Strona 1 z 1

Single spid

: 07.11.2004 11:47:43
autor: Jumper
Siemasz może wydawać sie głupie pytanie ale czy to zdaje examin czy da rade uzywac tego w dirt street trial / czy nie jest to meczace bo to by bylo ekonomiczniejsze bo nietrzeba przeżutek ani kasety

: 07.11.2004 11:57:54
autor: Jumper
Piszcie chłopaki mam zakład proszę

: 07.11.2004 12:03:30
autor: bzp
wwwww.poszukaj.se.pl

: 07.11.2004 12:03:33
autor: Jumper
Piszcie co kolwiek

: 07.11.2004 12:07:25
autor: bzp

: 07.11.2004 12:10:23
autor: Jumper
o kurna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wowdzieki

: 07.11.2004 14:15:26
autor: MAFIOISO
szukaj i gratuluje znajomości języka angielskiego "spid" :/

: 07.11.2004 14:20:27
autor: Pi3tr0
oj tam "nie kazdy musi znac angielski robole tez za potrzebni" jak to mowi moja wych. <lol>

: 07.11.2004 14:41:10
autor: Jumper
Wy to zaraz sie czepiacie angielskiego ja zawszę pisze tak jak chce i wtym przypadku tak zrobiłem a podrugie angielski to nie moja mocna strona i więc prosze sie nie czepiac bo wpadne załamanie psychiczne

: 07.11.2004 14:43:02
autor: Jumper
a i po drugie sram na to :)

: 07.11.2004 15:02:51
autor: MAFIOISO
nie no spox ja rozumie ale podstawowe słówka powinno się znać mówisz "full wypas" czy coś takiego to napisz SPEED a nie SPID

: 07.11.2004 15:03:17
autor: Dookie
Żadnych konkretuw:P

: 07.11.2004 15:19:52
autor: BLADY
Dajcie luz czy to jest temat o j.angielskim czy o rowerach ??
Bo ja chyba wszedłem w temat o single speedach.
Ale wracając do tematu dobur tylniej zębatki będzie prost bo da bomb rowi tylko 2 rodzaje.
Sprawa się ma bardziej do przedniej a tu wybór jest niemały.
Bo jeżeli weżmiesz jakąś dużą zębatke to będziesz mógł rozwinąć większom prętkość lecz zanim się rozpędzisz to minie chwila .
A jak weźmiesz małom to rozpędzisz się bardzo szybko ale stracisz na prętkości.
Ja do streetu osobiście polecam 32 zęby lub coś koło tego.
A do trialu jak naimniejszą.

: 07.11.2004 15:28:38
autor: bzp
No dlatego każdemu pasi inaczej.

Ja po 4 latach jazdy wybrałem sobie przód 32, tył 16 i jest luz : >

: 07.11.2004 15:45:40
autor: Dejv_d3
ja nie uznaje ss...

aczkowliek we wszystkich wymienionych dyscyplinach duzo osob jezdzi na ss...



jak angielski nie jest Twoja mocna strona... to napsiz po polsku...

a co do kasety... jezeli nie kupujesz reduktora [t. da bomb 99zł]
to potrzebne ci sa 2 kasety :P

pozdrawiam

: 07.11.2004 16:23:09
autor: GunloK__
owszem we wszystkich tych sa uzywane single speedy, ale dla tych dyscyplin nie da sie zrobic idealnego przelozenia. w Streecie takie srednie, w dircie chyab wieksze zeby rozwinac predkosc, a w trialu to zdaje sie duzych nie trzeba miec, ale tarcza korby ma duzo mnie zabkow, <22

: 07.11.2004 16:29:16
autor: molmagic
Ja jeżdże 32/13T i dla mnie jest git,ale dużo zalezy od siły,wagi,doświadczenia,no i oczywiście stylu jazdy....nie da sie zrobić singla żeby był dobry i do trialu i do streetu,dirtu....ponieważ te dyscypliny wymagają innych predkości naszych maszyn i innego momentu obrotowego na kole(tak to sie chyba nazywa:P)....Bzdurą jest że do trialu z przodu sie pcha jak najmniejszą zebatke,musi ona być tak samo dobrze dobrana wg wyżej wymienionych kryteriów jak w streecie,dircie....
Wychodzi taniej niż kupienie kasety,przerzutki,manetki itp....ale nie dlatego na nim jeżdże...ma wiele innych zalet poza ceną np. :jest mniej awaryjny,linki sie nie plączą itp....do streetu i dirtu jak znalazł..:)

: 07.11.2004 17:56:03
autor: BLADY
Dejv_d3 reduktor kosztuje 60zł a kaseta alivio 70zł + przeżutka 104zł + manetki 110zł więc ja tam wole single speeda a pozatym rower waży owiele mniej

: 07.11.2004 18:48:53
autor: Xprot
ja pierdoleeeee za cwiaree woodki u tokarz robisz dwie tulejki i kupujesz za pare zl kasete...... po ch wydawac te 70 na dabomba ..... to jest drogie w pizdu