Strona 1 z 3
Nastepca marzocchi shiver?
: 10.02.2012 12:14:08
autor: off_road
Mmm fajne

: 10.02.2012 12:16:03
autor: maciek000111999
może..
: 10.02.2012 12:19:43
autor: shivn
Kurde, chciałem to właśnie wrzucić, ale ktoś mnie uprzedził. Zaczynam zbierać kasę, do 2014 zdążę

. To będzie piękne, może w tajemnicy przed nami robią coś jeszcze. Może i Monster II tez będzie ^^
: 10.02.2012 12:21:28
autor: nhp890
Przecież to na razie stary shiver, nowego jeszcze nie mają. "the fork pictured uses the old Shiver chassis (the lowers tubes, uppers, and fork crowns are from the original), it is serving as a test bed for future designs."
: 10.02.2012 12:25:26
autor: shivn
Ale piszą też, że ma wsadzone zupełnie inne tłumiki, przyjrzyj się gałkom. Na razie robią tłumiki, potem pewnie odświeżą obudowę. Ważne że zaczęli robić coś w tym kierunku.
: 10.02.2012 12:26:04
autor: off_road
Chrzanić puszke ;P ta jest sprawdzona kwestia tłumikow te mnie najbardziej ciekawią

: 10.02.2012 12:32:08
autor: shivn
Złota gałka to pewnie HSCV (zgaduje że trochę odświeżony), tylko co jest pod czarną?
: 10.02.2012 12:33:33
autor: diesel2117
shivn pisze:Ale piszą też, że ma wsadzone zupełnie inne tłumiki, przyjrzyj się gałkom
Gałki to sobie każdy może zmienić, wystarczy trochę chęci.
: 10.02.2012 12:36:10
autor: nhp890
fork's adjustment knobs atop each leg, the very same that you would find on a 888
Tłumiki z 888. Z HSCV zrezygnowali dawno, teraz jest RC3.
: 10.02.2012 12:36:28
autor: shivn
Miałem shivera, i były jakby 2 pokrętła w jednej ladze: jedno większe od naprężenia wstępnego, drugie takie małe wystające od zmulenia, a te bardziej przypominają to co mam w moich aktualnych 66, czyli jedna kompresja druga odbicie.
a przecież RC to były tłumiki HSCV, RC tylko to było oznaczenie regulacji(R-rebound, C-compression), więc w pewnym sensie RC3 to nadal HSCV
: 10.02.2012 12:37:54
autor: Spaced
off_road pisze: ta jest sprawdzona kwestia tłumikow te mnie najbardziej ciekawią
Przy tej wadze nie ma na to rynku.
: 10.02.2012 12:39:31
autor: shivn
Spaced, przecież nie wypuszczą 4kg widelca, to by zatopiło shivera, na pewno go jakoś odchudzą, chyba wiedzą co robią ;D
: 10.02.2012 12:41:25
autor: nhp890
Marzocchi is set to make a lot of riders happy by reintroducing the Shiver, albeit with more up to date damper technology and possibly a much lighter weight.
Owszem.
: 10.02.2012 13:01:02
autor: Spaced
Szczerze jakby ten nowy shiver ważył normalnie to sam bym byl zainteresowany. A dawno nie myslalem o nowym amorze.
: 10.02.2012 13:04:03
autor: pietryna
shivn pisze:więc w pewnym sensie RC3 to nadal HSCV
Od mniej więcej 2001 roku(może wcześniej) weszło HSCV(w 2001 w shiverze to się jeszcze SSV nazywało) i było do 2005 w sumie chyba nieruszone. W 2006 wszedł tłumik RC2, HSCV kompresji zostało bez zmian, poza nazwą - X. W 2008 powstała pewna wariacja czyli RC3 i zrezygnowano z tłumika X. RC3 Evo to dopiero mocno zmodyfikowana wersja, w sumie inny tłumik jeśli chodzi o zawór kompresji.
: 10.02.2012 13:11:48
autor: shivn
Sądzę, że nie ważne co tam wsadzą, nawet jeśli będzie ważył tyle co oryginał (3,8kg), i tak mnóstwo ludzi kupi ten amortyzator, a na pewno Ci, którzy jeździli na pierwszej wersji

Bo dla mnie może ważyć tyle samo, ale jest istnieje duża grupa osób dla których będzie to "ciężkie bydle, mój boxxer z protone jest lżejszy" i oni będą hejtować.
: 10.02.2012 13:16:37
autor: GgG
Shiver waży ~4kg, 888rc3 2009 4kg z mostkiem sunline (sam sprawdzałem). Wystarczy wylać prawie litr oleju z amorka i już będzie ogromna różnica w wadze, a jak tam jeszcze kombinują z karbonowo - aluminiowymi lagami to już w ogóle kosmos wagowy może wyjść

Dziurado aluminiowe na powietrzu waży niecałe 3kg z nieciętą sterówką tak więc można zrobić w miarę lekko.
: 10.02.2012 13:24:35
autor: shivn
Pytanie, czy zrobią z shivera powietrzniaka, bo jeśli tak, to będzie nieciekawie, przecież shiver to sprężyny, olej i młotek do serwisowania. A oleju jest sporo to fakt (600ml). Może zmniejszą ilość oleju, lagi z karbonu i przy wadze 3,2kg na przykład mógłby walczyć bez problemu o miejsce w stawce.
: 10.02.2012 13:39:55
autor: GgG
shivn pisze:przecież shiver to sprężyny, olej i młotek do serwisowania.
To tak jakbyś napisał, że samochód to kocioł parowy i 4 koła.