Strona 1 z 1
KONA STINKY 2007
: 14.06.2012 18:23:03
autor: laseklz
MAM TAKIE PYTANKO PRAKTYKOWAŁ KTOŚ Z WAS ODWRÓCENIE MOSTÓW W KONIE ?? W CELU ZWIĘKSZENIA KĄTU GŁÓWKI .. I MAM PYTANIE CZY DUŻO STRACI NA SZTYWNOŚCI WAHACZ I MOSTY JAK ODKRĘCĘ TĄ POPRZECZKĘ -
http://tnij.org/q2ey ???????
: 14.06.2012 18:40:59
autor: piotrex
caps lock Ci sie zacial?
: 14.06.2012 18:56:53
autor: adrian50005
Bezsensowane, lepiej kup zestaw tulei offset.
Pozatym konstrukcja jest zapewne przewidziana na zginanie w jedną stronę.
: 14.06.2012 23:11:09
autor: laseklz
NE ZACIAL - TYLKO ZACIĄŁ SIĘ PISZE :P:P ...
: 14.06.2012 23:20:30
autor: Spaced
laseklz pisze:NE ZACIAL - TYLKO ZACIĄŁ SIĘ PISZE :P:P ...
Chcesz taki czerwony napis pt. ostrzeżenie pod nickiem?
Nie odwracaj tylko rób jak kolega z poznania mówi.
: 15.06.2012 12:52:54
autor: =Pietr3k=
Rower straci jedynie na sztywności bocznej po wykręceniu tej poprzeczki. We wcześniejszym '06 modelu w ogóle takiej nie montowano.
Odwrócenie mostów w przypadku tych ze zdjęcia raczej wiele im nie zaszkodzi, bo zostały dodatkowo wzmocnione po problemach z mostami '06 ażurowymi, a nawet tamte dawały radę.
W każdym razie to nie jest zupełnie symetryczna kratownica i dałbym sobie spokój z odwracaniem.
: 15.06.2012 12:59:21
autor: Las3k_91 Ldz
Jakby była symetryczna, to by nie było sensu odwracania

: 15.06.2012 13:28:28
autor: =Pietr3k=
No tak, ale mówię o samej kratownicy. Cały most jest nieznacznie asymetryczny i jak go odwracam to siodełko obniża się względem ziemii na około centymetr
Przy tym kąt główki zmienia się niezauważalnie i szukałbym innego sposobu, np ze sterami z regulacją albo wysunięciu goleni na max jeśli to dwupółka.