Strona 1 z 1
[Sudoku] Duncon Tosa Inu + RS Totem
: 25.02.2012 23:08:56
autor: Sudoku
Rama: Duncon Tosa Inu; 168mm
Widelec: Rock Shox Totem Coil; (soft), 2008, 180 mm
Damper: Manitou Evolver ISX 6; 216x63mm
Kierownica: Dartmoor Nitro; 780mm
Mostek: Truvativ Hussefelt; 40mm
Gripy: ODI Ruffian
Barendy: Dartmor
Stery: DaBomb X-10
Siodło: Tioga MC Lite
Sztyca: Accent sp-408
Zacisk: Accent
Korby: Shimano XT; 170mm
Support: Accent +Truvativ + Shimano
Zębatka: Dartmoor Sting; 38t
Łańcuch: Shimano HG73
Pedały: Octane One Static PRO
Napinacz: MRP G2
Przerzutki: Sram x9 medium
Manetki: Sram x7
Kaseta: Sram PG 950; 11-26
Koło przód:
Obręcz: Mach1 Magma; 36h
Szprychy: 'czarne'
Piasta: Syncros Race
Opona: Maxxis HighRoller 1-ply 42a
Dętka: HUTCHINSON
Koło tył:
Obręcz: Mach1 Magma; 36h
Szprychy: 'czarne'
Piasta: Syncros Race
Opona: Maxxis HighRoller 1-ply 42a
Dętka: HUTCHINSON
Hamulec przód, klamka: Formula K18 >> Avid CODE 7 + Avid G2CS; 200mm
Hamulec tył, klamka: Formula K18 >> Avid CODE 7 + Avid G2CS; 180mm
Waga: ~16,5 kg
: 25.02.2012 23:16:50
autor: miki_ck
Ładne to masz

: 25.02.2012 23:18:09
autor: boogiel
Ładnyyyyy.
Jak się damper sprawuje, nie ma zamuły ani braku czułości?
: 25.02.2012 23:18:38
autor: piotrmarch
Ładniutki:) Jak z wagą?
: 25.02.2012 23:50:09
autor: Sudoku
Dzięki, damper jest na razie niewiadomą z powodu teoretycznego problemu, który z resztą opisałem w temacie
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=68150. Po kontakcie z
off_road'em (dzieki za wskazówki) ogarnąłem troszkę temat i zniwelowałem dziwny dźwięk chociaż nie do końca. Mam głupią nadzieję, że to tylko olej przelewający się gdzieś pod ciśnieniem, podsumowując wyjdzie w praniu.
Jest to nowy nabytek i nie testowałem go jeszcze w terenie ale po internetowych opiniach nastrajam się bardzo pozytywnie
Na cyfrowej łazienkowej po 3 pomiarach wychodzi ~86,4 - 70,1 = 16,3 kg
: 12.03.2012 21:05:24
autor: zuczek152
Piękna maszynka. Widzę że mamy takie same ramy i takie same dampery. Też szukałem totema albo lyrika ale cięzko je dorwać na rure 1 1/8 cala. Ostatecznie kupiłem marzocchi super t i jest bardzo zadowolony. Niestety mój zstaw wyszedł nieco cięższy. coś koło 17kg.
Co do tych dziwnych dźwięków co opisywałeś w tamtym temacie faktycznie pomaga dopompowanie. Jak miałem koło 130psi to dziwnie trzeszczał i piszczał. A przy 210 jest ok. Teraz w moim damperze martwi mnie to, że zaczął gubić powietrze

: 12.03.2012 21:28:06
autor: jasiek_krk
a ostatnio się zastanawiałem nad tym co się stało z moją ex

liczyłem że gdzieś wypłynie no i proszę. Rozumiem że pearl nie odpowiadał? Ale naklejka e13 została tam gdzie była

Fajny rower gratuluję!
: 13.03.2012 18:09:54
autor: Felcik
Po moim DC Mastiffie nie mam zaufania do tej marki, jednak rower jest piękny i części też spoko

: 14.03.2012 10:58:48
autor: Sudoku
Damper po testach. Odczucia zgodne z przewidywaniami. Pearl był świetny jeżeli chodzi o różnorodność zastosowań. Evolver pracuje całym skokiem, nie dobija, jest jak na powietrze bardzo czuły, nie zamula, regulacje mają spory zakres. Praca jak najbardziej pozytywnie spełniła moje oczekiwania. Pozostaje mi tylko pozbyć się jakoś tego niepokojącego dźwięku.
@
jasiek_krk ramka ma się dobrze

gdyby nie problemy forum z obsługą niektórych przeglądarek już dawno by 'wypłynęła'. Co do dampera to nastawiłem się w tym roku na góry stąd właśnie zmiana na Evolvera.
Mały UP w częściach. Doszły Avid'y CODE 7. Mają dosyć miękką klamkę, wymagają odpowietrzenia ale nawet w takim stanie porażają mnie mocą. Doskonałym tego przykładem jest to, że przy pierwszym hamowaniu z mych ust samowolnie wydobyło się najpopularniejsze polskie słowo
Podsumowując. Coraz bardziej zjazdowo

: 14.03.2012 20:01:47
autor: ajo81
O stary, strasznie mi się podoba, także czekam aż Ci się znudzi.

: 18.03.2012 01:22:15
autor: jasiek_krk
Sudoku pisze:ramka ma się dobrze

No to extra, w razie czego zapraszam do kolejnych zakupów

. Fajnie że Tosa poszła w dobre ręce i dalej cieszy oko.
: 18.03.2012 09:37:26
autor: Vin_OSW
Jaram się nią

Wygląda normalniej od mojej

Jakie jest geo w porównaniu z moją i czy praca jest ta sama?
: 18.03.2012 11:34:45
autor: jasiek_krk
rama jest lzejsza niz standardowa tosa (brak elememtu cnc) zmiana geo byla nieznaczna ale nie podam teraz dokladnie jaka. Obecny wlasciciel wstrzelil sie idealnie z damperem bo rama byla robiona z mysla o tym manitou. Praca? well mam same dobre wspomnienia

: 19.03.2012 22:43:04
autor: Sudoku
Po za ilością miejsca na oponę, tym że siodło jest przez nią zjadane i przelotka do przerzutki przedniej musiała być ścięta nie mam jej nic do zarzucenia. praca jak już pisałem, bardzo w porządku. Liniowo i bez dobić, nawet w górach. Na dzień dzisiejszy nie mam potrzeby wymiany. Może kiedyś w przypływie gotówki zastąpi ją coś unikalnego ale i tak rower pochłania wystarczającą część wypłat wiosennych więc pewnie jeszcze poczekamy :P
Waga po zmianie na Code'y na pewno wzrosła i wzrośnie jeszcze o wagę nowego siodła, a jak się uda to i sztycy bo planuje dorwać joplin z wajchą ale to na przełomie maj/czerwiec.
: 10.06.2012 22:32:53
autor: jaro09
Gratuluję sprzętu.
Możesz coś więcej napisać jak się jeździ?
Mocno kopie po korbach?
Da się na tym podjechać, jeździć płynnie po górach?
Ile ta rama waży i jaka jest geometria u Ciebie?
Jaka jest średnica sztycy?
Czy taka rama nada się na maszynę enduro?
Z góry dzięki za odpowiedź
: 13.06.2012 13:43:14
autor: Sudoku
Dzięki
- Jeździ się bardzo przyjemnie, doskonale rozumiemy się wzajemnie ona wie czego od niej chcę i ja wiem jak ona na to zareaguje

jak już pisałem wcześniej liniowo bez dobić, ludzie którzy jej próbowali są zaskoczeni jak dobrze rama współpracuje z powietrznym ISX. Nie mam w tej chwili żadnych zastrzeżeń po za wyżej wymienionymi.
- Ja nie odczuwam tego efektu, jest jak większości ram z wirtualnym punktem obrotu. Wybrałem ją ze względów ekonomicznych i naprawdę miło zaskoczyło mnie jak dobrze może pracować budżetowa rama ze skokiem 170mm.
- Co do podjazdów. DA SIĘ... ALE.. na pewno damper z platformą. Manciak jest świetny do FR i zjazdu. Miałem wcześniej RS Pearl 3.3 (nadal mam trzymam go właśnie na wypadek zmian preferencji) i z nim na prawdę dało się sprawnie pokonywać wzniesienia. Niestety miałem tylko jeden blat z przodu więc nie poszalałem w kwestii podjazdów.
- Wagowo w obecnej konfiguracji jest jakieś 16,7-16,8. Co do geometrii. Nie wiem, nie spinałem się nigdy w tej kwestii. Tu masz wersję sklepową
http://downhill.pl/userdata/gfx/e205b00 ... 301134.jpg
Sztyca 31,4 mm / Obejma 34,9 mm
- Do enduro? Tak jak pisałem damper z platformą i do ostrego enduro takiego jak zachód prezentuje, jak znalazl.