Strona 1 z 1

Używany amor do dh

: 30.06.2012 19:07:34
autor: XooX
Siema, po tym jak mój boxxer team 08 praktycznie się rozleciał szukam czegoś innego. Budżet około 1200zł, czyli tylko używki wchodzą w grę, boxxera nie chce. Najsensowniejszą opcją są chyba stare 888, znalazłem takie:

http://allegro.pl/marzocchi-sl-888-ata- ... 32325.html

Warto, nie warto? Amor siedział będzie w Sunday'u 08.

Pozdrawiam

: 30.06.2012 19:40:25
autor: off_road
Zagadaj do Piotrexa :) Gość zwykle ma na stanie bardzo fajne wynalazki 888 tyz ;)

: 30.06.2012 19:58:57
autor: KubaLa
Ja bym szukał jakiegoś Travisa. Za 850 zł kupiłem w idealnym stanie wersję 203 mm tpc+ DC.

: 30.06.2012 20:22:29
autor: k1kaka
Ja polecam poszukać 888 RC2X :D

: 30.06.2012 21:10:56
autor: Las3k_91 Ldz
A ja bym wolał te SL z pierwszego postu.

: 30.06.2012 21:18:39
autor: XooX
Stan wydaje się być naprawdę dobry, czekam jeszcze na odpowiedź od piotrexa.

: 30.06.2012 22:56:15
autor: boogiel
szukaj rc3. Za podobną kasę dorwałem 888 2009 wc, i są za-je-bis-te. Tylko ważą ;/

: 30.06.2012 22:58:27
autor: Spaced
Warto pamiętać, ze SL ATA traciły skok. W necie były opisy jak to naprawic i podobno raz na zawsze szło to ogarnąc ale jak ktos jest z grupy mniej wprawnych manualnie to niech nie ryzykuje ;)

: 30.06.2012 23:03:32
autor: Las3k_91 Ldz
Po pięciu latach to chyba już wszystkie są ogarnięte. A nawet jak nie, to sobie zrobi, mały problem.

: 01.07.2012 08:22:55
autor: pietryna
Spaced pisze:Warto pamiętać, ze SL ATA traciły skok.
Dwa powody. Puszczająca uszczelka między komorą negatywną i pozytywną, powoduje przejście powietrza i stratę skoku. Druga sprawa, za słabo zaciśnięte kulki na regulatorze i ten od drgań sam się przekręca.
Pierwszy do zrobienia przy serwisie, drugi wystarczy odkręcić korek i docisnąć śruby po jego bokach imbusem 2-3.

: 01.07.2012 20:47:27
autor: marcin959
nieee :D nie kupuj ich :D :D :D
powód ? bo ja je chce a kase będę mniał dopiero za 1,5 tygodnia :evil: :(

: 01.07.2012 20:49:12
autor: Spaced
pietryna pisze:Pierwszy do zrobienia przy serwisie, drugi wystarczy odkręcić korek i docisnąć śruby po jego bokach imbusem 2-3
Tylko z tego co pamietam one sa potem luzowały i ludzie ogarniali jak to na stałe robic

: 01.07.2012 21:43:29
autor: pietryna
Taśma teflonowa. Uszczelnia(akurat nie ta opcja) i daje takie tarcie że samo się nie odkręci.

: 01.07.2012 21:52:45
autor: Iron_Horse_KRK
Nie kupuj od ziomka. W serwisie siedziały częściej niż na trasie. Po za tym on nie ogrniał ich obsługi i wgl ja bym nic od niego nie kupował

: 01.07.2012 21:56:47
autor: KubaLa
Iron_Horse_KRK pisze: W serwisie siedziały częściej niż na trasie.
No to chyba dobrze :shock:
Iron_Horse_KRK pisze:Po za tym on nie ogrniał ich obsługi
To marzocchi, co tam obsługiwać? Jeśli siedziały w serwisie i są zepsute to raczej 'fajny' serwis macie...

: 01.07.2012 21:58:25
autor: Iron_Horse_KRK
Pompować wpierw komorę od dołu przez co zrywają się takie sznureczki wewnątrz lagi. A w serwisie leżały ponieważ bez powodu działy się z nimi dziwne niepożądane rzeczy

: 01.07.2012 22:34:23
autor: XooX
Dzięki wielkie za info, w takim razie szukam dalej.