Strona 1 z 1
glory + damper
: 06.03.2012 18:16:05
autor: Delikatny93
Siemano.
Padł mi damper w glorce fr 09 , i zastanawiam się czy kąt główki z damperem o długości montażowej 216 zamiast seryjnego 222 nie był by zbyt duży... próbował ktoś wsadzić tak krótki damper do tej ramy?
Z góry dzięki za odpowiedzi

: 06.03.2012 18:33:45
autor: Las3k_91 Ldz
Zbyt mały jak już. Raczej nie, bo fabryczny jest bardzo stromy i wyszłoby jej to na dobre. Pytanie do Ciebie jak masz ją w ręce - czy nic o nic by nie haczyło?
: 06.03.2012 18:39:23
autor: Delikatny93
dokładnie - zbyt mały , pomyliłem się.
Ale co miało by haczyć? pytam , bo mam foxa 216 ze starej ramy , i nie wiem czy opłaca się kupować nowy-dłuższy damper

: 06.03.2012 18:44:28
autor: Las3k_91 Ldz
Np. koło o rurę podsiodłową przy dobiciu jak w Signie. Ale to Virtual więc chyba nie powinno. Szansa mała, ale ja bym wyjął sprężynę i sprawdził. Na 100% Ci nie powiem, bo jej nie mam w tej chwili na kolanach

: 06.03.2012 18:47:06
autor: Delikatny93
jeśli spasują tuleje od ROCO to zaraz sprawdze ;]
@edit
Nie pasują... teraz pytanie, czy warto dorabiać czy nie...?
: 06.03.2012 19:12:38
autor: diesel2117
Włóż tylko w śruby mocujące i zobacz to co Ci wyżej napisali, przy maksymalnym ścisku zawieszenia tylniego (posadź go bez sprezyny)
: 06.03.2012 19:12:57
autor: LisuKrakow
moglbys ewentualnie wsadzic 216mm damper i zrobic tuleje offsetowe i dac je na odwrot tak zeby Ci troszke wydluzyly damper, chociaz mysle ze problemu z wadzeniem nie bedzie., ale juz lepiej chyba kupic anglesety i nie kombinowac ;p
: 06.03.2012 19:49:05
autor: Delikatny93
Sprawdziłem to , i o dziwo jest bardzo przyjemny kąt ;] jutro będę miał tulejki , to zobacze jak się będzie smigać

: 06.03.2012 19:55:53
autor: Spaced
Las3k_91 Ldz pisze: Ale to Virtual więc chyba nie powinno
???
Kąt zmieniac taki damper nieznacznie powinien. Liczyłęm to ostatnio i myslalem ze wieksza by była róznica. Tulejki zawsze tez spoko.
: 06.03.2012 19:57:22
autor: off_road
Opona nigdy nie zadrze podsiodlowki za to moze przyorac element laczacy tylne widelki

Tylko... przy dobiciu i tak bedzie dosc daleko wiec problemu nie powinno byc zadnego
Linkage z 65* przy 241mm zrobił 60.9* na 216mm (projekt w jakości "idealna" wiec błedy przy tworzeniu projektu pomijamy)
Bardziej bym tu sie efektów w sagu bał. Bo przy 25-35% zalecanych punkt obrotu ląduje w miare na lancuchu

teraz moze byc gorzej.
: 06.03.2012 20:28:59
autor: Delikatny93
W weekend przetestuje ten patent , to zdam relacje.

: 06.03.2012 20:33:31
autor: Las3k_91 Ldz
LisuKrakow pisze:moglbys ewentualnie wsadzic 216mm damper i zrobic tuleje offsetowe i dac je na odwrot tak zeby Ci troszke wydluzyly damper
Imho bez sensu, bo eliminuje zalety krótszego dampera - trzeba dołożyć sporo kasy i geo się nie zmienia.
Spaced pisze:???
Nie leci koło tak do przodu jak w Signie.
off_road - chyba nie ta Glorka i wyjściowy damper, 6mm różnicy takich problemów nie zrobi

: 06.03.2012 20:48:44
autor: off_road
Las3k_91 Ldz pisze:off_road - chyba nie ta Glorka i wyjściowy damper, 6mm różnicy takich problemów nie zrobi

Siet mada faka

Ja cały czas na wersje DH paczyłem ;O
Co do kątów... mysle ze duzo tam nie wyjdzie błedu, choćby i -2* to i tak duzo.