Strona 1 z 2

Santa Cruz V10c full carbon 2013

: 20.11.2012 09:42:43
autor: frango
Santa Cruz pokazało najnowszą inkarnację swojej karbonowej zjazdówki...
Chciałem powiedzieć... "wooo, I mean, wow? ;)
Jeśli śliczna pod każdym względem i ma najnowsze bajery :) oś 157, DM dla przerzutki, zintegrowane bumpery, itd :) No i tak waga :) A cena nie zabija, jak u konkurencji :)

Obrazek

http://www.pinkbike.com/news/Santa-Cruz ... -look.html

: 20.11.2012 10:31:16
autor: off_road
Tylko czy te zintegrowane bumbery ogarną np dorado/40/boxxera?

:)

: 20.11.2012 11:05:24
autor: Sketcher
Do Santy V-10 teraz montuja tylko Foxa 40 wiec bumpery musza z tym widlem wspolpracowac ;) a po za tym te odbojniki sa dosc dlugie wiec pewnie beda tez dzialac z boxxerem/dorado/888 ;P

: 20.11.2012 11:16:28
autor: Spaced
off_road pisze:Tylko czy te zintegrowane bumbery ogarną np dorado/40/boxxera?
To nie spec, santa bumperów nie spieprzy ;)

: 20.11.2012 11:53:06
autor: nhp890
frango pisze:oś 157
po co to komu? :cry:

: 20.11.2012 12:00:46
autor: Spaced
producenci piast się ucieszą ;)

: 20.11.2012 12:26:05
autor: EDDIE
nhp890 pisze: frango napisał(a):"oś 157"


po co to komu? :cry:

Niby żeby łatwiej zakładać koło, ale mnie bez sensu.

Zintegrowany hak przerzutki ? LOL ? To 20 lat temu zaczęto montować wymienne, aby w razie uszkodzenia wymienić sam hak, a teraz cofamy się i w razie "w" trzeba będzie wymienić wachacz ?!$# :0

Zintegrowane odbojniki z ramą wg mnie są zrobione z myślą o FOXie, ze względu na jego płaską półkę. Gdyby tego nie zrobili, FOX musiałby robić ogromne odbojniki (albo takie fikuśne zakrywające półkę) aby nie uszkodzić ramy. Podobna sytuacja jest w przypadku płaskich półek KOWA. Ale jak jest opisane - będą też pasować do innych amortyzatorów.

Bardzo fajna waga. A poza tym, jak to Santa :) bardzo dobra rama.

: 20.11.2012 12:59:19
autor: Spaced
A to teraz na maxlu trudno się koło zakłada. Troche szkoda mi kilka stów, jak nie ponad tysia na nową piaste wydawac dla takiego ułatwienia

: 20.11.2012 13:10:55
autor: ArthurGreen
Jest i VID http://vimeo.com/53831380#

Spec 135 ośka, santa 157, po kij te kombinacje..

: 20.11.2012 13:19:01
autor: Gee Atherton
Jestem ciekaw tylko co potem wymyślą po tych ramach z carbonu,a ciekawy jestem dlaczego w tych bikach niema juz foxa 40 RAD,to by wychodzilo na to ze zawodnicy maja częsci na 1rok na przód od dostępności na rynku w sprzedaży.

: 20.11.2012 13:30:36
autor: off_road
EDDIE pisze:Zintegrowany hak przerzutki ? LOL ? To 20 lat temu zaczęto montować wymienne, aby w razie uszkodzenia wymienić sam hak, a teraz cofamy się i w razie "w" trzeba będzie wymienić wachacz ?!$# :0

Rękami i nogami sie pod tym podpisuje...
No chyba ze zakladaja niemożliwość urwania haka... ok hak cały ale...

Wolę wymienić hak za 40zł niż przerzutke za 400zł no albo wachacz za pewnie 4000zł :D lool :D

Jednak nie chce tej santy :D

: 20.11.2012 13:57:50
autor: frango
"Direct mount rear derailleur hanger" to nie "zintegrowany hak" tylko inaczej montowany. To patent lansowany przez Shimano.
Czytajcie ze zrozumieniem ;>
Co do piasty 157 nie wypowiadam się, bo nie bardzo rozumiem, OCB ;)

: 20.11.2012 15:04:03
autor: marcin.g
Co do haka to najlepiej widać to na tym zdjęciu Obrazek

Integracja polega na zastąpieniu B-linku w przerzutce przez hak o ile dobrze zrozumiałem.
Fajna sprawa z portami smarującymi dzięki, którym będzie można przesmarować
łożyska bez konieczności rozbierania połowy roweru.
Ciekawi mnie także czy zintegrowane odbojniki będzie można wymontować,
ponieważ w artykule pisało, że team ich nie chciał ze względu na to, że w razie awarii
trzeba było przelewać hamulce, co skutkowało stratą czasu.

Ogólnie bardzo mi się podoba :)

: 20.11.2012 15:13:13
autor: EDDIE
Zgadza się :) Nie wiem dlaczego DM zrozumiałem jako "zintegrowany" (chyba dlatego,że w u nas na mostki DM mówi się "zintegrowane" :))

: 20.11.2012 15:22:22
autor: Spaced
marcin.g pisze:ponieważ w artykule pisało, że team ich nie chciał ze względu na to, że w razie awarii
trzeba było przelewać hamulce, co skutkowało stratą czasu.
Czemu niby trzeba było przelewac? Można przecież puscic przewód nad odbojnikiem.

: 20.11.2012 15:32:19
autor: off_road
Z tego co widzę odbojniki są przykręcane.
A akcja o odpowietrzaniu itp była przy porównywaniu przewodów puszczanych wewnętrznie z tymi jakie sa w sancie ;)

: 20.11.2012 15:32:34
autor: marcin.g
Spaced pisze:Czemu niby trzeba było przelewac? Można przecież puscic przewód nad odbojnikiem.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd, drugi raz spojrzałem na artykuł i chodziło
o wewnętrzne prowadzenie przewodów, a nie o te uchwyty zintegrowane z odbojnikami.

: 20.11.2012 23:10:15
autor: frango
Zobaczcie, na końcu artykułu, ale przycina angielski dystrybutor ;>
http://www.bikeradar.com/mtb/gear/categ ... -dhx-46742

: 22.11.2012 01:38:57
autor: Awaria
Moze mi ktos napisac co to za piosenka? :)

Co sie zmienilo w sancie poza bumperem ta osia i hakiem wzgledem zeszlego roku?