Strona 1 z 1

Commencal 2013

: 06.07.2012 16:31:51
autor: ArthurGreen
Wiele zmian nie ma, ale warto obejrzeć.

Supreme WC "zacnie" się prezentuje:

http://vimeo.com/44953808

Obrazek

: 06.07.2012 18:07:54
autor: GgG
Co to za damper tam siedzi? Ktoś ogarnia? :)

: 06.07.2012 18:24:05
autor: Kokolino
wygląda jak MARZOCCHI ROCO :?:

: 06.07.2012 18:31:24
autor: tsuful_zoo

: 06.07.2012 18:38:32
autor: off_road
najnowsze roco ;)

: 06.07.2012 21:56:45
autor: UfuS78
Roco bo widać te specyficzne wytłoczenia (paski czy jak to zwał), jaram się tymi Commencalami, przygarnąłbym takiego z chęcią. :D

Re: Commencal 2013

: 06.07.2012 22:47:59
autor: Kokolino
na tym zdjęciu widać dokładniej ze to ROCO

: 07.07.2012 09:26:51
autor: karkov
ten kokpit eastona miażdży

: 07.07.2012 10:39:36
autor: tsuful_zoo
karkov pisze:ten kokpit eastona miażdży
wyglada ladnie ale czy to naprawde potrzebne ?

: 07.07.2012 11:33:59
autor: EZrider
Lekko, sztywnie, pewnie. Niepotrzebne wg Ciebie?

Artur gdzie te wszystkie nowości wypływają?

: 07.07.2012 12:03:36
autor: Forfiter92
Jeździłbym ;]

: 07.07.2012 13:31:26
autor: Spaced
tsuful_zoo pisze:wyglada ladnie ale czy to naprawde potrzebne ?
Jak EZrider pisze - jak mozesz miec lżej, a przy tym sztywniej to jaki problem? Weź pod uwage, że 31.8 było pod dużo węższe kiery projektowane. Tak samo wąskie mostki.

: 07.07.2012 13:46:17
autor: nhp890
Jakbym mógł dostać jakikolwiek rower za darmo, to chyba byłby to ten, V3 tak mi się podoba...

: 07.07.2012 21:10:39
autor: tsuful_zoo
Spaced pisze: jak mozesz miec lżej, a przy tym sztywniej to jaki problem? Weź pod uwage, że 31.8 było pod dużo węższe kiery projektowane. Tak samo wąskie mostki.
Jezdzilem na 760mm i jakos nie zauwazylem braku sztywnosci. Szerszej kiery nie mialem w rekach wiec sie nie wypowiem ale nie szlyszalem ludzi narzekajacych na sztywnosc w tym departamencie (przy krotszych mostkach, 60mm i w dol) .
Moze nie bede mowil o mostku zintegrowanym do dh ale w wersji ze zwyklym mostkiem mozna miec lzejszy setup a jezeli np katy kiery Ci nie podpasuja to co wtedy? Nowa kiera + nowy mostek znowu? Ja nie mowie ze easton nie poprawil sztywnosci tutaj bo bym pewnie sklamal ale jak dla mnie chca zaadresowac problem ktory tak naprawde malo kogo dotyka.

Gdzie ja widze problem? Jest to nowy standard i watpie zeby jakas inna firma za tym poszla tak samo jak malo ktora firma ( jakas firma w ogole ?) poszla za standarderm Gianta Overdrive2 . Wiec kupujesz mostek i kiere i jezeli chcesz zmienic kiere na inna to nie ma opcji a jak mostek to znowu do eastona trzeba uderzyc.

Lubie postep ale jakos ten nowy standard akurat mi nie podchodzi... nie na ta chwile.