12 mm


Wszystko do kupienia przez allegro/ebay/mail do Darka podany na stronie. Znacznie ponizej sterów i chyba sie skusze do roweru xc i bede zakładać na jakies wyprawy w góry gdzie bardziej wypłaszczyć rower wypada.

: 31.01.2012 23:00:19
autor: EDDIE
ACTA działają.

: 31.01.2012 23:07:05
autor: Vin_OSW
A jak z zmianą pracy zawieszenia?

: 31.01.2012 23:17:49
autor: Spaced
Przy takim przesunięciu w większości przypadków minimalna. Pewnie znajdą sie wyjątki ale szczerze nic mi do głowy teraz nie przychodzi co mogłoby podpaść.

: 31.01.2012 23:50:00
autor: SegatiV

: 01.02.2012 00:00:28
autor: SeraaX
W faithie jest możliwość zmiany punktu linkami zawieszenia i wg mnie różnica jest zauważalna. Jako że rama pod koniec robi się bardzo progresywna (tak jak i stare glory dh) to przesunięcie o 6mm zamyka zawieszenie, bo przełożenie dąży do 0 :)
Myślę że każda rama z progresywnym końcem będzie miała zayważalnie inny koniec pracy, tyle że nie koniecznie gorszy ( w faithie to kwestia gustu, niektórym bardziej się podoba praca zawiechy po zmianie)

: 01.02.2012 09:11:11
autor: EDDIE
SegatiV pisze:Czy mowa o tych tulejkach? :D http://allegro.pl/offset-tulejki-montaz ... 12369.html
Segativ - high five :D !

To są pewnie te tulejki :geek: Proshox ma bardzo dobre opinie, trzeba się w nie wyposażyć.

: 01.02.2012 10:27:36
autor: quilong
Zamówiłem pod śruby M8, jak założę do zdam relację jak się zmienił rower.

: 01.02.2012 10:46:54
autor: tsuful_zoo
W sumie wystarczy zmierzyc geo przed, pozniej odkrecic sprezyne o te 4mm lub 6mm przy M8 lub M6 ( odpowiednio ) , zmierzyc i bedziesz wiedzial odrazu ;).
Ciekawe czy beda oferowac wersje z alu swozniem ..... Panie Darku ?

: 01.02.2012 10:55:08
autor: ravfr
quilong pisze:Zamówiłem pod śruby M8, jak założę do zdam relację jak się zmienił rower.
Przy śrubach M8 i damperach MZ , Foxa , XF czyli średnicy oczka ~ 12,8 mm rzeczywista mozliwość manewru to 3-4 mm. Dobrze byłoby pamiętać przed zamówieniem o takich niuansach .
U mnie w ogóle jest lipa bo z jednej strony mam łożysko igiełkowe.

: 01.02.2012 11:09:27
autor: pietryna
tsuful_zoo pisze:W sumie wystarczy zmierzyc geo przed, pozniej skrecic sprezyne o te 4mm lub 6mm przy M8 lub M6 ( odpowiednio ) , zmierzyc i bedziesz wiedzial odrazu
?? Odkręcić jeśli już cokolwiek z nią robić.

: 01.02.2012 13:01:14
autor: quilong
ravfr - pamiętałem o tym przed zamówieniem ;)

: 01.02.2012 13:47:32
autor: tsuful_zoo
Pietryna - sorry moj błąd juz poprawiam. Dzieki

: 01.02.2012 16:02:52
autor: Czlenson
tsuful_zoo pisze:Ciekawe czy beda oferowac wersje z alu swozniem
Pytałem o taką opcję i jest to realne, tylko będzie pewnie na życzenie zamiast konkretnej oferty/aukcji.

: 01.02.2012 17:57:51
autor: Las3k_91 Ldz
Pewnie drogo? ;>

: 01.02.2012 18:01:52
autor: KFP
Kwestia sporna(pojecie wzgledne) ;)

: 01.02.2012 18:07:17
autor: Las3k_91 Ldz
Względem stali ;)

: 01.02.2012 18:47:12
autor: KFP
Ja mam stalowe, tych 2-3 gram i tak nie odczujesz :)

: 01.02.2012 19:35:04
autor: Czlenson
KFP pisze:Ja mam stalowe, tych 2-3 gram i tak nie odczujesz
W moim przypadku było to 40g (tuleje 50mm)