Strona 1 z 1
Lekkie opony do DH ,
: 29.03.2012 22:39:37
autor: Grzesiek888
Siema potrzbuje lekkich oponek do DH , co polecacie??
Rozmiar 26
: 29.03.2012 22:41:05
autor: Spaced
Teoretycznie na bardziej lajtowe trasy schwable w oplocie FR chce testowac ale na prawdziwe trasy nie ma czegos takiego jak lekkie opony w dh.
: 29.03.2012 22:42:19
autor: Grzesiek888
No cos w granicach 900g znajde??? waga 2 opon.
: 29.03.2012 22:50:59
autor: GgG
1100g miniony fronty 42a 2.35, 2.5 waży 1250g.
: 30.03.2012 07:45:13
autor: pietryna
Grzesiek888 pisze:No cos w granicach 900g znajde??? waga 2 opon.
Dwie opony 900g? Jedna 450?! Nawet moje drutowane szmaty streetowe są cięższe. Chyba tylko zwijana racing ralph 2.1 miała szanse być lżejsza, choć nie pamiętam.
: 30.03.2012 10:02:21
autor: =disbrainer=
Spaced pisze:ale na prawdziwe trasy nie ma czegos takiego jak lekkie opony w dh.
dokladanie. jak bede mial okazje to przetestuje HighRoller II 26x2.40 1-PLY EXO, ale dopoki nie pojezdze, to nie uwierze...
: 30.03.2012 11:04:12
autor: piotrmarch
Jak na opony DH, Maxxisy są dosyć lekkie, moje HR i HR II 2,5" ważą po 1180g.
=disbrainer= pisze:dokladanie. jak bede mial okazje to przetestuje HighRoller II 26x2.40 1-PLY EXO, ale dopoki nie pojezdze, to nie uwierze...
To jest zwijane, nie? A wszystko co zwijane, jest fe. Przykładem mogą poświecić moje poprzednie Micheliny, gdzie grubość ścianki jest porównywalna do Maxxisów 2-ply, ale są zwijane, i tył udało mi się przeciąć (ok 1cm) na kamieniu.
: 30.03.2012 13:53:30
autor: =disbrainer=
mialem te opony (exo) w rekach i porownywalem je z normalnym 1-ply i 2-ply. w takim porownaniu wychodzia jakies 1,5-ply przy wadze ok 800g na opone. fakt, sa zwijane, dlatego dopoki kiedys mi sie nie trafia, to nie uwierze ze sa tak dobre jak slyszalem ze sa.
na ta chwile opony 2-ply to jak dla mnie jedyne sluszne wyjscie do jazdy w terenie w jakim sie poruszam, ale z ciekawosci bym przetestowal te HR II exo.
: 30.03.2012 13:55:50
autor: Spaced
Maxxis mnie nie przekonuje iorac pod uwage jak cienkie scianki ma maxxis ust.
: 30.03.2012 14:47:30
autor: TrzecieKolo
Kolega szuka opon 450g a Wy o 1kg rozprawiacie
450g to do XC, w DH nie polecam.
Z tanich opon to Fat Albert ważą z 750g, myślę że to jakieś minimum, które musisz mieć.
Jeszcze ważna tutaj będzie Twoja definicja DH.
: 30.03.2012 15:11:19
autor: Spaced
Bo 450g w dh to jak domagać lekkiego supertankowca.
Na lokalne trasy to tak jeszcze koło mozna probowac ale tez sie float boje i tylko w bezdetce bym myślał. 750g to do all mountain opony.
: 30.03.2012 15:35:01
autor: mlynooo
Ja testowalem maxxisy miniony 2.5 exo. Jedno co powiem: zayebiste opony. Niby scianka szmaciana ale jakos snejkow nie lapalem. 3 tyg na eurotripie w tym 2 tyg w Morzine. Zalapalem chyba tylko 2 snejki a bilem po obreczch co nie miara. Naprawde swietna opona.
: 30.03.2012 16:06:07
autor: Grzesiek888
No rzeczywiscie przesadzilem z ta wagą 450g na opone, do tej pory jezdziłem na stoutach a one sa dosyc ciezkie a maxxisy mają cieńka scianke chociaz moze i jest bardzo wytrzymała.
Def DH wiadomo duzo kamieni duzo korzeni

: 30.03.2012 17:06:25
autor: pietryna
Grzesiek888 pisze:maxxisy mają cieńka scianke chociaz moze i jest bardzo wytrzymała.
Maxxisy 1ply to miękka szmata która zwija się od tak i gdyby nie druty to by leżała jako kupka gumy. 2ply zachowują kształt bardzo dobrze.
: 30.03.2012 21:45:36
autor: Korean_Boy
Spaced pisze:Maxxis mnie nie przekonuje iorac pod uwage jak cienkie scianki ma maxxis ust.
Dobrze wiesz ze scianka UST to nie to samo co zwykle 2ply w non UST
EXO tez shit, moze na trasy gdzie nie ma kamieni ostrych jeszcze ujdzie ale taki żar, jasna, rużo odpada... no chyba ze ktos lubi sprowadzac co drugi zjazd