Kross sign Fr - Długości damperów a skok i geometria
: 29.10.2012 21:44:54
Mam w planach na przyszły sezon kupić ramę jak wyżej. Słyszałem że ludzie z reguły mówią o tej ramie dobrze, poza geometrią. Nasuwa mi się tu pytanie czy gdyby wsadzić do niej krótszy damper poprawi to geometrie?
Tzn wiadomo że poprawi ale w takim razie ile stracę na skoku ramy.
Z fabrycznym damperem 216mm jest 160mm skoku. Byli ludzie którzy wsadzali tam dampery 190mm i też niektórzy narzekali.
Teraz moje pytanie, czy potrafi ktoś policzyć jakoś jaki będzie skok ramy z damperem 160mm-175mm-190mm?
2 moje pytanie czym różni się Fr 1 od Fr2?
Po 3 znalazłem info że są w niej 2 ustawienia dampera i można tym zmienić skok, z innego źródła wiem że tak nie można. Jak to z tym jest?
Po 4 i ostatnie czy ktoś umie mi powiedzieć czy geometria będzie przyzwoita z damperem 160-190mm, kołem 24 z tyłu i juniorem z przodu?
Zapomniałem jeszcze o czymś, jak ta rama pracuje z powietrzem?
Czy są jakies powietrzne dampery 160-190mm w w miare niskiej cenie?
Tzn wiadomo że poprawi ale w takim razie ile stracę na skoku ramy.
Z fabrycznym damperem 216mm jest 160mm skoku. Byli ludzie którzy wsadzali tam dampery 190mm i też niektórzy narzekali.
Teraz moje pytanie, czy potrafi ktoś policzyć jakoś jaki będzie skok ramy z damperem 160mm-175mm-190mm?
2 moje pytanie czym różni się Fr 1 od Fr2?
Po 3 znalazłem info że są w niej 2 ustawienia dampera i można tym zmienić skok, z innego źródła wiem że tak nie można. Jak to z tym jest?
Po 4 i ostatnie czy ktoś umie mi powiedzieć czy geometria będzie przyzwoita z damperem 160-190mm, kołem 24 z tyłu i juniorem z przodu?
Zapomniałem jeszcze o czymś, jak ta rama pracuje z powietrzem?
Czy są jakies powietrzne dampery 160-190mm w w miare niskiej cenie?