Strona 1 z 1

66RC3 EVO - charakterystyka pracy

: 11.07.2012 18:39:00
autor: Rajder
Witajcie

Jak wygląda praca 66RC3 EVO ? Są progresywne czy liniowe ? Gubią się na "szybkich" kamorach jak 66RC2X ? Czy lepiej celować w tłumik Mission Control do DH ?

Pozdrawiam

: 11.07.2012 21:54:44
autor: Włóczykij89
Rajder pisze:Gubią się na "szybkich" kamorach jak 66RC2X ?
66RC2X dobrze ustawiony nie gubi się na nierównościach.

: 11.07.2012 21:57:44
autor: nhp890
gubi się, mimo że uważam 66 RC2X za świetny amor, to na szybkich powtarzających się nierównościach nie nadąża.

: 11.07.2012 22:04:30
autor: boogiel
tru. za to rc3 radzi sobie lepiej ;)

: 11.07.2012 22:21:51
autor: Rajder
A jak z liniowością w tych RC3 z 2011/2012 ? Bo 2008-2009 ponoć progresywne, choć nie wszyscy tak twierdzą.
Jeżeli chodzi o gubienie się RC2X na szybkich nierównościach to gubi się gubi. Porównywałem z Domainem 318 i radzi sobie lepiej moim zdaniem. Tyle, że o Rock Shoxy trzeba trochę bardziej dbać a w Marcokach - "zrób i zapomnij". Miał ktoś porównanie pracy tych nowych RC3 z Mission Control na zjeździe ?

: 11.07.2012 22:31:16
autor: nhp890
Mam 66 RC3 Ti (2010), ale to nie ma tłumika EVO, więc Ci chyba nie pomogę za bardzo.. Ale nie zaszkodzi chyba jak napiszę o odczuciach. W miejscu mniej "plushowy" od RC2X, ale w trasie pięknie zbiera, nie mogę narzekać. Nie zauważyłem żeby się gubił. Progresja dość mocno wyczuwalna, ale dopiero w ostatnich 25% skoku (tak na oko). Zbiera co ma zbierać, ale nie dobija. I to się ceni

: 11.07.2012 22:39:19
autor: Rajder
Dzięki za info nhp890, pomocne porównanie. Jak ktoś jeździł na EVO i ma punkt odniesienia do RC2X \ MC to pisać ;)

: 11.07.2012 22:44:54
autor: Włóczykij89
To w takim razie moje szóstki nie widziały mega nierówności, bo ostatnio odniosłem wrażenie, że nareszcie ustawiłem je idealnie.

: 11.07.2012 23:25:10
autor: Vin_OSW
Nie wiem czy pomoże, ale śmigałem na 888 RC3 Evo. Dość liniowy, mega fajnie się kleił do podłoża ;)

: 11.07.2012 23:49:38
autor: off_road
Co macie na myśli używając terminu "gubi się na nierównościach"?
Znaczy sam sie demontuje z ramy i gdzieś leci w krzaki podczas jazdy?

: 12.07.2012 10:20:30
autor: nhp890
Przestaje "śledzić" podłoże i traci przyczepność, co to za filozofia?

: 12.07.2012 18:21:07
autor: F4rr3ll
66 RC3 ( od 2010 ) od RC3 EVO róznią się tylko tym że tłumik w EVO jest rozbieralny , i mozesz kombinować z zaworem kompresji

: 12.07.2012 19:17:30
autor: off_road
nhp890 pisze:Przestaje "śledzić" podłoże i traci przyczepność, co to za filozofia?
No to się odkręca tłumienie powrotu ;)
Do tego efekt jest nazywany przelatywaniem po łbach nierówności w większości przypadków pozytywne dostanie... bo jedziesz szybciej.