Strona 1 z 1

[Amortyzator] RS Domain - U-Turn

: 08.07.2012 19:19:27
autor: Anes333
Witam! Mam RS Domaina 318 U-Turna z 2008r. Otóż mam problem z u-turnem. Jest on regulowany między 115-160mm skoku.
Problem jest tego typu, że po tym jak amor trochę popracuje, powiedzmy po zjeździe to skok na u-turnie się sam zmniejsza, tzn. jadę na początku normalnie mam skok 160mm, jak zjadę z trasy to jest 140mm i potem muszę kręcić korkiem żeby dać znowu na 160. Im dłużej popracuje tym bardziej zmniejsza się skok.

Moja prośba do was jest taka, co może być tego powodem. Rozbierałem go na części i w środku wszystko wygląda wporządku.
Czekam na wasze zdanie :)

: 09.07.2012 09:39:10
autor: pietryna
Pewnie sam się skręca. Ten u turn ma jakiś klikacz? Jeśli ma to znajdź go i zablokuj jeśli się da. Tj. wykręć pręt dociskowy, wyjmij sprężynkę i wkręć goły pręt na samo dno. Przestanie się kręcić.

: 09.07.2012 09:53:32
autor: Shibby
Może kulki pogubiłeś.

: 09.07.2012 11:56:31
autor: misiakr
Zużyte kulki na pokrętle U-Turn(lub zgubione).

: 09.07.2012 14:16:53
autor: Sert93
Mam taka sama opcje, że sam mi się skok skręca, a kulki są w dobrym i kompletnym stanie. Słyszałem coś o jakiejś podkładce, która może pęknąć, jeżeli jeździ się na maksymalnie skręconej regulacji (skrajna pozycja), chociaż sam osobiście zawsze zostawiam pół obrotu luzu przed końcem, żeby uniknąć takich rzeczy, więc nie wiem w czym problem :D

: 09.07.2012 15:16:53
autor: Anes333
Właśnie odkręciłem korek od regulacji i rzeczywiście brakowało kulek, dołożyłem trochę, zakręciłem spowrotem i już się nie kręciło tak szybko, ale jednak dalej się kręci.
Można tak zrobić, żeby całkiem zablokować U-Turna? Praktycznie cały czas jeżdżę na 160 skoku i mi się regulacja nie przydaje.

: 09.07.2012 23:48:39
autor: MUSZEL
ja zrobiłem tak w Pike'u, że wyjąłem sprężynki pod kulkami w U-turnie, rozciągnąłem je pare mm, i złożyłem wszystko do kupy. Regulacja chodzi ciężej i już sama sie nie skręca

: 11.10.2012 21:27:54
autor: pneumok0k
Stary wątek, ale trochę go odświeżę, gdyż mam taki sam problem w pike. Kręci się u turn imi skraca skok. Wyjąłem kulki, wyczyściłem je (tak zalecają), ale to nic nie daje dalej się skręca. Najlepiej zablokować w ogóle tą regulacje i tylko żeby mieć 140 cały czas. Zna ktoś jakieś dobre sprawdzone sposoby na to? oprócz rozciągania sprężynek, które znajdują się pod kuleczkami.
Pozdrower

: 12.10.2012 07:25:08
autor: pietryna
Dokręcić kulki do oporu, albo bez sprężyn. Czy tam sam pręt dociskowy wkręcić bez kulki. Nie ma prawa się obrócić.