Hamulec SLX+Saint
Hamulec SLX+Saint
Mam do kupienia hamulec Shimano Z klamką SLX M665, tak mi się wydaje, wygląda tak jak ta na zdjęciu http://www.rowerowy.com/czesci/hamulce/ ... c_slx_m665 i zaciskiem Saint, Też nie wiem który to model, jest to jeszcze ten 2-tłoczkowy, oraz przewodem od Sainta.
Co sądzicie o tym połączeniu?
Czy da rade ogarnąć na tyle pod moją 65-cio kilową dupą oraz tarczą 185mm?
Jakie klocki metaliczne tam polecacie?
No i ile to może być warte?
Dodam że obejma klamki jest pęknięta, ale gdy założy się to na kierownice trzyma się sztywno.
Co sądzicie o tym połączeniu?
Czy da rade ogarnąć na tyle pod moją 65-cio kilową dupą oraz tarczą 185mm?
Jakie klocki metaliczne tam polecacie?
No i ile to może być warte?
Dodam że obejma klamki jest pęknięta, ale gdy założy się to na kierownice trzyma się sztywno.
Jeśli się nie mylę to czytałem, że te nowsze klamki miały tłoczyć więcej płynu. Jeśli rzeczywiście tak jest to nie będzie to miało modulacji. Z tym że zaznaczam, że nigdy na takiej hybrydzie nie jeździłem i mówię czysto hipotetycznie. Co do zacisku to chodzi Ci pewnie o M800. Monolityczne i jeśli uszczelki się nie pocą to można polecić. Co do klamki to nie wspominam jej dobrze. Można ją sobie ustawić tak żeby był mały skok, ale przy dużym zdarzało się, że palce się zsuwały z dźwigni. Druga sprawa to delikatna dźwignia. Przy tym pokrętle łatwo ją urwać i moja właśnie tak poległa.
.
Zacisk m800 poza tym że monolityczny działa tak samo jak wszystkie inne pod te same klocki (deore, hone, slx, xt itd.)
Także jak hamulec jest sprawny to będzie działało jak normalny slx - dobrze.
Klocki oryginalne metaliczne są dobre, a z zamienników nawet lepsze są a2z wg mnie. Zarówno pół jak pełne metaliki.
Także jak hamulec jest sprawny to będzie działało jak normalny slx - dobrze.
Klocki oryginalne metaliczne są dobre, a z zamienników nawet lepsze są a2z wg mnie. Zarówno pół jak pełne metaliki.
Monolityczny znaczy, że nie jest skręcany śrubami z dwóch części tylko wycięty z jednego kawałka. Najlepiej żebyś się przejechał na rowerze przed jego zdjęciem. Zobaczył jak hamuje, czy dźwignia jest prosta, czy nigdzie nie cieknie i czy po przykręceniu rzeczywiście klamka nie przesuwa się na kierownicy. Ogólnie obejrzyj go dokładnie
.
Wczoraj złożyłem ten hamulec, działa poprawnie tzn. hamuje bardzo dobrze, modulacja w porównaniu do moich poprzednich hamulców cudowna.
Ale coś mi nie pasuje, powinien być moment w którym klamka przestaje się zapadać i jest twarda, a tu tego nie ma. Koło blokuje się po naciśnięciu 1cm klamki, a potem mogę ją 1 palcem dociągnąć do kierownicy. Hamulec był wczoraj odpowietrzany w niby serwisie, czyli nie powinien być zapowietrzony, ale pracuje jakby był, klamka rośnie (przy szybkim wciskaniu łapie coraz bliżej kierownicy)
Czego to może być wina?
Ale coś mi nie pasuje, powinien być moment w którym klamka przestaje się zapadać i jest twarda, a tu tego nie ma. Koło blokuje się po naciśnięciu 1cm klamki, a potem mogę ją 1 palcem dociągnąć do kierownicy. Hamulec był wczoraj odpowietrzany w niby serwisie, czyli nie powinien być zapowietrzony, ale pracuje jakby był, klamka rośnie (przy szybkim wciskaniu łapie coraz bliżej kierownicy)
Czego to może być wina?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości