Strona 1 z 2
66 rcv
: 24.11.2012 11:27:25
autor: kostrzu
Witam posiadam 66rcv z 08 r i są dla mnie zdecydowanie za twarde .I myślałem o operacji wyjęcia spręzyny i na pompowanie powietrzem ,teraz pytam czy taka operacja jest wogóle możliwa ?? Z góry dzięki za odpowiedz .
: 24.11.2012 12:54:51
autor: off_road
Zmień sprężyny
Koszt ok 120zł
Nie wystarczy napompować powietrzem

praca będzie... NIE BĘDZIE PRACY

: 24.11.2012 14:58:52
autor: kostrzu
czyli sie da czy nie bo sprężyna jest już zmieniona mi chodzi o wyjęcie wogóle spreżyny
: 24.11.2012 15:09:58
autor: Michu_M
Marz ma asyste, to nie służy temu żeby wyjąć sprężyny i napompować bo takiego wysokiego ciśnienia to raczej nie wytrzyma, nie mówiąc już o tym ze praca będzie fatalna. Jedyna opcja to wymiana sprężyn.
: 24.11.2012 15:12:45
autor: dh_fr
pod jaką wage masz sprężyny i ile ważysz? Może wystarczy rzadszy olej wlać o ile można i będzie dobrze.
: 24.11.2012 15:15:42
autor: kostrzu
aha to trudno spręzyna jest pod 60kg a ja ważę 45 kg z tego wiem to to marzo to tyko 7.5w
: 24.11.2012 15:25:01
autor: dh_fr
to jest standardowa sprężyna?
: 24.11.2012 16:09:56
autor: kostrzu
nie standard jest pod chyba 70
: 24.11.2012 16:11:19
autor: Michu_M
To jeszcze jedna opcja ;D
Przytyj

: 24.11.2012 17:56:27
autor: dh_fr
pytam bo znalazłem czerwoną i piszą że jest znacznie miększa od podstawowej a i jeszcze zapytam czemu w te 66 nie można wlać rzadszego oleju chodzi mi o to co się stanie jak wleje np. 5w

: 24.11.2012 17:59:02
autor: tom6204
nic się nie stanie, można wlać 5w będzie mniejsze tłumienie (mniej muliło)
: 24.11.2012 19:07:37
autor: dh_fr
czyli szybciej będzie wchodził i wychodził

i będzie czulszy co pod jego wagą będzie lepiej się sprawowało bo więcej skoku wykorzysta więc teraz wie co zrobić aby jego 66 lepiej się sprawowały . Zawsze sobie może jakiś kamień uwiązać

: 24.11.2012 20:42:17
autor: kostrzu
bo ja słyszałem ze 5w w marzo rzre bebechy ale tak słyszłem i nie wiem czy jest to prawda
: 25.11.2012 00:16:35
autor: KoLO_o
haha, na 100% to nie prawda

: 25.11.2012 01:32:48
autor: Michu_M
na 5w tłumienie bd mieć słabe, nie każdy to lubi. Mi w z1 strzelił tłumik na pół bo tłumienie było slabe, musiało odbic za szybko i bum,
Po zmianie oleju raczej różnicy w czułości nie zauważysz.
Ile masz sagu?
: 25.11.2012 09:26:47
autor: diskordia
też uważam że 5w może urwać tłumik. -nawet przy 10 odkręcone tłumienie powoduje uderzenia przy powrocie.
teoretycznie można lać 5, na zimę -bo i tak trochę zgęstnieje.
i po wymianie sprężyny na bardzo miękką.
: 14.12.2012 15:13:46
autor: damianksiazek9
Ja w 888 RCV mam 5w Castrol'a i nic nie stuka i nie puka, powiem nawet że lepiej można dostosować tłumienie i płynniejszy skok jest.
: 14.12.2012 15:41:51
autor: proban
Głupoty gadacie ! W 66rcv jest coś takiego jak regulacja powrotu, więc może wlać se nawet olej 2,5w i zwiększyć poziom tłumienia - amor będzie mniej mulił na wejściu, a na wyjściu będzie bardzo podobnie. Jeżeli chodzi o urwanie tłumika - nie ma szans ponieważ sprężyna negatywna w jakimś stopniu też łagodzi to uderzenie.
Olej castrola jest chyba olejem syntetycznym - był temat na forum i wywnioskowałem, że olej syntetyczny daje bardziej masełkową pracę.
: 14.12.2012 22:10:48
autor: damianksiazek9
proban pisze:Głupoty gadacie ! W 66rcv jest coś takiego jak regulacja powrotu, więc może wlać se nawet olej 2,5w i zwiększyć poziom tłumienia
Ty głupoty gadasz bo jak wleje 10w to olej będzie wolniej przepływał przez otwory i nawet na ustawieniu na fast będzie mulił. Najlepiej według mnie mineralka Castrola 5w.