Strona 1 z 1
V10 carbon, jak zmienia ETT? jakieś opinie?
: 11.06.2012 22:05:00
autor: hemi427
Niestety mój Evil Revolt jest trochę za krótki i poszukuję czegoś innego, na tapecie jest nowy wilson ale też zaciekawiła mnie Santa V10, analizując ich WWW widzę że przy ustawieniach 8,5" skoku wydłuża się ETT (do rozmiaru jaki by mi bardzo odpowiadał)...Czy mi coś umkneło bo nie bardzo rozumiem jakim cudem można wydłużyć gotowy profil górnej rury zmianiając ustawienie dampera ?? Wiem że raczej rzadki sprzęt ale może ma ktoś taką zabawkę? widziałem na zawodach chyba 2 sztuki. pzdr
: 11.06.2012 22:23:36
autor: Spaced
Bo zmienia się kąt podsiodłowej? To o czym myslisz i co jest bardziej wiarygodne to Reach i to będzie stałe. Jak o Mce myslisz to uderz do Korean_boy. On miał v10c i pare innych ram to spokojnie może ci pórównać rozmiarówke.
: 12.06.2012 05:41:17
autor: hemi427
dzięki za info, napiszę do niego,
Patrząc na to:
http://www.santacruzbikes.co.uk/geometr ... carbon.asp
Nie no to jakaś bzdura, przecież kąt podsiodłówki pójdzie za katem główki przy zmianie geometrii, przecież alu/carbon się nie wydłuży...
: 12.06.2012 07:45:10
autor: quilong
cofnie się nieco suport, wystromi główka więc i kiera bardziej do przodu co za tym idzie teoretycznie masz dłuższą "górną rurę" (raczej pozycję jak przy dłuższej)
Edit: ale po ugięciu suport ląduje pewnie w tym samym miejscu w dwóch ustawieniach, więc zmiany jako takiej nie ma.
: 12.06.2012 08:59:50
autor: Korean_Boy
ja mam 178 cm wzrostu i M mi lezala idealnie, jezdzilem wlasnie na 215 mm ustawieniu (bardziej dla nizszego pakietu, bardziej plaskiej glowki i mniejszego skoku niz dla dluzszej ETT)
aa i mostek standard 50mm integrated mialem, sztyca tez bez setbacku
: 12.06.2012 19:04:33
autor: hemi427
chyba rozważę jeszcze jedną opcje:
http://www.pinkbike.com/photo/7941684/
geo świetne i gdzieś tam bliżej z wyglądu do sunday'a....ktoś kojarzy jakieś AURUM w PL ?
: 12.06.2012 20:03:54
autor: pietryna
Tak szczerze czym się różni oprócz systemu zawieszenia do tego:
http://automobile99.com/wp-content/uplo ... on88dh.jpg
?
Może jeszcze bardziej płaską główkę ma ale trudno ocenić.
: 12.06.2012 20:35:49
autor: Las3k_91 Ldz
Tym, że Norco ma ogniwo Horsta.
: 12.06.2012 20:39:50
autor: hemi427
zwykły sprawdzony przez lata FSR to też jeden z atutów który za mną przemawia , ciekawe co się posypie za rok jak spec straci patent....
: 12.06.2012 20:51:28
autor: Las3k_91 Ldz
Chińczycy już dawno posypali, Azonici, Da Bomby, Astrixy, Poisony... nawet Kross ma własny czterozawias

Z ciekawszych rzeczy YT ma zawieszenie z ogniwem Horsta również. Wątpie żeby Kona, Trek itd. się nagle rzucili na FSR, jak tyle lat piłowali wielozawiasy. O Sancie, Intensie, Giancie itd. nie wspomnę.
: 12.06.2012 22:08:13
autor: hemi427
wyjaśniam, patent FSR, jak każdy patent amerykański obowiązuje tylko na terenie USA, to że Europa, Chiny robią ogniwo horsta jest bez znaczenia, zauważcie że na ogół te marki które znane są starym kontynencie nie mają dystr. w USA żeby nie naruszyć ich prawa patentowego. To taki szczegół o którym chyba mało kto wie,,,,jeśli macie ochotę - możecie sobie spokojnie podrobić np DW-LINK i sprzedawać wszędzie poza USA

: 12.06.2012 22:13:57
autor: Las3k_91 Ldz
Ja to wiem. Ale uważam, że kto na FSR chciał przejść [Norco], to już przeszedł i boomu nie będzie.