Strona 1 z 1
[Marris] Hawk Pro Team DH + RST R1
: 15.07.2012 13:51:26
autor: Marris
Rama: Hawk Pro Team DH
Widelec: RST R1 TA 180mm
Damper: Marzocchi Rocco
Kierownica: XLC SL 680 mm
Mostek: Truvativ Hussefelt 40mm
Gripy:
Barendy:
Stery:
Siodło: Tioga Spider
Sztyca: Concept SL
Zacisk:
Korby: Shimano Saint
Support: Shimano Saint
Zębatka: Shimano Deore 9
Łańcuch: Shimano Deore HG-53
Pedały:
Napinacz: Shimano Saint
Przerzutki: Sram X.5
Manetki: Sram Trigger X.9
Kaseta: Shimano Deore
Koło przód:
Obręcz: Alex rims DM 24 kapslowana
Szprychy:
Piasta: Azonic qr 20/ Shimano 475 Disc
Opona: Maxxis High Roller 60a 26x 2.50
Dętka:
Koło tył:
Obręcz: Alex rims DM 24 kapslowana
Szprychy:
Piasta: Azonic qr 20/ Shimano 475 Disc
Opona: Maxxis High Roller 60a 26x 2.50
Dętka:
Hamulec przód, klamka: Hayes Nine
Hamulec tył, klamka: Hayes Nine
INNE ZDJĘCIA W LEPSZEJ OSTROŚCI DOSTĘPNE TUTAJ -->
http://marris.pinkbike.com/album/Rock-M ... new-color/
: 15.07.2012 17:06:50
autor: queer0s
Fajny rower , jak działa ten RST ?
: 15.07.2012 19:53:58
autor: nopainnogame
Ramka kozak! Regulowana podsiodłówka w takiej ramie

Regulacja na ramie i łączniku - jaki zakres to daje ? Tutaj chyba geo można zdrowo pozmieniać

: 15.07.2012 21:19:16
autor: Marris
queer0s amortyzator chodzi płynnie,łapie wszelkie przeszkody bez zamuleń jak to bywa w tym modelu z tego co słyszałem i czytałem
nopainnogame musiałbym zmierzyć by podać dokładnie:)
: 17.07.2012 09:02:36
autor: Marris
Ja może dodam lekki opis co do tej całości:)
Rama aktualnie ma 16,5 cala, jej geometrie można bardzo łatwo zmienić na 17,5 bądz 18,5 cala.
Wszystko to można zrobić za pomocą imbusa nr.5
1) Wielkość ramy- 16,5 Cala
2) Wielkość ramy- 17,5 Cala
3) Wielkość ramy- 18,5 Cala
Również długość górnej rury można zmienić.
Aktualna długość górnej rury to 55 cm, można ją zmieniać co 1,5 cm.
1) Długość górnej rury- 55 cm
2) Długość górnej rury- 56,5 cm
3) Długość górnej rury- 58 cm
Rama posiada system zawieszenia FSR, który został wykupiony od Specialized'a. Amortyzacja FSR działa niezależnie od sił pochodzących od łańcucha i hamulców, zachowuje więc stałe właściwości w terenie w trakcie pedałowania, wolnego zjazdu i hamowania, co gwarantuje ciągły kontakt opon z podłożem.
: 17.07.2012 11:54:39
autor: miki_ck
Marris pisze:Rama posiada system zawieszenia FSR, który został wykupiony od Specialized'a. Amortyzacja FSR działa niezależnie od sił pochodzących od łańcucha i hamulców, zachowuje więc stałe właściwości w terenie w trakcie pedałowania, wolnego zjazdu i hamowania, co gwarantuje ciągły kontakt opon z podłożem.
Pięknie zacytowane marketingowe pieprzenie na temat magicznych właściwości FSR
Sama rama w sumie spoko, regulowana podsiodłówka to fajny motyw. Ale za to duża część ustawień zawieszenia bezsensowna - chyba, że ktoś lubi super pionową główkę i suport w kosmosie

: 17.07.2012 12:53:42
autor: Las3k_91 Ldz
miki_ck pisze:Pięknie zacytowane marketingowe pieprzenie na temat magicznych właściwości FSR
Wszystko prawda akurat, tylko zapomnieli wspomnieć, że pompuje jak ******** na dowolnym blacie, kadencji i zębatce z tyłu

: 17.07.2012 13:14:23
autor: miki_ck
Las3k_91 Ldz Hehe, no jakoś często zapominają o tym wspomnieć w materiałach promocyjnych.
Z tym "pieprzeniem" nie chodziło mi o to, że to nie prawda, ale wymienione zalety nie są też obce innym systemom

Zresztą wszyscy producenci zachwalają swoje zawieszenia jako najcudowniejszy lek na całe zło tego świata

: 20.07.2012 18:40:45
autor: Marris
oj tam:P i tak niestety pewnie będę musiał się go pozbyć no ale zobaczę jeszcze;/
: 20.07.2012 18:59:00
autor: yasiuuu
Sama rama to katalogowa KOPIA starego Hawk'a Pro Team DH. Późniejsza wersja tej ramy dla odmiany była KOPIĄ Azonic'a Eliminatora (już bez regulowania siodła). Z resztą późniejszy Hawk też był kopią Eliminatora
W ramach wspomnień, dla porównania, mój staruszek:
http://www.pinkbike.com/photo/2654838/
Chyba, jedną "oryginalną", autorską wersją RockMachine'a były pierwsze modele sprzed/okolic 2000 roku.
http://photo.pinkbike.com/photo/43/pbpic43341.jpg
P.S. patrząc po damperze śmiem sądzić, że to nawet mój stary HAWK (gdy ta rama była nowa, nawet nikomu się Roco nie sniło), po przemalowaniu:D Ale to chyba moja nadgorliwość i zbieg okoliczności...

: 20.07.2012 20:13:22
autor: Marris
Widocznie moja pomyłka i jest to wspomniany przez Ciebie Hawk's Pro Team DH gdyż teraz tak patrząc na tą z Twojego linku i inne w internecie jest identyczna a rower mam od znajomego kupiłem w zeszłym roku i widocznie poplątałem coś.. Mimo to całość sprawuje się świetnie z czego jestem zadowolony.
: 20.07.2012 21:42:11
autor: yasiuuu
HAWK, nie Hawk
's - "apostrof" użyłem tylko do odmiany (kogo?czego?)
Ale jedno co "piotrex" zauważył - to że regulacja "podsiodłówki" u mnie miała z 5 otworów, a u Ciebie 3.
: 20.07.2012 22:01:10
autor: Marris
rozumie rozumiem:)
nie znałem jeszcze tych ram cóż. przeglądając allegro natknąłem się na takiego HAWK'a ->
http://allegro.pl/rower-hawk-z-silnikie ... 23233.html !:)