Elektryka w rowerze
-
- Posty: 187
- Rejestracja: 31.05.2011 21:34:31
- Kontakt:
Elektryka w rowerze
Cześć ostatnio widzialem turystyczny rower Koga z elektryczną regulacją amortyzatorów i elektycznymi przerzutkami shimano. Nie znam zadnych konkretów bo nie miałem czasu mu się dokładnie przyjrzeć a wy cos wiecie na ten temat?
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
-
- Posty: 661
- Rejestracja: 17.02.2009 12:39:29
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Najbardziej zelektryfikowanym rowerem jaki widziałem była jakaś gazella(nie pamiętam modelu)
Miała komputer pokładowy, regulacje amortyzatorów P+T, zmiane przerzutek, wszystko elektryczne, grupa Shimano nexus.
Pani po kraksie miała tylko same problemy, w PL mało kto się na tym zresztą zna.
Może elektryczne grupy do szosy są łatwiejsze ale wg mnie im więcej elektryki bym gorzej bo więcej rzeczy może się zepsuć.
I napewno droższe systemy:)
Miała komputer pokładowy, regulacje amortyzatorów P+T, zmiane przerzutek, wszystko elektryczne, grupa Shimano nexus.
Pani po kraksie miała tylko same problemy, w PL mało kto się na tym zresztą zna.
Może elektryczne grupy do szosy są łatwiejsze ale wg mnie im więcej elektryki bym gorzej bo więcej rzeczy może się zepsuć.
I napewno droższe systemy:)
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=57189
http://tiny.pl/hc83d Moje Allegro
http://tiny.pl/hc83d Moje Allegro
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
adrian50005 pisze:Najbardziej zelektryfikowanym rowerem jaki widziałem była jakaś gazella(nie pamiętam modelu)
Miała komputer pokładowy, regulacje amortyzatorów P+T, zmiane przerzutek, wszystko elektryczne, grupa Shimano nexus.
Pani po kraksie miała tylko same problemy, w PL mało kto się na tym zresztą zna.
Może elektryczne grupy do szosy są łatwiejsze ale wg mnie im więcej elektryki bym gorzej bo więcej rzeczy może się zepsuć.
I napewno droższe systemy:)

rowerek PB Spider Suspensions boss!
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
Oprócz Shimano dura-ace i ultegra, na przyszły sezon pojawi się również elektryczne Shimano Alfine z 11-sto biegową przekładnią w piaście. Miałem okazję montować systemy Di2 w rowerach szosowych i miejskich, w zależności od możliwości konstrukcyjnych główne przewody prowadzi się w środku ramy lub na zewnątrz. Wszystkie przewody spotykają się w tzw. junktion, które również może być zamontowane w wewnątrz ramy lub np. pod mufą suportu. Do zestawu dołączona jest bateria, której pełne ładowanie wystarcza na około 5 godzin pracy. Na razie przeszkodą do adaptacji w rowerze górskim może być brak fabrycznych manetek, ale do zestawu Alfine dołączony jest przełącznik z dwoma klawiszami, przypominającymi klasyczny shifter. Przy najbliższej okazji zamierzam sprawdzić możliwość połączenia tego shiftera z którąś z przerzutek szosowych. Domyslam się,że samo shimano zaprezentuje wkrótce fabryczny zestaw do mtb. Dodam tylko, że całość działa naprawdę precyzyjnie i łatwo się ustawia. Ciekawostką jest, że przednia przerzutka przesuwa się automatycznie względem linii łańcucha.
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
-
- Posty: 187
- Rejestracja: 31.05.2011 21:34:31
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości