Strona 1 z 1

Avid Code 5 problem

: 02.02.2012 22:45:49
autor: demix94
Witam
Mam taki problem, a mianowicie chcąc wcisnąć jeden z tłoczkow w zacisku code 5 uszczerbilem go i teraz poci sie w tym miejscu... jeśli ktoś wie gdzie można takowy dostac bardzo proszę o wiadomość.

: 02.02.2012 23:53:13
autor: kubekki
Ja kiedyś dokupiłem tłoczek do Juicy 5 w Harfie.
Na liście serwisowej mają wymiane tłoczków:
http://www.harfa-harryson.com.pl/new/st ... slugi.php5

: 03.02.2012 11:28:53
autor: demix94
tyle ze w Harfie maja cale zestawy naprawcze za 200zl w ktorych jest tak naprawde wszystko poza korpusem a ja potrzebuje tylko 1 tłoczek tak naprawde... i może ktoś by miał ze starego zacisku lub kupił taki cały zestaw a nie wykożystał wszystkich czesci...

: 03.02.2012 14:21:08
autor: SkowronWro
dorób u tokarza:)

: 13.02.2012 21:08:00
autor: demix94
jeszcze mam takie jedno pytanko do was wlasnie apropo code 5, a mianowicie: czy jest jakas mozliwosc lepiej uszczelnic tloczki zacisku, moze jakies inne uszczelki albo jakis inny patent? pytam bo jak to bywa z tymi codami wlasnie leje mi sie z pod tloczkow zacisku...

: 13.02.2012 22:08:06
autor: Wolan
SkowronWro pisze:dorób u tokarza:)
wedlug mnie odpada bo na pewno jest pochromowany chromem techniczyn albo inną powłoką, w grę wchodzi tylko nowy :)

: 14.02.2012 10:52:17
autor: misio_de
Hm... a nie są one plastikowe??

: 14.02.2012 12:01:36
autor: pietryna
Jeśli już to ceramiczne.

: 14.02.2012 15:01:41
autor: demix94
a co z tymi uszczelkami, jest jakas możliwość lepiej uszczelnić te tłoczki?

: 14.02.2012 19:52:42
autor: ak47
Nie da się tego lepiej uszczelnić. Jak cieknie to trzeba wymienić tłoki i uszczelki na nowe.

Żadna firma nie chciała dorobić mi uszczelek z EPDM twierdząc, że materiał jest zbyt twardy. Nie wiem z czego Avid robi gumki.

: 15.02.2012 12:16:42
autor: demix94
Czy smary do hamulcow hydraulicznych http://www.mbike.pl/Smar-Do-hamulcow-hy ... 4180).aspx jest konieczny i co sie nim wogule smaroje i co to daje?

: 15.02.2012 15:33:52
autor: ak47
Smar nie jest konieczny, ale jest wskazane użycie go. Dzięki niemu tłoczki pracują z mniejszym oporem oraz nie zapiekają się tak szybko. Można nim smarować wszystkie ruchome części mające kontakt z płynem DOT.