Strona 1 z 1

przerzutka dla początkującego !

: 23.03.2012 21:00:24
autor: szynszyla1961
Witam,
Jest to pierwszy mój post na tym forum , dlatego chciałbym się najpierw przywitać.
Witam Wszystkich.
Sprowadza mnie tutaj zapytanie związane z przerzutką , iż chciałbym takową wymienić.
Teraz moje pytanie:
Jakie przerzutki polecacie ( przednie ) , na co zwrócić uwagę przy zakupie oraz czy ma znaczenie ile zębów mam z tyłu oraz rozmiar przednich blatów ?
Proszę o podania propozycji przerzutek z górnych półek jak i tych niższych.
Zastanawiałem się nad slx. Co o niej powiecie ?

Pozdrawiam serdecznie !

: 23.03.2012 22:39:18
autor: BlackHornet
Może napisz do czego chciałbyś używać tej przerzutki oraz jakiś budżet?

: 23.03.2012 22:46:25
autor: GgG
przy kupnie zwracaj uwage na ciąg - górny, dolny albo oba (chodzi o to, skąd wychodzi linka ciągnąca za ramię przerzutki) oraz na szerokość obejmy, np 31.6mm, 34.9mm. Potem dochodzi jeszcze top swing i down swing - obejma jest nad klatką przerzutki albo pod nią.

: 24.03.2012 12:35:00
autor: sznib
Dodać należy ze Dowswingi są bardziej żywotne, topswingi szybciej łąpią luzy. Jednak nie zawsze w ramie da się zamontować downswinga. Ja polecam LXa FD-M571, lżejszy niż SLX. Jednak tu musisz trafić na obwód i ciąg jaki potrzebujesz do swojej ramy.

Re: przerzutka dla początkującego !

: 24.03.2012 12:59:28
autor: queer0s
Ja tam jezdze bez przerzutki przedniej z dwoma zębatkami i jest dobrze ;P
BlackHornet pisze:Może napisz do czego chciałbyś używać tej przerzutki oraz jakiś budżet?
Własnie, bo bez tego będzie nam trudno Ci doradzić :D

: 26.03.2012 10:09:45
autor: mavashi
queer0s a przełożenia zmieniasz nogą albo stajesz, przekładasz łańcuch i jedziesz dalej? Genialne, najlepiej nie kupować w ogóle przerzutki. :roll:

: 26.03.2012 18:41:00
autor: pietryna
mavashi pisze:queer0s a przełożenia zmieniasz nogą albo stajesz, przekładasz łańcuch i jedziesz dalej
Jak nie ma kasy na przerzutkę albo mu jej szkoda to bardzo dobra opcja.
Ja na asfalcie prawie wcale nie zmieniam blatu z 44(rower XC) chyba że na szybszy start na światłach. W terenie różnie. Uniwersalne 36 jest bardzo, choć 44 jak chcesz pokręcić na pochyłości też się przydać może. 22 to na bardzo strome podjazdy albo jak już jestem styrany i mi się nie chce cisnąć siłowo to tylko powoli kręcę na lekkim biegu i się toczę.