Strona 1 z 1

lyrik solo air czy fox ( jaki ?)

: 29.02.2012 18:33:31
autor: Da__FreaK
Witam
Przed wakacjami bede chcial kupic jednopólke. Bedzie miala siedziec w reginie.
jazda: ekspresyjne enduro :)Wiecej w dol niz pod gore :)
Zatem. kwota do wydania - 1,5 -1.7 max ( amor uzywka )
Poki co szukam informacji nt lyrika solo air badz ( to juz rodzi sie problem- jakis fox (?) ) Skok 160-max 170 mm
Cel, przyjemnosc z jazdy oraz najwaznijeszje: to praca i serwis ( cena ) i bezobslugowosc .
Wiec. co by tu wziac ? przyznaje sie bez bicia,..od czasu 888vf nie siedze w amortyzatorach. Wiec, co doradzacie ?:)
pozdr

Re: lyrik solo air czy fox ( jaki ?)

: 29.02.2012 19:10:40
autor: ballantines
A przeszła Ci może przez myśl, że w podobnych cenach masz 55 2010+ ?
(Bo raczej i lyrik i fox będzie wymagać serwisów)

: 01.03.2012 04:28:53
autor: Da__FreaK
Generalnie marz by byl calkiem ok, ale po 2008 czyta sie tyle o luzach ze juz sam nie wiem, stad niejako`zmiana systemu` .

: 01.03.2012 09:25:28
autor: Daniel
Z mojego prywatnego doświadczenia, miałem w seryjnym rowerze FOX 36 Float. Serwis po pierwszym miesiącu użytkowania (pewno z powodu złego montażu) później doskonała praca w okolicy środka skoku jednak początek właściwie jakby go nie było. Wróciłem do Lyrika ponieważ znałem ten model. Miałem dwa najpierw sprężynę 160 u-turn, później 170 solo air, polecam ponieważ praca jest taka jak RS PIke i nie wymaga częstych serwisów. Myślę, że z Marzocchi będzie podobnie tzn. płynna praca oraz nie wymaga częstych serwisów.
W tym sezonie będę sprawdzał X-fusion.

Moja opinia może być subiektywna ale chyba o taką chodzi :)

: 01.03.2012 09:34:41
autor: Spaced
Da__FreaK pisze:Generalnie marz by byl calkiem ok, ale po 2008 czyta sie tyle o luzach ze juz sam nie wiem, stad niejako`zmiana systemu` .
Problemy miał jeden rocznik. 2008 i to wczesny. 2009 po prostu nie byly szczególnie dobre ale od 2010 ogarneli sie bardzo.

Sam wzialem do mnieszego roweru 44 rc3 ti teraz i szczerze jak ci na platformach czy regulacjach skoku nie zalezy to bym bral 55rc3

Ew. Jak Daniel pisze X-Fusion. Pare znajomych osób ma i strasznie chwali te amory.

: 01.03.2012 11:00:44
autor: DH-luka
hej
ja mam liryka i serwisy sa banalne. ze 2 -3 razy w sezonie zmiana oleju lubrykacyjnego i czyszczenie uszczelek. Generalny serwis raz w roku.
Jezdze na nim intensywnie od 1,5 roku i jestem bardzo zadowolony.

Tylko bierz coil'a nie air. a juz napewno nie 2step air bo sie psuje regulacja.

pzdr.

: 01.03.2012 15:33:56
autor: Da__FreaK
DH-luka

A miales moze stycznosc z tym amorkiem RC2 DH ?

: 01.03.2012 16:21:55
autor: DH-luka
Da__FreaK

nie. ja mam tlumik Mission Control z 2009 ale po wywaleniu Floodgate jest lepszy i podobno niewiele rozni sie praca od wesji 2010 DH. Mowie podobno bo nie mialem wersji DH nigdy.

Co do RC2 to u siebie mam ustawienia kompresji Hi + Low speed mimo ze tlumik nie nazywa sie RC2

edit
160mm da sie przerobic na 170 jakas kozacka metoda. trzeba dorobic pare rzeczy u slusarza. poszukaj na forach ;)

: 01.03.2012 16:32:23
autor: Da__FreaK
Potrzebuje amorka ktorego ustawie pod siebie i wiecej w nim nie bede grzebal :) Oprocz regularnych przegladow.
Bede rozwazal wiec x-fusiona i liryka i tyle :) Chyba ze trafi sie jakis fajny foxik..

: 01.03.2012 16:40:17
autor: DH-luka
hmm jakbym mial na tyle kasy zeby zostawiac w serwisie Foxa przy kazdej glupocie to bralbym Foxa.

A ze nie mam kasy na serwisy i robie je sam to wole Rock Shoxa.
w liryku sam zrobisz wszystko - najbardziej skomplikowane narzedzie jakiego tam uzyjesz to szczypce do segera

: 01.03.2012 16:44:57
autor: Da__FreaK
DH-luka

Wiec wszystko jasne :) Poszukac lyryka :) Ale na to mam jeszcze ze 4 miesiace :)

: 01.03.2012 16:53:43
autor: DH-luka
pomysl tez o domainie 318. bedzie taniej a tez fajna praca.
choc ja mialem problemy z tlumikami powrotu, odkad mam liryka cisza i spokoj.

: 01.03.2012 17:09:28
autor: Spaced
DH-luka pisze:pomysl tez o domainie 318. bedzie taniej a tez fajna praca
I waga kotwicy.

Swoją drogą skad ta awersja do Marzo?

: 01.03.2012 17:20:42
autor: DH-luka
Spaced pisze:I waga kotwicy.
Da__FreaK pisze:najwaznijeszje: to praca i serwis ( cena ) i bezobslugowosc .
nie widze tu nic o wadze a wymienione warunki 318 spelnia ;)
Spaced pisze:Swoją drogą skad ta awersja do Marzo?
mialem piatki 2009 i jako leszcz nawet moglem powiedziec ze praca mi sie nie podobala.

Mialem na innym rowerze 888vf i rc2x va i byly super ale to marzok 2006 i 2007 byl. maselko

moje 55R i kolegi 55 ata psujace sie 3 razy w miesiacu mnie zrazily do marzoka.


wogole skad pomysl zeby tlumiki suntoura zakladac do srodka.
o czyms to swiadczy

: 01.03.2012 17:32:58
autor: Da__FreaK
318 odpadlo w przedbiegach ze wzgledu na wadze stad o tym nic wczesniej nie bylo :)
Tez posiadalem 888 vf i praca nie byla wcale ulomna, a wrecz zadowalajaca :) Ale.. przesiadlem sie z kony stab 05 i 888 na regine i jednapolke bo chce sobie zrobic cos lekkiego i uniwersalnego zarowno w gory jak i na codzienne wypady do parku czy po miescie.
Dlatego chce wydelec ktory fajnie pracuje ( dziewczyna ma nixona ktory chodzi calkiem niezle ) i chce cos pokroju nixona tylko bardziej `twardszego` i takiego dla facetow :D.

: 01.03.2012 18:20:25
autor: Spaced
DH-luka pisze:moje 55R i kolegi 55 ata psujace sie 3 razy w miesiacu mnie zrazily do marzok
Nowe marze pracują bardzo dobrze.


Swoją drogą nie wiem czemu w ogole mowa o 55R i 55ATA z gównianymi tłumikami. rc3 to dobry tłumik. Mówie w 2010 44 rc3 ti mam i pierwsze wrazenia dobre. Recki tez wszystkie bardzo pozytywne, waga dobra