Strona 1 z 1
Marzocchi 888 ATA 2009 czy warto ? Na co zwracać uwagę ?
: 05.08.2012 15:18:12
autor: DawidFR
Witam wszystkich. Mam takie pytanko a mianowicie planuje się przesiąść z Marzocchi 66 RC3 2008 na 888 ATA 2009 i chciałbym się dowiedzieć czy warto, czy będzie duża różnica i przedewszystkim na co zwracać uwage przy zakupie ?
Z góry dzięki

: 05.08.2012 16:03:18
autor: Reto
Siemka!
Wydaje mi sie ze nie warto, praca bedzie wedlug mnie gorsza stracisz duzo mozliwosci regulacji.
Ata to regulacja skoku wiec jezeli z rc3 z przodu jezdzi cis ie dobrze to wedlug mnie nie ma sensu zamieniac.
: 05.08.2012 16:55:35
autor: DawidFR
Hmm, tutaj się chyba pomyliłeś dlatego że z tego co mi wiadomo to ATA ma takie regulacje jak RC3 + regulacje skoku i oczywiście sprężyna powietrzna.
Nawet patrząc na katalog: Tłumik: otwarta kąpiel olejowa RC3. Regulacja tłumienia odbicia i kompresji oraz progresji. Tłumienie kompresji zmienne wraz z ugięciem, chroni przed dobijaniem
Nie wiem teraz kto jest w błędzie

: 05.08.2012 18:16:08
autor: diskordia
kumpel niedawno przesiadł się z 66rc3 na 66 ata sl -roczniki 2007.
narzeka trochę na kulturę pracy powietrza,jednak różnica w wadze to prawie kilogram,i to mocno przekonuje.
jeśli przymierzasz się do zakupu,zajrzyj na ebay.de.
jest tam jakiś sklep,który regularnie wystawia 888 ata 2007,nowki sztuki.
sprzedają sie w okolicach 1300pln. było już kilka tych aukcji.
: 06.08.2012 10:31:56
autor: DawidFR
No tak tyle że ja chcę kupić 2009 i mile widziane są opinie na temat tego rocznika. Jeśli chodzi o zakup 888 to ja juz mam upatrzone, tylko nie wiem czy brać.
: 06.08.2012 10:33:12
autor: DawidFR
No tak tyle że ja chcę kupić 2009 i mile widziane są opinie na temat tego rocznika. Jeśli chodzi o zakup 888 to ja juz mam upatrzone, tylko nie wiem czy brać.
: 06.08.2012 15:26:48
autor: diskordia
sam zdecyduj.2009 to najgorszy rocznik według powszechnej opinii.
: 06.08.2012 18:14:06
autor: greg2405
Musisz dokładnie obejrzeć lub dopytać o tego amora gdyż roczniki 2008 - 2009 miały "fabryczne" luzy... oraz lubiła się anoda szybko ścierać:-(
: 07.08.2012 07:09:19
autor: DawidFR
Z tego co wiem to ATA ma niklowane golenie górne. Ogólnie amorek jest zadbany, używany przez osobę która dobrze jeździ i nie "kaleczy" na trasie.
: 07.08.2012 07:39:01
autor: diskordia
i własnie ten nikiel się wyciera - a wc widziałem z purchlami ,jak na 10-o letnich rst.
: 07.08.2012 08:54:52
autor: DawidFR
hmm, to ja sam teraz nie wiem co robić. Na dniach obejrze amorka i podejme decyzje
: 12.08.2012 08:02:41
autor: DawidFR
Oglądałem amorka, ogólny stan wizualny BDB, co do luzów fabrycznych to są wtedy kiedy amorek jest nie wciśnięty, po wciśnięciu znikają. Z tego co wiem to każde 888 i 66 z tych roczników mają ten luz
: 12.08.2012 08:52:58
autor: boogiel
NIe, nie mają. Mam 888rc3 wc 2009 i nie mam z nimi najmniejszych problemów. I nie 2009 był najgorszym rokiem, a poczatek 2008, gdzie były problemy z 66.
Od siebie polecę, choć o ATA trzeba dbać, tam sie lubi coś spierdolić, jak nie zajrzysz od czasu do czasu

: 12.08.2012 10:06:08
autor: DawidFR
Też słyszałem że najgorszym rokiem był początek 2008.
Mówisz że bez względu na te luzy warto wziąć, jak są ładnie utrzymane ?

: 12.08.2012 18:28:19
autor: misiuk666
W ATA trzeba pilnować różnicy ciśnień pomiędzy komorą PAR a ATA. W rocznikach 07 różnica wynosiła 2 atm. Na to trzeba głównie zwracać uwagę i na kolejność pompowania komór. Jeśli się tego dopilnuje wszystko będzie ok.