Strona 1 z 1

KONA STINKY 2007

: 14.06.2012 18:23:03
autor: laseklz
MAM TAKIE PYTANKO PRAKTYKOWAŁ KTOŚ Z WAS ODWRÓCENIE MOSTÓW W KONIE ?? W CELU ZWIĘKSZENIA KĄTU GŁÓWKI .. I MAM PYTANIE CZY DUŻO STRACI NA SZTYWNOŚCI WAHACZ I MOSTY JAK ODKRĘCĘ TĄ POPRZECZKĘ - http://tnij.org/q2ey ???????

: 14.06.2012 18:40:59
autor: piotrex
caps lock Ci sie zacial?

: 14.06.2012 18:56:53
autor: adrian50005
Bezsensowane, lepiej kup zestaw tulei offset.
Pozatym konstrukcja jest zapewne przewidziana na zginanie w jedną stronę.

: 14.06.2012 23:11:09
autor: laseklz
NE ZACIAL - TYLKO ZACIĄŁ SIĘ PISZE :P:P ...

: 14.06.2012 23:20:30
autor: Spaced
laseklz pisze:NE ZACIAL - TYLKO ZACIĄŁ SIĘ PISZE :P:P ...
Chcesz taki czerwony napis pt. ostrzeżenie pod nickiem?

Nie odwracaj tylko rób jak kolega z poznania mówi.

: 15.06.2012 12:52:54
autor: =Pietr3k=
Rower straci jedynie na sztywności bocznej po wykręceniu tej poprzeczki. We wcześniejszym '06 modelu w ogóle takiej nie montowano.

Odwrócenie mostów w przypadku tych ze zdjęcia raczej wiele im nie zaszkodzi, bo zostały dodatkowo wzmocnione po problemach z mostami '06 ażurowymi, a nawet tamte dawały radę.
W każdym razie to nie jest zupełnie symetryczna kratownica i dałbym sobie spokój z odwracaniem.

: 15.06.2012 12:59:21
autor: Las3k_91 Ldz
Jakby była symetryczna, to by nie było sensu odwracania :D

: 15.06.2012 13:28:28
autor: =Pietr3k=
No tak, ale mówię o samej kratownicy. Cały most jest nieznacznie asymetryczny i jak go odwracam to siodełko obniża się względem ziemii na około centymetr :D

Przy tym kąt główki zmienia się niezauważalnie i szukałbym innego sposobu, np ze sterami z regulacją albo wysunięciu goleni na max jeśli to dwupółka.