Strona 1 z 1

Sign ds 15 , Problem amor

: 17.04.2012 14:43:05
autor: nemfis
Witam posiadam Sign ds z roku 2010 w 100% seryjny rama "15" . I tutaj mam pytanie na rowerku dość mało jeździłem, kolega też ma podobny czas i obu nam amortyzator RST Launch RA 130 mm kompletnie przestał działać ,żeby go wbić potrzebuje użyć całej swojej siły, a podczas jazdy to nawet na 0.5 cm sie nie ugnie mieliście podobny problem? Da się jakoś to naprawić odrazu mówie ,że olej tu nic nieda . A jeszcze druga opcja jeżeli nieda się tego naprawić to jaki amortyzator podobnej klasy do tego wstawić, zaczynam przygodę z dh taki od 130mm-150mm ale jaka marka model etc najlepiej ok 400/500 zł . ( ten seryjny nowy kosztuje ok 250)

: 17.04.2012 14:52:50
autor: Vin_OSW
Coś z serii Z od Marcoka wyrwiesz

: 17.04.2012 14:58:19
autor: royal'ek
Zacznij od tego,iż RST to złom. Niema sensu jego naprawiać, bo naprawa takiego sprzętu jest bezsensowna.
Tak jak Vin_OSW napisał. Szukaj Z-ki ew. Drop OFF'a.

: 17.04.2012 15:02:08
autor: nemfis
Możecie mi podać kilka konkretnych modeli i czy nowe czy używki, dlatego chce konkretne modele bo narazie kompletnie się na tym nieznam ;p

: 17.04.2012 15:22:12
autor: CEZAR
Używane marzocchi z roku ok. 2005-2007
Marzocchi Drop off
Marzocchi z1/z150

: 17.04.2012 17:19:40
autor: miechooo
royal'ek pisze:Zacznij od tego,iż RST to złom. Niema sensu jego naprawiać, bo naprawa takiego sprzętu jest bezsensowna.
Tak jak Vin_OSW napisał. Szukaj Z-ki ew. Drop OFF'a.
Czy nie opłaca się naprawiać? Powiem tak, miałem ten amortyzator i ten sam problem. Rada: rozbierz amortyzator wyczyść dokładnie i zalej najgęstszym olejem jaki znajdziesz (może być nawet olej silnikowy). Będzie wyciekał bo amortyzator nie ma uszczelek olejowych, ale za to amor zacznie chodzić. Koszt zawsze będzie mniejszy niż nowy amortyzator a do czasu jak uzbierasz na lepszy będziesz miał jako taki komfort jazdy.
PS. Nie rozkręcaj tłumika.

: 20.04.2012 12:28:46
autor: freed
Nie gęsty olej,a dobry smar do amortyzatorów, po taniości jakaś wazelina. Nie będzie tak lało.

: 20.04.2012 14:54:12
autor: kepa416
Mój jest zalany i nie wycieka, ogólnie rozebranie jest bajecznie proste potrzebujesz klucz do odkręcania korków albo młotek i kawałek drewienka klucz oczkowy do tego korka od odboju, i długi imbus 5mm. Do tego zwykły zielony smar do łożysk i wszytko wyczyść w środku sprężynę itp i bez oleju powinien śmigać.

: 21.04.2012 14:34:23
autor: Mentos95
Kup wazeline techniczną i nasmaruj uszczelki :) jezeli w środku jest elastomer to go poprostu wywal albo skróc :) tak zeby miał 1cm wiecej niz skok amora. I za 500zł można juz kupic jakiegos z1 :) ja za 550zł kupiłem 55RS z 09' w bdb stanie :)