Strona 1 z 1

[garrett666] Kross Sign FR2 + Spinner Ammo 178

: 29.05.2012 20:10:28
autor: garrett666
AKA Superkomfodopieszczaczoszybotron vel Mućka FR2

Rama: Kross Sign FR2 (min. pięcioletni, raz spawana :D )
Widelec: Spinner Ammo, 178mm skoku, T-spul
Damper: Fox DHX 3.0, eye to eye 216mm

Kierownica: PRO, MTB Risebar, 710mm 31,8mm
Mostek: Syncros, 31,8mm
Gripy: Syncros, Lock-on z alu barendami
Stery: Octane One, Warp 2

Siodło: SR (chyba), FLX
Sztyca: Specialized, 27,2mm 2 śruby
Zacisk: Kross :D

Korby: Shimano Hone, Hollowtech II, 175mm
Support: Shimano Saint (starszy)
Zębatka: Shimano 22-32-44
Łańcuch: KMC Z9000
Pedały: Wellgo Magnesium

Przerzutka tył: Shimano Deore Low Mormal (po modzie na GS)
Przerzutka przód: Shimano Deore Top Swing
Manetki: Shimano SLX
Kaseta: Shimano HG-50 9

Koło przód:
Obręcz: Rigida DH 3.0, 36 otw. 26"
Szprychy: CN Spoke, czarne, 36, zaplot na 4 krzyże
Piasta: Novatec QR20, 2 maszyny, 36
Opona: Specialized Fast Track 26x2.0 (kiedyś Saguaro 2.2)
Dętka: Continental AV (łatana :D)

Koło tył:
Obręcz: Sun Ringle MTX 39, 36 otw, 26"
Szprychy: CN Spoke, czarne, 36, zaplot na 4 krzyże
Piasta: Novatec 135x10, 4 maszyny, 36 (pancerna)
Opona: Specialized Fast Track 26x2.0 (kiedyś Saguaro 2.2)
Dętka: CST AV (łatana :D)

Hamulec przód, klamka: SLX, zacisk:XT 4-ro tłoczkowy, tarcza Magura 210mm (do modyfikacji)
Hamulec tył, klamka: SLX, zacisk: Hone, tarcza: Alligator 203mm

Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Modyfikacje: kiedyś było tego na nim: Duro, Bomber 55 RS, seryjny Kind Shock, Metel pękniety przy lądowaniu :D, korby Alivio, Hussefelt, hample Sole i Grimeca, Opony CST 2.35 i Saguaro2.2
Waga:Ze wszystkim w tripa 23+ kg :D

: 29.05.2012 20:15:20
autor: lollex
Padłem jak zobaczyłem twoj rower :)

: 29.05.2012 20:15:55
autor: boogiel
Aż mnie boli ten rower, ojezu, strasznie ubolewam.
Ty go do xc uzywasz?
Jedyny sensowny damper to 200/190 do signa i nic więcej!

Re: [garrett666] Kross Sign FR2 + Spinner Ammo 178

: 29.05.2012 20:23:19
autor: Michal9999

: 29.05.2012 20:52:51
autor: MiP
Co Ty jeździsz? I czemu takie malowanie?

: 29.05.2012 21:00:26
autor: kubas94
to jest rower wojskowy do szukania min :D

: 29.05.2012 21:05:26
autor: AveFreeride
boogiel pisze:Jedyny sensowny damper to 200/190 do signa i nic więcej!
Ja mam z przodu 130mm a z tyłu Burnera 210mm :mrgreen: Ale chwilowo mam 5th element'a 190mm i jest o wiele lepiej ale trze o przelotke :evil:

: 29.05.2012 21:15:43
autor: BlackForest
do czego on Ci służy ? do rozbrajania min ? XD

: 29.05.2012 21:23:45
autor: amar.
Czy to nie jest czasem rower z tej serii dla żołnierzy w afganistanie ? :D (ale suchar)

Z wyglądu może nie powala, ale uposażenie konkretne.

: 29.05.2012 21:29:41
autor: queer0s
Wsadzić opony 3.0 i można tym czołgiem trasy wyznaczać...

: 29.05.2012 21:32:45
autor: Soulforged
Masz może na kierownicy radio? i Dlaczego bez lusterek? :D

: 29.05.2012 21:54:36
autor: garrett666
hahaha dzięki za szczere opinie :D pomalowałem tak bo mi się znudził seryjny czerwony ale wszystko od zera po śrutowaniu ramy, a nie bardzo chciałem proszkowo :D A że tak pomalowany bo miał być inny jak wszystko :D Jak się znudzi to się zmieni :D Jeździ wszędzie i po bułki i w trasy na asfalcie też nie wymięka fakt ciężko rozbujać bydle ale potem się płynie. Z zawieszeniem zero problemów może tylko sprężyna fox'a za twarda ale to nie problem. Tory kolejowe pokonuje bez tykania blatem no i ładnie z górek hula a i na podjazdach daje radę (po uprzednim pogubieniu płuc :D) Fakt przez damper geo się pozmieniało ale stał się krótszy i zwrotniejszy. A na kierze to nie radio tylko klakson elektryczny bo mnie ludzie na ścieżkach wk... denerwują :D A tak śmiechem żartem to myślę nad zamontowaniem działa 85mm i domalowaniu RUDY 102 :D
Trzeba mieć poczucie humoru i dystans do siebie :D

: 29.05.2012 21:59:31
autor: EZrider
No i to się nazywa kurfa funbike. :D

Kurcze, gdyby nie ta rama, siodło, mostek i sakiewka to na serio spoko by wyszło po opisie części. Plusik za już częściowo legendarne i bardzo mocne części takie jak Hone i XT4p.

: 29.05.2012 22:15:45
autor: garrett666
Po trosze racja ale wychodzę z założenia, że wszystko się może zdarzyć. W sakwie jest po prostu wszystko co trzeba na trasę. Już raz ratowałem się zapasowym hakiem (bo lubią się łamać) a kumpli narzędziami, dętka, łatkami, lub spinkami do łańcucha. Idzie rozkręcić cały rower w warunkach polowych :D siodło codzienne z uwagi na to, że się do roboty jeździ i wygodne na trasę ale zawsze można zmienić. Mostek jest spoko tylko ta syrena alarmowa jest spora i to psuje wygląd ale lepiej tam niż na kierze:)
Zresztą kiera i mostek są z innego bike'a, przedtem była leciwa mocno gięta Art DH 720mm z mostkiem klocem Satori a zmieniłem bo chciałem zobaczyć jak się jeździ na kierze 31,8 i czy jest jakaś różnica. A rama no cóż na moje okolice to i tak za wiele ale daje radochę a jak znajdę lub wymyślę jakiś ciekawy motyw to się przemaluje :) póki co tuleje i sprężyna do wymiany.

: 30.05.2012 06:15:08
autor: =disbrainer=
Obrazek