Strona 1 z 1

[cesowski] GT DHI 2005 + Rock Shox Boxxer 2010 Race

: 25.03.2012 14:33:11
autor: cesowski
Rama: GT DHI 2005
Widelec: Rock Shox Boxxer 2010 Race
Damper: Fox DHX 5 230mm

Kierownica: Answer ProTaper
Mostek: Specialized [seria z nowego demo]
Gripy: Sunline
Barendy: Sunline
Stery: Chris King

Siodło: SLR
Sztyca: GT
Zacisk: GT

Korby: Truvativ Style 3.3 GXP
Support: Truvativ GXP
Zębatka: Saint 38t
Łańcuch: KMC
Pedały: Crankbrothers Mallet C

Napinacz: e13 ls ht
Przerzutki: Shimano XT z wózkiem od Capmy
Manetki: x9 trigger
Pancerz przerzutki: Jagwire z linką teflonową
Kaseta: Shimano Tiagra 9

Koło przód:
Obręcz: Equalizer 31 32h
Szprychy: HT
Piasta: Hope Pro II 32h qr20

Koło tył:
Obręcz: Equalizer 31 32h
Szprychy: Mach 1 cieniowane
Piasta: Hope Pro II 32h 150x12

Opony: Kenda Knarly 2.10

Hamulce: Avid Juicy Carbon 2x G2 203mm

Waga: 17.1

: 25.03.2012 14:56:31
autor: boogiel
dhx 230mm? :D
Ładny wyszedł, starsza ramka z nowymi partsami ;)

: 25.03.2012 17:43:58
autor: ballantines
A gdzie rower ważyłeś? Bo ciężko mi uwierzyć w to, że tak lekko Ci to wszystko wyszło...

: 25.03.2012 18:19:53
autor: cesowski
ballantines pisze:A gdzie rower ważyłeś? Bo ciężko mi uwierzyć w to, że tak lekko Ci to wszystko wyszło...
Póki co na domowej wadze.. na dniach pójdę na rowerową podwieszaną do serwisu.
boogiel pisze:dhx 230mm? :D
tak, fox wypuścił, nie wiem do ilu ram, dhx'a o rzadkiej długości 230mm


a propo.. wie ktoś może czy da radę gdzieś dostać naklejkę na zbiorniczek do dhx'a 5? bo kupiłem bez..

: 25.03.2012 18:23:02
autor: rafal.sbk
też mam taką ramę i też chciał bym zmienić jej kolor, bo seryjny mi się nie podoba bez lakieru już wygląda dużo lepiej
zdrapywałeś lakier, czy zmywałeś? jak się do tego dobrać?
Ja próbowałem na wahaczu papierem ściernym ale po godzinie zrezygnowałem

: 25.03.2012 19:33:47
autor: mlynooo
rafal.sbk pisze:eż mam taką ramę i też chciał bym zmienić jej kolor, bo seryjny mi się nie podoba bez lakieru już wygląda dużo lepiej
zdrapywałeś lakier, czy zmywałeś? jak się do tego dobrać?
Ja próbowałem na wahaczu papierem ściernym ale po godzinie zrezygnowałem

wahacz jest malowany w "piecu" i to jest naprawdę przejebana robota żeby się go pozbyć, przód schodzi pięknie jak masz coś to usuwania lakierów

: 25.03.2012 21:52:51
autor: rafal.sbk
A nie zastanawiałeś się nad zamontowaniem tylnego koła bardziej z przodu, tzn odwrócenie tych fasolek które trzymają oś, wtedy koło przesuwa się w przód o jakieś 2 cm.
Ja zrobiłem to przed chwilą i jak dla mnie jest bomba

: 27.03.2012 22:14:26
autor: quake
rafal.sbk pisze:A nie zastanawiałeś się nad zamontowaniem tylnego koła bardziej z przodu, tzn odwrócenie tych fasolek które trzymają oś, wtedy koło przesuwa się w przód o jakieś 2 cm.
Ja zrobiłem to przed chwilą i jak dla mnie jest bomba
Uzupelniajac Twoja wypowiedz - najlepiej jest pojezdzic troche na jednym i drugim ustawieniu, bo niektorym (np. mi) bardzo zle sie jezdzi na krotszym rozstawie osi. Ustawilem na krotszy na pare dni i za nic nie czulem sie dobrze na rowerze... ;-)

: 27.03.2012 22:15:38
autor: cesowski
poza tym wahacz z dłuższym ramieniem jest bardziej czuły.. zależy jak i co kto lubi

: 04.04.2012 23:30:35
autor: rafal.sbk
heh Quake teraz dopiero się zorientowałem że to od ciebie kupiłem swoją GT DHI, nie obrazisz się jak też ją tak obedrę?

: 08.04.2012 08:09:58
autor: cesowski
Rama z damperem na sprzedaż - 1100zł
Rama z damperem i napinaczem e13 zrobionym pod ta ramę - 1200zł