Sportowe autko do 15k
Sportowe autko do 15k
Poszukuje "sportowej" bryczki do wspomnianych 15k. Najlepiej 2/3 drzwiowe coupe, w ostateczności sedan. Silnik nie przekraczający pojemności 2.0, w dieslu lub w gazie ( benzyna jeśli spalanie nie będzie przekraczać 7l na trasie ). Wyposażenie nie musi być exclusive. Rocznik +1997. Zastanawiałem się nad Bawarką E46. Poszukuje o nie jakieś opinie lub o innej marce.
http://moto.allegro.pl/audi-a3-1-8t-150 ... 74922.html
moze cos tego pokroju ? napewno sportowego zaciecia mu nie brakuje, gdyby jeszcze bylo quattro, to na zime idealne autko
moze cos tego pokroju ? napewno sportowego zaciecia mu nie brakuje, gdyby jeszcze bylo quattro, to na zime idealne autko

http://www.pinkbike.com/u/szakal/album/
Re: Sportowe autko do 15k
Może coś trochę ponad budżet ale za to bardzo ładne i wysoko wyposażone http://otomoto.pl/alfa-romeo-gt-piekna- ... 87174.html
LPG i turbo to tylko sekwencyjny wtrysk. Żadne palniki. Pierwsza, druga i trzecia generacja odpada(no może trzecia jeszcze da radę ale sensu nie widzę). Także zależnie od miejsca i komponentów musiałbyś szykować 2,5-3,5k na samą instalację. Osobiście w tej chwili mimo że jeździłbym tylko na LPG głównie to nie brałbym samochodu zagazowanego bo ludzie nie myślą(vide w124 na mechanicznym wtrysku - odłączenie pompy paliwa powoduje że wtryskiwacze się zacierają i przestają pracować - do tego wozu w ogóle lpg nie można wsadzać). Wolałbym aby ostatecznie drożej mnie wyszło auto + gaz niż tańsze auto z gazem.
Peugeot 205 GTi byłby spoko wg mnie jak na mały sportowy wóz. Na allego w 15k była wersja uturbiona(fabrycznie nie było turbin - tylko w modelu T16 ale tych to 200 sztuk było zrobionych pod grupę B)
15k nikt nie chciał dać, może za mniej by się facet zgodził opchnąć i różnice być wpakował w LPG.
Sportowe auto i diesel to dla mnie pomyłka...
Sportowe auto i spalanie 7l w trasie to żart :P. Moja nubira 1,6 105KM w trasie pali 7l(załadowana) i to jadąc 90-110. Albo 10l lpg. Na pusto lpg w trasie 100-120 bierze 8,5l a benzyny nie miałem okazji sprawdzić.
Peugeot 205 GTi byłby spoko wg mnie jak na mały sportowy wóz. Na allego w 15k była wersja uturbiona(fabrycznie nie było turbin - tylko w modelu T16 ale tych to 200 sztuk było zrobionych pod grupę B)
15k nikt nie chciał dać, może za mniej by się facet zgodził opchnąć i różnice być wpakował w LPG.
Sportowe auto i diesel to dla mnie pomyłka...
Sportowe auto i spalanie 7l w trasie to żart :P. Moja nubira 1,6 105KM w trasie pali 7l(załadowana) i to jadąc 90-110. Albo 10l lpg. Na pusto lpg w trasie 100-120 bierze 8,5l a benzyny nie miałem okazji sprawdzić.
hahaha mistrzu, wygralesagressor pisze:sportowe auta palą więcej niż 7l więc zapomnij. za te 15 k kup sobie fiata pande.

http://www.pinkbike.com/u/szakal/album/
taaa i te opinie ludzi ktorzy nigdy nie jezdzili na gazie, albo jezdzili jakims trupem, ale oczywiscie sa znawcami w temacie. przy dobrej instalacji sekwencyjnej nie da sie wyczuc spadku mocy, gdyby nie pukniecie zaworu przy butli, nawet nie wiedzialbys kiedy przelacza sie na lpg
http://www.pinkbike.com/u/szakal/album/
Na jakiej podstawie to stwierdzasz? Miałeś auto z gazem?F4rr3ll pisze:Gaz i fajne , dynamiczne auto .... jak dla mnie to każde auto z gazem powinno z automatu mieć status "uszkodzone "...
Ja mam Focusa I z LPG. Przejechałem na gazie ponad 50 000 km, auto ma przebieg 235 000 km i silnik jest w świetnej kondycji. Instalacja LPG bezawaryjna.
Jak robisz 15 000 km rocznie, to w rok zwraca Ci się instalacja.
Zwykły wyjazd z Bydgoszczy do Zakopca - mam w kieszeni 200 zł (zamiast 500 zł na bene, to za gaz mi wychodzi 300 zł).
Trzeba po prostu dbać o silnik, pilnować luzów na zaworach i nie obciążać silnika na LPG, to auto odwdzięczy Ci się bezawaryjną eksploatacją

A wszędzie na forach piszą, że silniki Forda (Zetec) nienawidza LPG i ulegają awarii

Fajne tylko podobno lubi się psućmaciek1 pisze:Może coś trochę ponad budżet ale za to bardzo ładne i wysoko wyposażone http://otomoto.pl/alfa-romeo-gt-piekna- ... 87174.html

Otóż to. Jak ma to być benzyniak to max spalanie nie większe niż 7l. W gazie może i 12 palić. Taniej będzie mi załadować 12-14l gazu niż 7 benzyny.Szakall pisze:hahaha mistrzu, wygralesniechcialbym pandy nawet za 3 tys. :P, pozatym royal'ek napisal 7l w odniesieniu do benzyny, przeliczajac to na lpg, wychodzi ok 13-14l gazu, a w tych granicach spokojnie znajedzie fajne dynamiczne autko
Porównujecie chyba benzynę w trasie do gazu w mieście.
Mój samochód pali:
Trasa na pusto:
8,5 LPG
-- PB
Trasa na pełno:
10 LPG
7 PB
100% miasto na pusto
15 LPG
PB boję się sprawdzać ale mniej niż 11 bym się nie spodziewał.
A jest to, powtarzam, Nubira I 1997 1.6 106KM. Jakby ktoś wrzucał że daewoo gówno to silnik zabrany od opla. I moje raporty spalania tyczą się lania pod korek i wypalania do zera(no benzyny do zera nie wypalam) a nie jakichś pobożnych życzeń tak jak moi kumple raczą swoje samochody oceniać. I mamy silnik 1,6 palący 5,5 litra w trasie(PB) i 6 w mieście, 1,4 palący w mieście 7-8 litrów(LPG)(matiz przy oszczędnej jeździe tyle pali z silnikiem 0,9). Oba w samochodach po 1200kg.
Samochód na gazie palnikowym(II generacja - "gaźnik" + elektronika sterująca) - taki niestety mam - wyraźnie traci na osiągach. Chociażby przez zwężkę która znajduje się w dolocie.
III generacja nie ma zwężki ale nadal mieszanka nie jest podawana precyzyjnie w oparciu o mapy wtryskowe.
IV generacja czyli sekwencyjny wtrysk de facto nie obniża już osiągów gdyż precyzyjnie podaje ilość gazu jaka jest potrzebna przy danych parametrach pracy(z mapy wtrysku).
V generacja to już w sumie poprawia osiągi silnika względem benzyny gdyż wtrysk ciekłego gazu w kolektor dolotowy schładza powietrze które "lepiej" wypełnia cylinder.
Złe opinie o gazie wynikają ze stereotypów i braku myślenia u ludzi. Instalacje I generacji to sobie można wstawiać do poloneza czy dużego fiata(albo innego gaźnikowca) a nie do nowoczesnych silników z wtryskiem paliwa.
Ale cała ta dyskusja nieco schodzi z tematu.
Nadal uważam że dwa punkty są nie do pogodzenia:
Mój samochód pali:
Trasa na pusto:
8,5 LPG
-- PB
Trasa na pełno:
10 LPG
7 PB
100% miasto na pusto
15 LPG
PB boję się sprawdzać ale mniej niż 11 bym się nie spodziewał.
A jest to, powtarzam, Nubira I 1997 1.6 106KM. Jakby ktoś wrzucał że daewoo gówno to silnik zabrany od opla. I moje raporty spalania tyczą się lania pod korek i wypalania do zera(no benzyny do zera nie wypalam) a nie jakichś pobożnych życzeń tak jak moi kumple raczą swoje samochody oceniać. I mamy silnik 1,6 palący 5,5 litra w trasie(PB) i 6 w mieście, 1,4 palący w mieście 7-8 litrów(LPG)(matiz przy oszczędnej jeździe tyle pali z silnikiem 0,9). Oba w samochodach po 1200kg.
Samochód na gazie palnikowym(II generacja - "gaźnik" + elektronika sterująca) - taki niestety mam - wyraźnie traci na osiągach. Chociażby przez zwężkę która znajduje się w dolocie.
III generacja nie ma zwężki ale nadal mieszanka nie jest podawana precyzyjnie w oparciu o mapy wtryskowe.
IV generacja czyli sekwencyjny wtrysk de facto nie obniża już osiągów gdyż precyzyjnie podaje ilość gazu jaka jest potrzebna przy danych parametrach pracy(z mapy wtrysku).
V generacja to już w sumie poprawia osiągi silnika względem benzyny gdyż wtrysk ciekłego gazu w kolektor dolotowy schładza powietrze które "lepiej" wypełnia cylinder.
Złe opinie o gazie wynikają ze stereotypów i braku myślenia u ludzi. Instalacje I generacji to sobie można wstawiać do poloneza czy dużego fiata(albo innego gaźnikowca) a nie do nowoczesnych silników z wtryskiem paliwa.
Ale cała ta dyskusja nieco schodzi z tematu.
Nadal uważam że dwa punkty są nie do pogodzenia:
royal'ek pisze:Poszukuje "sportowej" bryczki do wspomnianych 15k.
Nie ma takich rzeczy. Ekonomiczny sportowy silnik to jest 4.7l V8 w 928. W trasie pali raptem 13-15l pb. Jak na takiego potwora to naprawdę niewiele.royal'ek pisze: ( benzyna jeśli spalanie nie będzie przekraczać 7l na trasie )
Jakbyś nie próbował, tego nie idzie połączyćroyal'ek pisze:Poszukuje
Sportowe
do 15k
w dieslu lub w gazie
Rocznik +1997

Sportowe samochody to np.Impreza WRX, Celica GT4, Escort RS, Lancer Evo,
ich nie znajdziesz w gazie, ani do 15k.
Według mnie potrzeba Ci porządną sportową furę: Golfa III w dizlu, wtedy wszystkie kryteria zostaną spełnione.
NS Surge + 66SL1 ATA
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=75586
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=75586
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/27665
Tu możecie zobaczyć średnie spalanie przez 2 lata mojej Foki.
Rekordowo minimalne spalanie na LPG jakie kiedykolwiek uzyskałem, to 7,5l/100, a benzyny 5,8l/100.
Te 2l więcej trzeba liczyć przy spalaniu gazu
.
Tu możecie zobaczyć średnie spalanie przez 2 lata mojej Foki.
Rekordowo minimalne spalanie na LPG jakie kiedykolwiek uzyskałem, to 7,5l/100, a benzyny 5,8l/100.
Te 2l więcej trzeba liczyć przy spalaniu gazu

Sportowy samochód na gaz, brzmi trochę abstrakcyjnie :/ Przykro mi się robi jak widzę Polaków gazujących imprezy ... no ale co robić niestety. Gazujących takie auta powinno się zamykać we więzieniu,bo jeśli kogoś nie stać na tankowanie po 13l w mieście to po co kombinować.... Kuchenkami fajnie jeździć do pracy-do szkoły, ale po co to montować do jak to określiłeś sportowych samochodów. Istnieje pewna granica między samochodem sportowym a dynamicznym. Zapalniczka spali Ci oczywiście za mniej, ale rzeczą oczywistą, że masz częstsze naprawy, uszczelka pod głowicą lubi się zapaść(jak to w zagazowanych subarkach lubi się zdarzać), po prostu gaz nie będzie Ci znosił dużych obrotów, bo spala się pod znacznie większą temp. więc rozkręcając do 5-6k rpmów możesz mieć niespodziankę. Spaliny mają większa temp. i zawierają więcej pary, więc układ wylotowy też łatwiej będzie się zużywał. Także kuchenka ok ale tylko do zwykłej jazdy. Jeśli chcesz coś sportowego to coś z gamy wymienionej w poście wyżej, jeszcze dodałbym np. sportowe clio na silniku F4R.
facebook.com/AntidoteBikepark
kontakt@antidotebikepark.pl
kontakt@antidotebikepark.pl
Przedni napęd. Chociaż auto do wożenia się dobre.maciek1 pisze:Może coś trochę ponad budżet ale za to bardzo ładne i wysoko wyposażone http://otomoto.pl/alfa-romeo-gt-piekna- ... 87174.html
To retoryczne pytanie?Vin_OSW pisze: Czemu nie Civic 6 gen?
Bez przesady. Masz w polsce Tor żeby to wykorzystać? Nie lepiej kupić coś małego i lekkiego i ew. zrobić swapa. Chociaż i tak gazowanie średni pomysł ale niektóre silniki nie umieraja. Może starszy lekki golf, swap z jakąś sensowną benzyną i kręcić? Popularna to zabawa.pietryna pisze:Nie ma takich rzeczy. Ekonomiczny sportowy silnik to jest 4.7l V8 w 928. W trasie pali raptem 13-15l pb. Jak na takiego potwora to naprawdę niewiele.
Ale ogólnie idea taniego w utrzymaniu sportowego auta to żart
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości