Strona 1 z 1

Avalanche kit do Fox-a 40

: 20.02.2012 10:09:36
autor: off_road
Widze nikt nie poruszył tematu a już chwilke na stronie avy jest nowy tłumik do Fox-a 40:

Wysokie fotki ktorych DH-zone nie przyjmuje:
http://avalanchedownhillracing.com/Fox% ... tc-iso.jpg
http://avalanchedownhillracing.com/Fox% ... y-vert.jpg
http://avalanchedownhillracing.com/Fox% ... -label.jpg

Ale żeby nie było szaro oto te ktore da sie wstawic:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 20.02.2012 10:22:50
autor: Spaced
Fajnie, że jest ale foxa zaleta jest tłumik, nie puszka, która jest cięzka.


Swoja droga Avy jakies nowe tuny do dhxów wprowadził jeśli dobrze kojae.

: 20.02.2012 10:49:29
autor: pietryna
Sprężyna zamiast powietrza trzyma IFP?

: 20.02.2012 10:54:43
autor: off_road
pietryna pisze:Sprężyna zamiast powietrza trzyma IFP?
Dokładnie tak

: 20.02.2012 11:29:14
autor: pietryna
W sumie nie wiem co prostsze i lepsze. Jak możesz dorobić sobie dowolną sprężynę to chyba sprężyna. A tak to lepiej powietrze zastosować.

: 20.02.2012 11:41:09
autor: maciek000111999

: 20.02.2012 12:46:47
autor: off_road
pietryna pisze:W sumie nie wiem co prostsze i lepsze. Jak możesz dorobić sobie dowolną sprężynę to chyba sprężyna. A tak to lepiej powietrze zastosować.
Odpowiedź jest prosta: Sprężyna.
Wyprzedzę Twoje pytanie dla czego :)

W tylnych amortyzatorach mozna sobie pozwolić na duże ciśnienie w komorze ze wzgledu na to iż działamy jakims tam przelozeniem wachacza zaleznie od ramy.

Z przodu problemem jest to, ze nie mamy przełożenia wiec zastosowanie tam powietrza pod ciśnieniem totalnie by upośledziło pracę całości.
Przykład amortyzator BOS-a z zewnetrznym zbiorniczkiem przy ladze, tam byl tłumik pod cisnieniem ale jakiegoś powodu zrezygnowali z tego patentu. ;)

W motocyklach to przechodzi np. nowe tłumiki od ohlinsa ale tam mamy sporo większa masę ktora pomaga przełamać ciśnienie powietrza.
W rowerze nie mamy takiej opcji dla tego sie sprężyna lepiej sprawdzi.