Strona 1 z 2

[don-lubellas] Transition TR450 + Fox 40 RC2 Kashima 2011

: 07.04.2012 19:23:19
autor: don-lubellas
Rama: Jamis, Dakar Bam II :arrow: Transition TR450 2012 L
Widelec: Marzocchi, 66 RCV, 2009, 180mm :arrow: Fox 40 RC2 Kashima 2011
Damper: Fox DHX 5.0 + sprężyna 400x3.25

Kierownica: NS terra :arrow: Truvativ, Boobar
Mostek: NS Bikes, Quark :arrow: Dartmoor Rage
Gripy: funn combat :arrow: Odi Rogue z kołnierzem
Barendy: Odi
Stery: Syncros FBI redukcja z 1.5 na 1.1/8 :arrow: Dartmoor Astro

Siodło: Funn, Solace :arrow: Ritchey z zerwanym obiciem
Sztyca: Syncros FR 31.6
Zacisk: Jamis :arrow: Transition

Korby: Shimano, Saint m800
Support: Shimano
Zębatka: Shimano 32T :arrow: Hope 38T
Łańcuch: KMC X9L
Pedały:NS Aerial :arrow: Dartmoor Fever + piny 8mm
Napinacz: Dartmoor, Rush :arrow: Mozartt WOG
Przerzutka: Shimano, SLX średni wózek :arrow: Shimano Zee
Manetka: Shimano, Deore :arrow: Sram X7
Kaseta: Sram pg 950 :arrow: szosowa Sram pg 970

Koło przód:
Obręcz: Sun Ringle, MTX 31 32h, 26'' :arrow: Dartmoor Revolt
Szprychy: DT :arrow: Sapim
Piasta: NS Bikes, Rotary, 32h
Opona: Maxxis Minion DHf 42a, 2 ply / Maxxis Swampthing 60a
Dętka: continental

Koło tył:
Obręcz: Sun Ringle, MTX 33 32h, 26'' :arrow: Dartmoor Revolt
Szprychy: DT champion :arrow: Sapim
Piasta: Dartmoor, Quantic
Opona: Maxxis Highroller 42a, 2ply / Maxxis, swampthing 60a
Dętka: continental

Hamulec przód: Klamka Shimano XTR Zacisk Shimano Saint m810
Hamulec tył: Klamka Shimano XTR, Zacisk Shimano Saint m810

Geometria: Suport: 345mm Baza kół: ~1206mm (CS: 431mm) Kąt głowki: 63°

Waga: na razie nie znana

Modyfikacje: -Błotnik RRP
-Nalepki na korbę firmy Slik Graphics
-Opaska termokurczliwa na sztycy jako ochrona przed wyciągiem

Planowane zmiany:
-Ti Spring w amortyzatorze i damperze
-CCDB
-Stalowy oplot do hamulców
-Wetscream'y na dzikie błoto

: 07.04.2012 20:17:02
autor: DisC
Mam Boobara kierownice i moge polecić ;) , zacny rowerek sie szykuję.

: 08.04.2012 07:02:18
autor: Hawking-Wrocław
który to rok ramy ?

: 08.04.2012 09:30:04
autor: don-lubellas
2009

: 08.04.2012 10:52:36
autor: marcino1
Fajny ile rama cie wyniosła ?

: 08.04.2012 11:06:40
autor: don-lubellas
za ramę z damperem, dwiema sprężynami, sterami, sztycą i zaciskiem dałem 2500zł

: 08.04.2012 11:18:28
autor: boogiel
Jamis to jedyna firma, której bym przenigdy nie zaufał. Ale brzydkie te ramy nie są ;)

: 08.04.2012 11:46:20
autor: don-lubellas
Edytowałem post bo ramę jednak zajechałem i pękła. I rozumiem twój brak zaufania. Ale wszystko pospawane i jeździ tak samo dobrze jak przed awarią ;)

: 04.09.2012 21:17:21
autor: don-lubellas
Update, nowe części. Upragniona kierownica i parę drobiazgów. :mrgreen:

: 25.01.2013 02:16:52
autor: don-lubellas
przybyły nowe spowalniacze i troszkę się pozmieniało.

: 25.01.2013 11:21:17
autor: Ron2013
CoTy kolego "don-lubellas" czcesz od swoich spowalniaczy? Masz zaciski Saint z super lekkimi klamkami XTR i narzekasz, że niby co jest nie tak?

: 25.01.2013 14:02:33
autor: don-lubellas
Po prostu nie korzystam ze strzałeczek. Narzekałem na elixiry, które były poprzednikami obecnych saintów. Przy mojej wadze avidy troszkę nie nadążały.

: 25.01.2013 21:22:06
autor: nhp890
Ron2013 pisze:CoTy kolego "don-lubellas" czcesz od swoich spowalniaczy? Masz zaciski Saint z super lekkimi klamkami XTR i narzekasz, że niby co jest nie tak?
po co ta agresja

: 25.01.2013 22:11:24
autor: CEZAR
Heble sam "składałeś" czy kupiłes uzywane ? Sam chciałem takie same zrobić ale ogarnełem coś tańszego a równie mocnego ;]

: 26.01.2013 02:15:16
autor: don-lubellas
Kupiłem od znajomego który zmienił je na rzecz formuli.

: 26.01.2013 02:50:38
autor: Moherek993
Podoba mi się, prosty w designie, nic przesadzonego. Megafajny :)
ps. ile ważysz, że masz sprężynę 400?

: 26.01.2013 15:26:40
autor: Włóczykij89
Jakie jest u Ciebie z amortyzatorem?? Często słyszałem, że modele z 2009 mają luzy na ślizgach i ogólnie są słabsze i gorzej pracują od "Made in Italy". Też masz takie zastrzeżenia??

: 26.01.2013 15:27:31
autor: Włóczykij89
Sorki za zdublowanie posta.

: 26.01.2013 22:38:28
autor: don-lubellas
@Moherek993 po pierwsze dzięki ;) Ważę w okolicach 82 kg i sprężyna jest wprost idealna.

@Włóczykij89 Wytykany przez wszystkich luz jest luzem fabrycznym który umożliwia smarowanie ślizgów. Znika on po częściowym ugięciu amortyzatora.
Czy ja wiem czy słabsze. Moim zdaniem ten amortyzator jest poprawny, to chyba odpowiednie określenie. Jest praktycznie bezobsługowy i to w nim cenię. To model rcv, a ze starszych modeli marzocchi miałem doczynienia tylko z rc2x i z sl1ata. Także tu nie mogę wyrazić zdania.