Strona 1 z 3
Zmiana ramy na fulla
: 06.07.2012 19:23:35
autor: damianksiazek9
Siemka,
nie jestem obczajony w tamacie ram amortyzowanych, dlatego potrzebuje pomocy.
Otóź znalazłem taką oto rame :
http://allegro.pl/rama-dh-turner-dhr-ex ... 84488.html
co o niej sądzicie?
będzie dobra do lekkiego FR i jak z wytrzymałością i awaryjnością?
może może ktoś polecić coś w cenie do 800-900 zł?
: 06.07.2012 19:42:03
autor: Spaced
W tej cenie nigdy sie nie trafiaja sensowne fulle wiec ja bym brał. Weź pod uwage tylko, ze do tej ramy trzeba dać damper albo bez zbiorniczka wyrównawczego albo ze zbiorniczkiem na przewodzie. Poza tym do 800zl to najlepsze co trafisz i jedyne co bym brał.
: 06.07.2012 19:48:18
autor: damianksiazek9
Obecnie mam HT na ramie DC Pitbull czy oby na pewno opłaca się zmieniać?
Głównie chodzi mi o komfort, bo po każdej jeździe mam kilka dni bolących nadgarstków i nóg :/
Kupował bym tą ramę z damperem który sprzedający ma do sprzedania czyli DHX 3 AIR. Będzie ok?
: 06.07.2012 20:09:04
autor: xDkrystian
sądze że da radę spokojnie

, w tej cenie możesz kupić jedynie chyba krossa
: 06.07.2012 20:10:37
autor: Firebird
Weźmy pod uwagę, że 399zł to tylko cena wywoławcza, a do końca 9 dni więc wiele się może zdarzyć, jednak moim zdaniem rama sprawia wrażenie porządnej.
: 06.07.2012 20:17:12
autor: boogiel
chyba diskordia z forum sprzedaje tą ramę, dogadaj się z nim
: 06.07.2012 20:32:26
autor: damianksiazek9
Wiem wiem widziałem że wystawił ją na giełdzie,
spróbuje wyrwać ją za 650 zł i odbiór osobisty bo mam niedaleko.
Szkoda że kolor czarny :/, ale może uda się zbudować fajny rowerek na niej

edit;
Myślę czy nie poczekać na coś innego bo trochę za mała ta rama :/
: 08.07.2012 11:09:13
autor: damianksiazek9
Udało mi się kupić Kone Stinki bez dampera i do malowania za 500 zł.
Pomaluje ją sobie sam bo mam kompresor (wulkanizacja

) i dobry pistolet do malowania.
Jak myślicie dobry zakup?
: 08.07.2012 11:12:06
autor: pietryna
Jaki rok i czy nie była spawana. Strzelam że coś w widełkach 2000-2005. Nie wiem czy za tą cenę można byłoby lepiej trafić(zakładając że cała faktycznie).
: 08.07.2012 11:17:41
autor: dexterns
spaced miałem ta rame i normalnie w niej swingera 6 ze zbiorniczkiem rama ma prace naprawde fajną i geometria jest zaje...
tu nawet zdjecie podglądowe :
http://www.pinkbike.com/photo/6020635/
: 08.07.2012 11:35:45
autor: damianksiazek9
Rok 05 i podobno była wzmacniana pod główką bo koleś jeździł z 2 półką, ale lakier jest zdjęty i nie widać żadnych pęknięć to powinno być dobrze.
Ja jeszcze bardzo nie jeźdze tak hardkorowo

to na pierwszego fulla powinno być dobrze.
Teraz doradźcie mi jakiś damper tani max 150-200zł
: 08.07.2012 14:46:54
autor: pietryna
Kupiłeś pękniętego śmiecia... Kocham takie tłumaczenia. Wzmacniana pod główką bo włożyłem amor DC. OMG stary. Uwalił główkę i dospawał. Może jest to zrobione dobrze, może nie.
: 08.07.2012 14:59:08
autor: Las3k_91 Ldz
I jesteś na 100% pewien, że 2005, a nie 2004?
: 08.07.2012 15:33:43
autor: crossfader18
damianksiazek9 pisze:na pierwszego fulla powinno być dobrze.
Powiem Ci tak szybko zmienisz zdanie jak tylko zobaczysz że główka zaczyna puszczać od spodu na spawie :/ Nie życzę Ci tego za żadne skarby, ale mam już doświadczenie w tego typu sprawach, sam spawałem swoją dawną ramę i wiem że pomimo dużej wiedzy na temat spawania "amelinium " rama mimowolnie po jakimś czasie zaczęła się rozjeżdżać
: 08.07.2012 16:58:48
autor: damianksiazek9
Przy mojej jeździe na pewno stanie się to po długim czasie

No ale na pierwszego fulla powinna być OK
: 08.07.2012 19:42:11
autor: jaro09
damianksiazek9 pisze: No ale na pierwszego fulla powinna być OK
Optymista.
Nigdy bym nie brał ramy z poprawkami pod główką.
Jak będziesz miał pecha to możesz mieć glebę po której zamienisz rower na pojazd 4 kołowy typu wózek inwalidzki.
: 08.07.2012 20:31:43
autor: damianksiazek9
: 08.07.2012 20:47:38
autor: damianksiazek9
Dodatkowo dostałem miesiąc gwarancji na uszkodzenia główki, to nie wiem już komu mam wierzyć :/
: 08.07.2012 21:01:59
autor: jaro09
Zrobisz jak uważasz, w końcu to Twoje zdrowie i Twoje ryzyko.