Strona 1 z 1

[tsuful_zoo] Transition Covert + Fox 36 Float RC2

: 28.04.2012 17:36:51
autor: tsuful_zoo
witam
ostatni wpis zaginal na starym forum a bylo pare zmian wiec wrzucam znowu ;)

Rama: Transition Covert MKII (M)
Widelec: Fox 36 Float RC2 160mm + nowe SKF'y
Damper: Fox RP23 :arrow: Elka Stage5 150mm + Manitou 550lb Spring Stal + Offset Bushes

Kierownica: Transition T30 760mm :arrow: FSA Gravity Light Carbon 711mm :arrow: Enve DH Carbon 760mm
Mostek: Thomson x4 70mm :arrow: Syntace Megaforce2 50mm + podkladki P1R i Soul-Kozak top-cap
Gripy: Sunline HalfWaffle Thin :arrow: PRO Vanderham :arrow: Renthal Kevlar
Stery: Cane Creak IS-3 top, XXII ZS lower

Siodło: WTB Silverado Ti :arrow: Selle Italia SLR Ti
Sztyca: Thomson Masterpiece :arrow: Reverb
Zacisk: Hope QR :arrow: Woodman Deathgrip SL Ti

Korby: Hammerschmidt AM 170mm :arrow: XTR M970 170mm
Support: Truvativ HammerSchmidt AM :arrow: XTR
Zębatka: Hammerschmidt 24t :arrow: Renthal SR4 32t + Bash BBG Drilled 32t
Łańcuch: Wippermann Conex 9s1 :arrow: KMC X9SL Gold :arrow: KMC X10SL Gold
Pedały: NC-17 SUD Pin III S-Pro :arrow: Twenty6 Prerunner Ti MKI :arrow: Twenty6 Prerunner Ti MKII

Napinacz: Custom
Przerzutki: X.0 SC :arrow: X7 LC :arrow: XTR Shadow+ M985 MC
Manetki: X.0 ( L+P ) :arrow: XTR M980
Kaseta: XTR M970 11-32 :arrow: XT M770 11-32 :arrow: XT M771 11-36

Koło przód:
Obręcz: ZTR Flow 32h
Szprychy: DT Revolution :arrow: DT Competition
Piasta: Hope Pro2
Opona: Kenda Nevegal 2.35" DTC :arrow: Schwalbe MuddyMary fold Evo FR - TrailStar 2.35''
Dętka: Maxxis Ultraligh :arrow: Stans Sealant

Koło tył:
Obręcz: ZTR Flow 32h
Szprychy: DT Revolution :arrow: DT Competition
Piasta: Hope Pro2 135x10 + DT Swiss RWS 10mm Bolt Thru
Opona: Kenda Nevegal 2.35" DTC :arrow: Schwalbe HansDampf fold Evo - PaceStar 2.35''
Dętka: Maxxis Ultraligh :arrow: Stans Sealant

Hamulec przód, klamka: Formula TheONE MY10 180mm + Goodridge stalowy oplot + Klocki: standard :arrow: Goodridge Sintered :arrow: Ashima Sintered
Hamulec tył, klamka: Formula TheONE MY10 160mm + Goodridge stalowy oplot + Klocki: standard :arrow: Goodridge Sintered :arrow: Ashima Sintered

Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Plany Ti Spring
Waga: 13.6kg :arrow: 15.3kg :arrow: okolo 14.2kg

: 28.04.2012 19:00:07
autor: Spaced
Przesiadka na kompy bo revo + ztr pływały troche? Mega fajnie złozony rower, no moze poza wąską kierą ;)

: 28.04.2012 19:07:17
autor: tsuful_zoo
nie troche .... mocno :)
szeroka kiera juz zamowiona ;)

: 28.04.2012 19:14:52
autor: Spaced
Revo tylko do bardzo sztywnych obręczy. Widze jak sie wyciagaja na 823 to na lzejszym nic dziwnego.

: 30.04.2012 09:49:00
autor: Grześ
Jaka jest przyczyna wymiany hamera na xtr'a?

: 30.04.2012 11:56:52
autor: tsuful_zoo
Tak, jest pare. Glowna przyczyna jest chec wyrobienia zlotej lydy ;) dodatkowo zalety jak: uproszczony setup, mniej serwisow i prawie kilogram ubylo jak reka odjac ;)

: 30.04.2012 15:34:07
autor: luke_
torpeda i tyle :)

: 18.07.2012 14:48:44
autor: Jergus
NIe brakuje Ci Hammera na wycieczkach górskich ?

: 18.07.2012 18:39:05
autor: tsuful_zoo
Pod gorke w ogole nie brakuje, problem pojawia sie jak po wyjsciu z za zakretu jak wyrasta przed toba gorka a jestes na ciezkim biegu. Hammer ratowal tylek a tutaj trzeba troche bardziej uwazac. Ogolnie jestem zadowolony ze zmiany bo doszlo +10pkt do zlotej lydy ;)

: 19.07.2012 08:08:20
autor: Jergus
-1kilo do wagi :)
Kusi mnie spróbować na jednej 32T lub 22-36T z lekkim napinaczem ale to wtedy ogólnie bym chciał rower odchudzić by łatwiej się wspinał

: 19.07.2012 12:35:42
autor: tsuful_zoo
Odchudzic rower ? Na co ? Masz juz lekko zlozone kola a reszty nie poczujesz. Jak zrzucilem kilo z hammka to do dzis nie wiem czy mi sie tylko zdaje czy rzeczywiscie jest latwiej ;)

: 23.07.2012 18:25:22
autor: tsuful_zoo
UP. nowe siodlo, kiera, mostek, gripy. http://campl.us/dXKDJX1DhfM

: 23.07.2012 19:40:30
autor: Jergus
Głównie na oponach, trochę węższe, wraz z hammerem zejde sporo i z wagi i z oporów.
Ale na razie odpuściłem ten temat, po Mieroszowskim enduro jestem z hammerka bardzo zadowolony, tylko tarcze hamulcowe muszę na wieksze wymienic

: 24.07.2012 07:11:22
autor: grindz0ne
Jergus pisze:Głównie na oponach, trochę węższe, wraz z hammerem zejde sporo i z wagi i z oporów.
Ale na razie odpuściłem ten temat, po Mieroszowskim enduro jestem z hammerka bardzo zadowolony, tylko tarcze hamulcowe muszę na wieksze wymienic
Mogłeś byś na ET w Mszanie to może byś wpadł na wymianę całego roweru :lol: A tak na poważnie to ten hammer z tego co piszecie wcale nie jest wart inwestycji...zwłaszcza że nówka ponad 2 tysie... :x :?
Fajnie wyglądają te bmx'owe gripy z taką kierą 8-)

: 24.07.2012 09:27:20
autor: Jergus
Ja za Hammera 2000 nie dałem ;) A czy jest tyle wart? Do alpowego cieżkiego enduro moim zdaniem tak,w Polskim też jeśli lubi sie duże progi przy małej prędkości tak jak ja ;) bo latać się boję.
W Mszanie nie byłem ale zapewniem cię że napewno bym nie wpadł na pomysł wymiany całego roweru bo jeździ mi się nim zajefajnie po różnych trasach, a ja nie lubie prawie zjazdowych potworów

: 24.07.2012 18:12:44
autor: tsuful_zoo
grindz0ne pisze:A tak na poważnie to ten hammer z tego co piszecie wcale nie jest wart inwestycj
Jest wart, dla kogos kto szuka najlepszej opcji 2x to jest wlasnie TO ! Wystarczy bys raz sprobowal jak to dziala i wiedzialbys o czym mowie. Ja poprostu nie potrzebuje tylu biegow dlatego hammek musial odejsc ;)

: 04.03.2013 14:08:11
autor: Schokowafel
Możesz cos powiedzieć o gripach renthala, faktycznie takie turbo?

: 04.03.2013 15:48:30
autor: tsuful_zoo
Moge powiedziec ze jestem zadowolony :) Nizle tlumia drgania, calkiem dobrze trzymaja i zdzieraja sie dosc wolno. Jedyne co to jak jezdzisz w bardzo mokrych warunkach to potrafia sie odkleic ( przyklejone na lakier do wlosow) od kiery po dluzszym uzytkowaniu i tutaj przewage ma wersja z obejmami.