Utwardzenie Rs Domain 302

Tombil14
Posty: 27
Rejestracja: 08.10.2011 15:18:48
Kontakt:

Utwardzenie Rs Domain 302

Post autor: Tombil14 »

Witam !

Chciałbym sie dowiedzieć, czy jest jakiś sposób na częściowe utwardzenie RS Domain 302.
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Wymienić sprężynę na twardszą
Co znaczy "częściowe"?
Tombil14
Posty: 27
Rejestracja: 08.10.2011 15:18:48
Kontakt:

Post autor: Tombil14 »

boogiel pisze:Wymienić sprężynę na twardszą
Co znaczy "częściowe"?
Chodzi o to żeby go lekko utwardzić aby nie dobijał ;] A jakiś inny sposób oprócz wymiany spr. ?
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Szaszłyk z 2 pociętych sprężyn.
AdiFreerider
Posty: 550
Rejestracja: 05.04.2009 21:32:26
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: AdiFreerider »

a jaki masz kolor sprężyny? uturn czy nie?
Tombil14
Posty: 27
Rejestracja: 08.10.2011 15:18:48
Kontakt:

Post autor: Tombil14 »

AdiFreerider pisze:a jaki masz kolor sprężyny? uturn czy nie?
Kolor spręzyny to czerwony, wcześniej była żółta lecz za twarda. I chodzi o to ze czasami sie domyka.
Wersja Coil.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

EZrider pisze:Szaszłyk z 2 pociętych sprężyn.
:shock: :mrgreen:
możesz dolać pare (nie parenaście, np 3-5) ml oleju do tłumika
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Jak sie domyka, to nie utwardzasz całości tylko walczysz, żeby nie dobijał. Spróbuj dolać oleju, możesz coś z tłumikiem pokminić (choć hydra coil dupy nie urwie), albo jakiś elastomer. Jaki masz sag?
Tombil14
Posty: 27
Rejestracja: 08.10.2011 15:18:48
Kontakt:

Post autor: Tombil14 »

boogiel pisze:Jak sie domyka, to nie utwardzasz całości tylko walczysz, żeby nie dobijał. Spróbuj dolać oleju, możesz coś z tłumikiem pokminić (choć hydra coil dupy nie urwie), albo jakiś elastomer. Jaki masz sag?
Sag to około 30-40 %
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Dokładniej. Bo jak 30 to nie powinien dobijać tak naprawdę. Chyba że w HC nie ma nic pod korkiem gdzie siedzi MC w 318. Już chociaż ten turnkey co w dartach i judy był by sporo zmienił.

Ale jak masz już 40% to za dużo. Wg mnie 30% to rozsądna wartość jest.
Tombil14
Posty: 27
Rejestracja: 08.10.2011 15:18:48
Kontakt:

Post autor: Tombil14 »

pietryna pisze:Dokładniej. Bo jak 30 to nie powinien dobijać tak naprawdę. Chyba że w HC nie ma nic pod korkiem gdzie siedzi MC w 318. Już chociaż ten turnkey co w dartach i judy był by sporo zmienił.

Ale jak masz już 40% to za dużo. Wg mnie 30% to rozsądna wartość jest.
Coż ale dobija.. :?
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

To spróbuj zrobic to, co pisałem i powinno być ok ;) Zacznij od dolania oleju
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Nie skumałeś chyba. Napisałeś 30-40%. 30% jest ok ale już 40% nie bo 30% to już właściwie górna granica. Jakbyś napisał 20-30% to by nie było sprawy.

Może po prostu tulejkę z 1cm wsadź pod korek aby trochę napiąć sprężynę?
TheSebaFr
Posty: 326
Rejestracja: 24.05.2011 06:39:55
Lokalizacja: Katowice/Busko
Kontakt:

Post autor: TheSebaFr »

Domain tak już pracuje, można go w miejscu dobić. Spróbuj podłożyć podkładke/tulejke między korek a sprężyne tak jak radzi Pietryna :)
szumasta
Posty: 137
Rejestracja: 31.12.2007 13:25:37
Lokalizacja: Krapkowice
Kontakt:

Post autor: szumasta »

TheSebaFr jak amora można dobić w miejscu znaczy, że ma za miękką sprężynę i tyle.

Na początek daj podkładkę między korek i sprężynę to zwiększy naprężenie wstępne, sprawdź też czy masz 200ml oleju w prawej ladze, ewentualnie dolej 5-10ml to utwardzi końcówkę skoku. Ewentualnie kawałek elastomera zamontować tak jak w boxxie team.
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Ja pierdziele dopisujecie ideologie....

jedna osoba wspomniała o jedynym sensownym rozwiązaniu , poziom fuck'n oleju ;) Dolewasz 10ml i sprawdzasz jak dalej klika to kolejne 10ml i tyle.
Jak ktos ma czas na zabawę mozna rownie dobrze dodawac oleju smarującego :) ktory tak samo skutecznie ogranicza dobicie przy odpowiedniej ilości :)
Do jasnej ciasnej nie utrudniajmy rzeczy prostych :shock:

Ps jak bedziesz słuchac pietryny to zostaniesz z rozjeb***m tłumikiem ;)
Tak sie kończą jego genialne i w pełni profesjonalne pomysły:

Obrazek
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Ten to akurat taki przyszedł = był od początku ;)
Tombil14
Posty: 27
Rejestracja: 08.10.2011 15:18:48
Kontakt:

Post autor: Tombil14 »

Znalazłem fajny patent na podkładki pod korkiem od spreżyny. Moge sobie w kazdej chwili regulować. Fajna sprawa i bardzo pomogło ;]
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Las3k_91 Ldz podobno byl uszkodzony ale to pietryna ponoć władował go w imadło i rozwalił zawór kompresji ;)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość