Klamka Avid Code 2010 regulacja Pad Contact
: 28.05.2012 18:55:04
Witam,
kupiłem nowy hamulec jak w temacie. Mam problem z regulacją Pad Contact - kręcąc czerwonym pokrętłem zmieniam położenie zębatki która jest na tłoczku tzn. przesuwa się ona w klamce w zależności od tego jak jest ustawione pokrętło. Powinno być chyba tak że zębatka pozostaje nieruchomo a przesuwa się tylko tłok w klamce. Skutkiem tego wszystkiego jest to że w trakcie regulacji dźwignia przybliża / oddala się od gripa, zupełnie jak przy zwykłej regulacji odległości. Do tego przy regulacji max w stronę IN klamka ma luz przód-tył jakiś 1 cm (przez wkręconą wgłąb klamki zębatkę tłoczka).
Sprzedający powiedział że hamulec trzeba odpowietrzyć i że napewno to pomoże. Dodam że wolałbym nie zwracać hamulca tylko doprowadzić go do stanu używalności. Hamulec przeleżał 2 lata, czy w tym czasie uszczelki w klamce mogły spuchnąć na tyle by poruszała się zebatka zamiast tłoka?
Mam nadzieję że w miare zrozumiale opisałem swój problem.
Z góry dziękuję za pomoc.
kupiłem nowy hamulec jak w temacie. Mam problem z regulacją Pad Contact - kręcąc czerwonym pokrętłem zmieniam położenie zębatki która jest na tłoczku tzn. przesuwa się ona w klamce w zależności od tego jak jest ustawione pokrętło. Powinno być chyba tak że zębatka pozostaje nieruchomo a przesuwa się tylko tłok w klamce. Skutkiem tego wszystkiego jest to że w trakcie regulacji dźwignia przybliża / oddala się od gripa, zupełnie jak przy zwykłej regulacji odległości. Do tego przy regulacji max w stronę IN klamka ma luz przód-tył jakiś 1 cm (przez wkręconą wgłąb klamki zębatkę tłoczka).
Sprzedający powiedział że hamulec trzeba odpowietrzyć i że napewno to pomoże. Dodam że wolałbym nie zwracać hamulca tylko doprowadzić go do stanu używalności. Hamulec przeleżał 2 lata, czy w tym czasie uszczelki w klamce mogły spuchnąć na tyle by poruszała się zebatka zamiast tłoka?
Mam nadzieję że w miare zrozumiale opisałem swój problem.
Z góry dziękuję za pomoc.